Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=комунікативна взаємодія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 140.8:165/П18 Брайль і Мун
Автор(и) : Парахонский, Борис Александрович
Назва : Язык культуры и генезис знания : ценностно-коммуникативный аспект
Вихідні дані : Киев: Наук. думка, 1988
Кільк.характеристики :208 с
Колективи : Академия наук Украинской ССР, Институт философии
Примітки : Библиогр.: с. 192-205
ISBN, Ціна 5-12-000023-1: 3.00 р.
УДК : 140.8:165
ББК : 87.25
Предметні рубрики: Філософія науки
Анотація: В монографии исследуется философско-методологические проблемы генезиса, организации и функционирования семантических отношений в культурно-исторических контекстах познания.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лаврентій А. С.
Назва : Основні підходи до ідентифікації іміджу, його структурних складових та функціонального простору реалізації
Місце публікування : Інвестиціі: практика та досвід. - К.: ДКС Центр, 2017. - N 20. - С. 123-128 (Шифр iptd/2017/20)
Примітки : Літ. в кінці ст.
Предметні рубрики: Імідж
Суспільство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імідж--іміджева політика--демократичне суспільство--комунікативні процеси--комунікативна система--комунікативна взаємодія
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Головчук Ю. О., Середницька Л. П.
Назва : Виставково-ярмаркові заходи як складові формування партнерськиї відносин
Місце публікування : Агросвіт: наук.-практ. журнал. - Київ: ДКС Центр, 2020. - N 4. - С. 91-98: табл. (Шифр agsv/2020/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Виставково-ярмаркова діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суб'єкти виставко-ярмаркових заходів--комунікаційна політика--партнерські відносини--комунікативна взаємодія
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)