Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)Бердичівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=коммуникации<.>
Загальна кількість знайдених документів : 236
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Березин, Александр
Назва : Останемся френдами
Місце публікування : Вокруг света. - К.: Вокруг света, 2020. - N 3. - С. 76-80 (Шифр vosv/2020/3)
Предметні рубрики: Соціальна поведінка-- Інтернет, 21 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): онлайн-знакомства--онлайн-знайомства--онлайн-коммуникации--онлайн-комунікації
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рентюк, Владимир
Назва : Беспроводные технологии Интернета вещей. Часть 5. Новые системы. Заключение
Місце публікування : Радиоаматор. - К.: Радіоаматор, 2019. - N 3. - С. 14-18: рис. (Шифр raam/2019/3)
Примітки : Лит. в конце ст.
Предметні рубрики: Інтернет-- Бази даних-- Використання
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Эффективное участие в выставке с позиций составляющих комплекса маркетинга
Місце публікування : Швейное Дело и Мода: всеукр. рекл.-информ. журнал. - Х.: Меркулова Н. В., 2017. - N 10. - С. 16-17: фот. (Шифр shdi/2017/10)
Предметні рубрики: Торгівля-- Маркетинг
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Довгань А.
Назва : Бибилиотечные коммуникации как основополагающий фактор работы вузовских библиотек
Місце публікування : Бібліотечний форум: історія, теорія і практика: наук.-інформ. журнал. - К.: Башун Олена Володимирівна, 2016. - N 1. - С. 5-9 (Шифр bifo/2016/1)
Примітки : Лит. в конце ст.
Предметні рубрики: Бібліотеки вищих навчальних закладів
Комунікації
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельник О., Радько А.
Назва : Використання системи інтерактивних маркетингових комунікацій для забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на міжнародному ринку
Місце публікування : Економіст. - К.: БЛІЦ-ІНФОРМ, 2016. - N 1. - С. 42-45. - ISSN 1810-3944 (Шифр ekst/2016/1). - ISSN 1810-3944
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Агропромислові комплекси-- Зовнішня торгівля --Україна
Маркетинг-- Інтернет-технології --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтерактивні маркетингові комунікації--интерактивные маркетинговые коммуникации
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Домашева Е. А., Зозулев А. В.
Назва : Оценивание эффективности маркетинговых интернет-коммуникаций на основе KPI
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 3. - С. 22-27 (Шифр mire/2016/3)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Інформаційний маркетинг
Інтернет
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-комунікації--интернет-коммуникации--маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Бібліотечний форум: історія, теорія і практика -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Башун О. Концептуальні засади становлення і розвтку нового журналу/ О. Башун (стр.2-5)
Довгань А. Бибилотечные коммуникации как основополагающий фактор работы вузовских библиотек/ А. Довгань (стр.5-9)
Туровська Л. Місія й візія сучасних бібліотек в епоху посткнижкової культури (між Гутенбергом та Інтернетом)/ Л. Туровська (стр.10-15)
Цимбалюк П. Науково-дослідна робоа обласної бібліотеки отримує новий імпульс/ П. Цимбалюк (стр.16-18)
Корнійчук М. Особливості формування фонду та приватних книжкових колекцій Наукової бібліотеки Національного університету "Острозька академія"/ М. Корнійчук (стр.19-21)
Майдак Т. Творчі бібліотечні акції к основа позитивного іміджу бібліотеки/ Т. Майдак (стр.22-25)
Напуда Є. Сучасна бібліотека: змінюємо формат, створємо новий образ/ Є. Напуда (стр.26-28)
Шевченко О. "Плекаємо патріотів"/ О. Шевченко (стр.29-31)
Бондарчук О. Кімната-музей рідкіної книги у педагогічній бібліотеці/ О. Бондарчук (стр.32-33)
Соцков О. Динозаври зникли - самі винні/ О. Соцков (стр.34-35)
Загуменна В. Підготовка фахвців інформаційної бібліотечної та архівної справи в Національній академії керівних кадрів культури та мистцетв/ В. Загуменна, Я. Хіміч (стр.36-37)
Саданад Б. Використання та вплив електронних періодичних видань н крїористувачів Пуненського університету (Ідія)/ Б. Саданад
Чуканова С. Проблема професійної підготовки фахівців із бібліотекознавства та інформалогії в США у педагогічній теорії/ С. Чуканова (стр.41-44)
Бібліотеки підтримують рік англійської мови в Україні (стр.46-47)
Бояринова О. Молодіжна секція Української бібліотечної асоціації: закріплюємо репутацію/ О. Бояринова (стр.48-50)
Воронцовська І. Симбіоз медицини та іноземної мови/ І. Воронцовська (стр.55)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2016р.,N 5
Цікаві статті :
Ромат Е. Бренд-маркетинговые коммуникации: понятие, цели и инструменты/ Е. Ромат (стр.16-23)
Пустотин В. С. Стратегический рестайлинг и стратегический ребрендинг: сходство и отличия/ В. С. Пустотин (стр.24-30)
Дмитренко Н. Проблема маркетинговых коммуникаций бренда лежит в нескольких плоскостях/ Н. Дмитренко (стр.32-33)
Зозульов О. В. Формування омнікальної збутової стратегії/ О. В. Зозульов, М. Левченко (стр.36-42)
Гермашев С. На рынке действует принцип тотальной персонализации маркетинговых коммуникаций/ С. Гермашев (стр.44-45)
Хинсон Э. Эффективные техники современного сторителлинга/ Э. Хинсон (стр.46-50)
Пирогова Т. Ивент-маркетинг как инструмент бренд-коммуникаций (классика жанра от Red Bull)/ Т. Пирогова (стр.60-65)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 340.12/С91
Автор(и) : Данильян О. Г., Дзьобань О. П., Жданенко С. Б., Калиновський Ю. Ю.
Назва : Сучасне суспільство: філософсько-правове дослідження актуальних проблем : монографія
Вихідні дані : Х.: Право, 2016
Кільк.характеристики :486, [2] с
Колективи : Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Примітки : Л-ра: с. 439-487. - Бібліогр. в підрядковій прим. - Авт. зазначено на звороті тит. арк.
ISBN, Ціна 978-966-458-994-6: 250.00 грн
УДК : 340.12 + 316.3 + 14
ББК : 67.3 + 87.66
Предметні рубрики: Суспільствознавство-- Правосвідомість-- Філософські вчення
Географіч. рубрики:
Анотація: Монографію присвячено дослідженню актуальних проблем інформаційного етапу розвитку суспільства, визначенню особливостей буття людини в сучасному інформаційному просторі, з'ясуванню взаємозв'язку правового суспільства, держави та людини в Україні.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хельде А.
Назва : Противоречивость рекламных коммуникаций
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 9. - С. 52-59 (Шифр mire/2016/9)
Примітки : Лит. в конце ст.
Предметні рубрики: Реклама-- Комунікації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламні комунікації--рекламные коммуникации--психологія рекламної діяльності--психология рекламной деятельности--соціальна орієнтованість--социальная ориентированность
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)