Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=издательский маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 655(075.8)/К 89
Автор(и) : Кузнецов Б.А.
Назва : Экономика и организация издательской деятельности : учебник
Вихідні дані : М.: АСТ; М.: Астрель, 2006
Кільк.характеристики :320 с
Серія: Высшая школа
Примітки : Алф.-предм. указ.: с. 313-316 . - Бібліогр.: с. 317-319
ISBN, Ціна 5-17-035425-8: 056.00 грн
ISBN, Ціна 5-271-13663-9: Б.ц.
УДК : 655(075.8)
ББК : 76.17я73
Предметні рубрики: Видавнича справа
Географіч. рубрики:
Анотація: Процессы издательской деятельности, распространение и продажа изданий на книжном рынке.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/В42
Автор(и) : Бем, Гольгер, Вернер, Йохен, Гардт, Габріела, Шульц, Герман
Назва : Видавець майбутнього: маркетинг і менджмент у видавництві
Вихідні дані : К.: Основи, 1994
Примітки : Дод.: с. 140-171. - Бібліогр.: с.172
ISBN, Ціна 5-86248-250-4: 70000.00 крб
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- Видавнича справа
Маркетинг-- Видавнича справа
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): видавничий маркетинг --издательский маркетинг--видавничий менеджмент--издательский менеджмент--книжковий ринок--книжный рынок--організація видавництва--организация издательства--робота видавництва--работа издательства--розробка програм--разработка программ--політика програм--политика программ--калькуляція--калькуляция--визначення цін і тиражів--определение цен и тиражей--кризовий стан видавництва--кризисное состояние издательства
Анотація: Як функціонує книжковий ринок? Який вигляд мають організаційні й структурні форми сучасного видавництва? Що таке маркетинг?. На всі ці запитання хочуть дати відповіді автори цього видання. Водночас вони гостро критикують традиційні уявлення про роботу видавництва.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)