Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ефективність реклами<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/Б 76
Автор(и) : Божкова, Вікторія Вікторівна, Мельник, Юлія Миколаївна
Назва : Реклама та стимулювання збуту : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: Центр учбов. л-ри, 2009
Кільк.характеристики :200 с.: рис., табл., кол. фото
Примітки : Глосарій: с. 163-168. - Літ.: с. 169-173. - Дод.: с. 174-200
ISBN, Ціна 978-966-364-870-5: 052.00, 54.00, грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Стимулювання збуту як важлива складова комплексу маркетингових комунікацій.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(2)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 94(477)"19"/І-29
Автор(и) : Потятиник, Борис
Назва : Шагренева шкіра українських медій
Колективи : Українське Фулбрайтівське товариство
Місце публікування : Ідентичність і пам'ять у пострадянській Україні: [монографія]/ Укр. Фулбрайтівське т-во. - К.: Дух і літера, 2009. - С. 367-383. - ISBN 978-966-378-132-7 (Шифр 94(477)"19"/І-29-147355). - ISBN 978-966-378-132-7
Примітки : Прим.: с. 382
УДК : 94(477)"19" + 001(477)
ББК : 63.3(4УКР)62 + 72(4УКР)
Предметні рубрики: Мас-медіа як складова інформаційного суспільства
Анотація: В статті іде мова про те, якою буде журналістика після кризи; і що допоможе українській журналістиці вижити.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/Б 76
Автор(и) : Божкова, Вікторія Вікторівна, Мельник, Юлія Миколаївна
Назва : Реклама та стимулювання збуту : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2010
Кільк.характеристики :200, [10] с.: табл., фото
Примітки : Л-ра: с. 169-173. - Дод.: с. 174-200
ISBN, Ціна 978-966-364-870-5: 36.00 грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-80я73
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Використання комунікаційних інструментів в Україні, їх планування і застосування.
Примірники : всього : ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138:004.7](47/М93-484285
Автор(и) : Мхитарян, Сергей Владимирович
Назва : Маркетинговая информационная система
Вихідні дані : Москва: Эксмо, 2006
Кільк.характеристики :332, [4] с.: рис., табл.
Колективи : Институт менеджмента МЭСИ
Серія: Профессиональные издания для бизнеса
Примітки : Сл.: с. 325-330. - Лит.: с. 331-333
ISBN, Ціна 5-699-15048-Х: 40.00 грн
УДК : 339.138:004.7](470)
ББК : 65.9(4РОС)291.3 + 32.973.202
Предметні рубрики: Маркетинг-- Інформаційні системи
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг--маркетинговый анализ--маркетинговий аналіз--прогнозирование товарооборота--прогнозування товарообігу--отрасли потребителей--галузі замовників--классификация товаров--класифікація товарів--эффективность рекламы--ефективність реклами
Анотація: Управление маркетингом на предприятиях невозможно без оптимизации внешней и внутренней маркетинг7овой информации, без построения маркетинговой информационной системы.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Крючко Л. С., Кравченко Ю. В., Локотькова А. І.
Назва : Управління рекламною діяльністю та напрями її вдосконалення
Місце публікування : Економіка та держава. - 2019. - N 11. - С. 92-95 (Шифр etde/2019/11)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Реклама-- Діяльність-- Управління --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оперативний контроль--ефективність реклами
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)