Пошуковий запит: <.>K=коммуникации<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 236
Показані документи с 1 за 10 |
|
1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Березин, Александр
Назва : Останемся френдами
Місце публікування : Вокруг света. - К.: Вокруг света, 2020. - N 3. - С. 76-80 (Шифр vosv/2020/3)
Предметні рубрики: Соціальна поведінка-- Інтернет, 21 ст. Ключові слова (''Вільн.індекс.''): онлайн-знакомства--онлайн-знайомства--онлайн-коммуникации--онлайн-комунікації
Знайти схожі
|
2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Рентюк, Владимир
Назва : Беспроводные технологии Интернета вещей. Часть 5. Новые системы. Заключение
Місце публікування : Радиоаматор. - К.: Радіоаматор, 2019. - N 3. - С. 14-18: рис. (Шифр raam/2019/3) Примітки : Лит. в конце ст.
Предметні рубрики: Інтернет-- Бази даних-- Використання
Знайти схожі
|
3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Назва : Эффективное участие в выставке с позиций составляющих комплекса маркетинга
Місце публікування : Швейное Дело и Мода: всеукр. рекл.-информ. журнал. - Х.: Меркулова Н. В., 2017. - N 10. - С. 16-17: фот. (Шифр shdi/2017/10)
Предметні рубрики: Торгівля-- Маркетинг
Знайти схожі
|
4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Довгань А.
Назва : Бибилиотечные коммуникации как основополагающий фактор работы вузовских библиотек
Місце публікування : Бібліотечний форум: історія, теорія і практика: наук.-інформ. журнал. - К.: Башун Олена Володимирівна, 2016. - N 1. - С. 5-9 (Шифр bifo/2016/1) Примітки : Лит. в конце ст.
Предметні рубрики: Бібліотеки вищих навчальних закладів Комунікації
Знайти схожі
|
5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Мельник О., Радько А.
Назва : Використання системи інтерактивних маркетингових комунікацій для забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на міжнародному ринку
Місце публікування : Економіст. - К.: БЛІЦ-ІНФОРМ, 2016. - N 1. - С. 42-45. - ISSN 1810-3944 (Шифр ekst/2016/1). - ISSN 1810-3944 Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Агропромислові комплекси-- Зовнішня торгівля --Україна Маркетинг-- Інтернет-технології --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтерактивні маркетингові комунікації--интерактивные маркетинговые коммуникации
Знайти схожі
|
6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Домашева Е. А., Зозулев А. В.
Назва : Оценивание эффективности маркетинговых интернет-коммуникаций на основе KPI
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 3. - С. 22-27 (Шифр mire/2016/3) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Інформаційний маркетинг Інтернет Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-комунікації--интернет-коммуникации--маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации
Знайти схожі
|
7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Бібліотечний форум: історія, теорія і практика -2016р.,N 1 Цікаві статті : Башун О. Концептуальні засади становлення і розвтку нового журналу/ О. Башун (стр.2-5) Довгань А. Бибилотечные коммуникации как основополагающий фактор работы вузовских библиотек/ А. Довгань (стр.5-9) Туровська Л. Місія й візія сучасних бібліотек в епоху посткнижкової культури (між Гутенбергом та Інтернетом)/ Л. Туровська (стр.10-15) Цимбалюк П. Науково-дослідна робоа обласної бібліотеки отримує новий імпульс/ П. Цимбалюк (стр.16-18) Корнійчук М. Особливості формування фонду та приватних книжкових колекцій Наукової бібліотеки Національного університету "Острозька академія"/ М. Корнійчук (стр.19-21) Майдак Т. Творчі бібліотечні акції к основа позитивного іміджу бібліотеки/ Т. Майдак (стр.22-25) Напуда Є. Сучасна бібліотека: змінюємо формат, створємо новий образ/ Є. Напуда (стр.26-28) Шевченко О. "Плекаємо патріотів"/ О. Шевченко (стр.29-31) Бондарчук О. Кімната-музей рідкіної книги у педагогічній бібліотеці/ О. Бондарчук (стр.32-33) Соцков О. Динозаври зникли - самі винні/ О. Соцков (стр.34-35) Загуменна В. Підготовка фахвців інформаційної бібліотечної та архівної справи в Національній академії керівних кадрів культури та мистцетв/ В. Загуменна, Я. Хіміч (стр.36-37) Саданад Б. Використання та вплив електронних періодичних видань н крїористувачів Пуненського університету (Ідія)/ Б. Саданад Чуканова С. Проблема професійної підготовки фахівців із бібліотекознавства та інформалогії в США у педагогічній теорії/ С. Чуканова (стр.41-44) Бібліотеки підтримують рік англійської мови в Україні (стр.46-47) Бояринова О. Молодіжна секція Української бібліотечної асоціації: закріплюємо репутацію/ О. Бояринова (стр.48-50) Воронцовська І. Симбіоз медицини та іноземної мови/ І. Воронцовська (стр.55) Цікаві статті : Знайти схожі
|
8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Маркетинг и реклама -2016р.,N 5 Цікаві статті : Ромат Е. Бренд-маркетинговые коммуникации: понятие, цели и инструменты/ Е. Ромат (стр.16-23) Пустотин В. С. Стратегический рестайлинг и стратегический ребрендинг: сходство и отличия/ В. С. Пустотин (стр.24-30) Дмитренко Н. Проблема маркетинговых коммуникаций бренда лежит в нескольких плоскостях/ Н. Дмитренко (стр.32-33) Зозульов О. В. Формування омнікальної збутової стратегії/ О. В. Зозульов, М. Левченко (стр.36-42) Гермашев С. На рынке действует принцип тотальной персонализации маркетинговых коммуникаций/ С. Гермашев (стр.44-45) Хинсон Э. Эффективные техники современного сторителлинга/ Э. Хинсон (стр.46-50) Пирогова Т. Ивент-маркетинг как инструмент бренд-коммуникаций (классика жанра от Red Bull)/ Т. Пирогова (стр.60-65) Цікаві статті : Знайти схожі
|
9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 340.12/С91
Автор(и) : Данильян О. Г., Дзьобань О. П., Жданенко С. Б., Калиновський Ю. Ю.
Назва : Сучасне суспільство: філософсько-правове дослідження актуальних проблем
: монографія
Вихідні дані : Х.: Право, 2016 Кільк.характеристики :486, [2] с
Колективи :
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Примітки : Л-ра: с. 439-487. - Бібліогр. в підрядковій прим. - Авт. зазначено на звороті тит. арк.
ISBN, Ціна 978-966-458-994-6: 250.00 грн
УДК : 340.12 + 316.3 + 14 ББК : 67.3 + 87.66 Предметні рубрики: Суспільствознавство-- Правосвідомість-- Філософські вчення Географіч. рубрики: Анотація: Монографію присвячено дослідженню актуальних проблем інформаційного етапу розвитку суспільства, визначенню особливостей буття людини в сучасному інформаційному просторі, з'ясуванню взаємозв'язку правового суспільства, держави та людини в Україні.
Примірники :ФОНД(1) Вільні : ФОНД(1) Знайти схожі
|
10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Хельде А.
Назва : Противоречивость рекламных коммуникаций
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 9. - С. 52-59 (Шифр mire/2016/9) Примітки : Лит. в конце ст.
Предметні рубрики: Реклама-- Комунікації Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламні комунікації--рекламные коммуникации--психологія рекламної діяльності--психология рекламной деятельности--соціальна орієнтованість--социальная ориентированность
Знайти схожі
|
|
|