Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=канали розподілу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Б61
Автор(и) : Біловодська, Олена Анатоліївна
Назва : Маркетингова політика розподілу : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Знання, 2011
Кільк.характеристики :495 с.: табл., рис.
Примітки : Глосарій: с. 458-470. - Дод.: с. 471-491. - Л-ра: с. 492-495. - Бібліогр. в підрядковій прим.
ISBN, Ціна 978-966-346-665-1: 99.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.42-2я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Торгівля
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні та методичні основи маркетингової політики розподілу, організація та управління товарним рухом, оптова та роздрібна торгівля у каналах розподілу.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 333.138(075.8)/К82
Автор(и) : Крикавський, Євген Васильович, Косар Н. С., Чубала А.
Назва : Маркетингова політика розподілу : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Л.: Львівська політехніка, 2009
Кільк.характеристики :232 с.: рис., табл.
Примітки : Слов. термінів: с. 214-219. - Предм. покажч.: с. 220-222. - Л-ра: с.223-228. - Дод.: с.229-231
ISBN, Ціна 978-966-553-753-3: 93.00 грн
УДК : 333.138(075.8)
ББК : 65.42-2я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність, значення, різновиди та особливості маркетингової політики розподілу на підприємстві.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005+336.761](075./О-24-860247
Автор(и) : Обритько, Борис Абрамович
Назва : Менеджмент посередницької та біржової діяльності : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: МАУП, 2003
Кільк.характеристики :264 с.: рис., табл.
Колективи : Міжрегіональна академія управління персоналом
Примітки : Літ.: с. 258-259
ISBN, Ціна 966-608-271-3: 20.00 грн
УДК : 005+336.761](075.8)
ББК : 65.050.214я73 + 65.421я73
Предметні рубрики: Менеджмент
Біржова справа-- Менеджмент
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комерційно-посередницький менеджмент--конкурентоспроможність товару--договір поставки--договір доручення--договір комісії--договір консигнації--франчайзинг--маркетингова політика розподілу--канали розподілу--маркетингова логістика--посередницька функція біржі--біржовий товар--біржові торги--біржові угоди--біржове котирування--товарні біржі--український фондовий ринок
Анотація: Теоретичні положення і практичні рекомендації щодо менеджменту комерційно-посередницької діяльності у сфері товарного обігу та біржової торгівлі.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/О-75
Автор(и) : Оснач, Ольга Федорівна, Пилипчук В. П., Коваленко Л. П.
Назва : Промисловий маркетинг : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2009
Кільк.характеристики :364 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 359-361
ISBN, Ціна 978-966-364-842-2: 86.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Промисловий маркетинг
Анотація: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу, дослідження ринку промислових товарів, їх класифікація та основні відмінності від ринку споживчого призначення.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)