Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=зарубежные рынки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойко О. О.
Назва : Розробка вітчизняними підприємствами стратегії виходу на нові зарубіжні ринки
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2016. - N 7. - С. 31-40. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2016/7). - ISSN 19936788
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Міжнародні економічні відносини --Україна
Зовнішня торгівля --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегія виходу на новий ринок--стратегия выхода на новый рынок--зарубіжні ринки--зарубежные рынки--географічна віддаленість--географическая отдаленность--політичні ризики--политические риски
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Карабаза І. А., Єгорова І. Г.
Назва : Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлів при виході на зарубіжні ринки
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2016. - N 2. - С. 41-49. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2016/2). - ISSN 19936788
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Міжнародні економічні відносини
Міжнародний маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжнародна маркетингова стратегія--международная маркетинговая стратегия--роздрібна торгівля--розничная торговля--зарубіжні ринки--зарубежные рынки--власні торгові марки--собственные торговые марки--рітейлер--ритейлер
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.9(075.8)/Ч49
Автор(и) : Черномаз, Петро Олексійович
Назва : Міжнародний маркетинг : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.]
Вихідні дані : К.: Академвидав, 2010
Кільк.характеристики :272 с.: граф., табл.
Серія: Альма-матер
Примітки : Дод.: с. 257-258. - Термін. слов.: с. 259-266. - Л-ра: с. 267-270
ISBN, Ціна 978-966-8226-91-5: 41.80, 43.70, 69.00, грн
УДК : 339.9(075.8) + 658.8(075.8)
ББК : 65.5я73 + 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Важливою умовою успішної зовнішньоекономічної політики є вміння фахівців кваліфіковано досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику.
Примірники : всього : ФОНД(2), ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(2), ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)