Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=комплекс маркетингу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Старостіна А. О. Маркетинг/А. О. Старостіна, Д. М. Черваньов, О. В. Зазульов. - 2002 // . -К.:Знання-Прес, 2002
2.

Дейнега І. О. Регіональні особливості формування комплексу маркетингу сільського зеленого туризму/І. О. Дейнега, Л. М. Акімова, О. А. Кратт // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2016,N N 9.-С.184-194
3.

Багорка М. О. Формування екологічно орієнтованого комплексу маркетингу в аграрному виробництві/М. О. Багорка // Економіка АПК. -К.:Ред. журн. "Економіка АПК", 2017,N N 5.-С.43-50
4.

Килипенко В. В. Інструменти маркетингової діяльності в управлінні підприємством/В. В. Килипенко // Економіка АПК. -К.:Ред. журн. "Економіка АПК", 2017,N N 8.-С.82-93
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)