Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=класифікація послуг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Ш 66
Автор(и) : Шканова О. М.
Назва : Маркетинг послуг
Вихідні дані : К.: Кондор, 2003
Кільк.характеристики :304 с
Примітки : Бібліогр.: с.298-299 . Дод.: с.266-290. Термін. слов.: 291-297
ISBN, Ціна 966-7982-23-8: 039.60 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Основні поняття маркетингу послуг, методи аналізу ринку послуг і прогнозування попиту, вибір підприємством маркетингових стратегій.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658/М26
Автор(и) : Маркова, Вера Дмитриевна
Назва : Маркетинг услуг
Вихідні дані : М.: Финансы и статистика, 1996
Кільк.характеристики :127 с.: рис., табл.
Примітки : Лит.: с. 127
ISBN, Ціна 5-279-01552-0: 6500.00 р.
УДК : 658
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- Послуги
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): классификация услуг--класифікація послуг--купівельні ризики--покупательские риски--сбыт товаров--збут товарів--сервисные услуги--сервісні послуги--организация сервиса--організація сервісу--целевые рынки--цільові ринки--конкуренция--конкуренція--продвижение услуг--просування послуг--банковский маркетинг--банківський маркетинг--коммуникационная политика--комунікаційна політика--маркетинговая стратегия--маркетингова стратегія
Анотація: Специфика услуг и их место в экономике; услуги, связанные со сбытом и эксплуатацией технически сложных товаров, маркетинг в сфере нематериальных услуг на примере банковской деятельности.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.5(075.8)/Р86
Автор(и) : Румянцев, Анатолій Павлович, Коваленко, Юлія Олександрівна
Назва : Міжнародна торгівля послугами : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: Центр навч. літ., 2003
Кільк.характеристики :112 с
Примітки : Дод.: с. 96-109
ISBN, Ціна 966-8253-27-2: 10.00, 9.00 грн, грн
УДК : 339.5(075.8)
ББК : 65.584.3я73
Предметні рубрики: Міжнародна торгівля-- Послуги
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): світова торгівля послугами--класифікація послуг--послуги міжнародного транспорту--туристичні послуги--страхові послуги--інформаційні послуги--рекламні послуги--ринок освітніх послуг--фінансові послуги--інжинірингові послуги
Анотація: Зміст, особливості, структура, основні елементи світового ринку послуг в сучасних умовах.
Примірники : всього : ВВ(1), ВУ(1), ФОНД(2), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ВУ(1), ФОНД(2), ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/К21
Автор(и) : Кардаш, Віктор Якович
Назва : Маркетингова товарна політика : навч. посібник
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 1997
Кільк.характеристики :156 с.: рис., табл.
Колективи : Київський національний економічний університет
Примітки : Л-ра: с. 152
ISBN, Ціна 966-574-105-5: 11.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Товарна політика-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): класифікація товарів--классификация товаров--класифікація послуг--классификация услуг--номенклатура продукції--номенклатура продукции--ціна товару--цена товара--методи ціноутворення--методы ценообразования--якість продукції--качество продукции--рейтинг товару--міжнародні критерії конкурентоспроможності товару--международные критерии конкурентоспособсти товара--імідж товару--имидж товара--ринок товарів--рынок товаров--ринок послуг--рынок услуг--сегментування ринку--сегментирование рынка--товарна політика підприємства--товарная политика предприятия--диверсифікація товарної політики--диверсификация товарной политики--управління продуктом--управление продуктом--життєвий цикл товару--жизненный цикл товара--зрілість товару--зрелость товара--планування нової продукції--планирование новой продукции--товарні марки--товарные марки--штрихове кодування--штриховое кодирование
Анотація: З позиції системного аналізу розглянуто питання товарної політики підприємств маркетингової орієнтації.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)