Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Радомишльська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=комунікативна діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Слюсар В. М., Шкіль Л. Л., Слюсар М. В.
Назва : Субстанційний підхід до визначення поняття "реклама": філософсько-комунікативний аспект
Місце публікування : Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка. Філософські науки/ М-во освіти і науки України, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2021. - N 2(90). - С. 104-112 (Шифр vzfi/2021/2)
Предметні рубрики: Інформаційне суспільство-- Реклама --Житомир, місто (Житомирська область)
Географіч. рубрики: Житомир, місто (Житомирска область)-- Інформаційне суспільство-- Реклама
Анотація: [В статті здійснено аналіз актуальних підходів до визначення поняття "реклама". Застосовано субстанційний підхід для його дефініювання, який продовжуючи класичну традицію наукового мислення, проголошує основоположним принципом розуміння об'єкта наукового пізнанняя як стійкої сутності, зведення багатоманітності й мінливості властивостей до постійного, відносно сталого й постійного існуючого означення].
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 83.7/Э81
Автор(и) : Эрнст, Отто
Назва : Слово предоставлено Вам : практ. рекомендации по ведению деловых бесед и переговоров
Паралельн. назви :Reden musstn Reden konnen
Вихідні дані : Москва: Экономика, 1988
Кільк.характеристики :142 с.: ил.
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч.
ISBN, Ціна 5-282-00525-5: 0.45 р.
ББК : 83.7 + 65.9(4ГЕ)
Предметні рубрики: Ораторське мистецтво
Географіч. рубрики:
Анотація: Книга рассказывает о том, какие приемы помогут повысить эффективность индивидуального общения руководителя с коллективом.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Слюсар В. М., Коваль В. О.
Назва : Реклама у сучасному міському просторі: соціально-філософський аналіз
Місце публікування : Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка. Філологічні науки/ М-во освіти і науки України, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2020. - N 2 (88). - С. 146-156. - ISSN 2076-6173 (Шифр vzuf/2020/2). - ISSN 2076-6173
Предметні рубрики: Духовна культура-- Реклама --Житомир, місто (Житомирська область)
Географіч. рубрики: Житомир, місто (Житомирська область)-- Духовна культура-- Реклама
Анотація: [У статті здійснено соціально-філософський аналіз функціонування реклами у міському соціокультурному просторі у таких аспектах: реклама як агент впливу на духовну культуру індивіда та суспільства, просторова домінанта сучасного міського архітектурного середовища та в інших].
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)