Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ефективність реклами<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Божкова В.В. Реклама та стимулювання збуту/В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - 2009
2.

Потятиник Б. Шагренева шкіра українських медій/Б. Потятиник // Ідентичність і пам'ять у пострадянській Україні. -К.:Дух і літера, 2009.-С.367-383
3.

Божкова В. В. Реклама та стимулювання збуту/В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - 2010
4.

Мхитарян С. В. Маркетинговая информационная система/С. В. Мхитарян. - 2006
5.

Крючко Л. С. Управління рекламною діяльністю та напрями її вдосконалення/Л. С. Крючко, Ю. В. Кравченко, А. І. Локотькова // Економіка та держава, 2019,N N 11.-С.92-95
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)