Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=комунікаційна політика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Г11
Автор(и) : Гірченко, Тетяна Дмитрівна, Дубовик, Олена Вікторівна
Назва : Маркетинг
Вихідні дані : Київ: ІНКОС, 2007
Кільк.характеристики :255 с
ISBN, Ціна 966-8347-46-3: 37.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Анотація: Соціально-етичний маркетинг, його функції та інструментарій впливу на споживачів, ефективні стратегії позиціонування та конкурентоспроможності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Г 20
Автор(и) : Гаркавенко С.С.
Назва : Маркетинг : підручник . -5-е вид., допов.
Вихідні дані : К.: Лібра, 2007
Кільк.характеристики :718 с.: рис.
Примітки : Бібліогр.: с. 710-717
ISBN, Ціна 978-966-7035-89-1: 078.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Управління економікою
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

3.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М 27
Автор(и) :
Назва : Маркетинг для магістрів = Marketing : в 2 т./ за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. Т. 2
Вихідні дані : К.: Нац. акад. управління, 2007 - 2007
Кільк.характеристики :544 с.: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-8406-19-5: 034.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Управління економікою
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".
Примірники :ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71(075.8)/Н11
Автор(и) : Нікітін, Андрій Валерійович, Бортніков Г.П., Федорченко А.В.
Назва : Маркетинг у банку : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: КНЕУ, 2006
Кільк.характеристики :432 с
ISBN, Ціна 966-574-909-9: 86.50 грн
УДК : 336.71(075.8)
ББК : 65.262.1я73
Предметні рубрики: Банки-- Маркетинг
Анотація: Теоретичні основи, методологія досліджень та практичні завдання з банківського маркетингу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 334.7:658](075.8)/О-75
Автор(и) : Ларіна Я. С., Мочерний С. В., Фомішина В. М., Чеботар С. І.
Назва : Основи бізнесу : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: Академія, 2009
Кільк.характеристики :384 с.: табл.
Серія: Альма-матер
Примітки : Короткий термін. слов.: с. 374-382. - Л-ра: с. 383
ISBN, Ціна 978-966-580-283-9: 46.00, 43.00, грн
УДК : 334.7:658](075.8)
ББК : 65.9(4УКР)09я73
Предметні рубрики: Бізнес
Підприємництво
Анотація: Висвітлено засади бізнесу, подано практичні рекомендації щодо організації власної справи, форм і методів конкурентної боротьби, маркетингової стратегії підприємства, розглянуто його діяльність у різних сферах.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.9(075.8)/Ч49
Автор(и) : Черномаз, Петро Олексійович
Назва : Міжнародний маркетинг : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.]
Вихідні дані : К.: Академвидав, 2010
Кільк.характеристики :272 с.: граф., табл.
Серія: Альма-матер
Примітки : Дод.: с. 257-258. - Термін. слов.: с. 259-266. - Л-ра: с. 267-270
ISBN, Ціна 978-966-8226-91-5: 41.80, 43.70, 69.00, грн
УДК : 339.9(075.8) + 658.8(075.8)
ББК : 65.5я73 + 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Важливою умовою успішної зовнішньоекономічної політики є вміння фахівців кваліфіковано досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику.
Примірники : всього : ФОНД(2), ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(2), ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 327.7(075.8)/Є24
Автор(и) : Федонюк С. В., Коцан Н. Н., Павліха Н. В., Тихомирова Є. Б.
Назва : Європейська інтеграція : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. . -2-ге вид., переробл. й допов.
Вихідні дані : Луцьк: Волин. нац. ун-т ім. Л. Українки, 2011
Кільк.характеристики :760 с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Волинський національний університет імені Лесі Українки
Серія: Посібники та підручники ВНУ ім. Л. Українки
Примітки : Л-ра: с. 726-743. - Скор.: с. 744-747. - Ім. покажч.: с. 748-749. - Предм. покажч.: с. 750-757. - Бібліогр. в підрядковій прим.
ISBN, Ціна 978-966-600-531-4: 119.00 грн
УДК : 327.7(075.8)
ББК : 66.4(4)62я73
Предметні рубрики: Європейська інтеграція-- Європейський Союз
Географіч. рубрики:
Анотація: Основні положення регіональної економічної інтеграції, історичні етапи європейської інтеграції, галузева політика Європейського Союзу, відносини між Україною та ЄС, особливості процесів розширення економічної інтеграції.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658/М26
Автор(и) : Маркова, Вера Дмитриевна
Назва : Маркетинг услуг
Вихідні дані : М.: Финансы и статистика, 1996
Кільк.характеристики :127 с.: рис., табл.
Примітки : Лит.: с. 127
ISBN, Ціна 5-279-01552-0: 6500.00 р.
УДК : 658
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- Послуги
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): классификация услуг--класифікація послуг--купівельні ризики--покупательские риски--сбыт товаров--збут товарів--сервисные услуги--сервісні послуги--организация сервиса--організація сервісу--целевые рынки--цільові ринки--конкуренция--конкуренція--продвижение услуг--просування послуг--банковский маркетинг--банківський маркетинг--коммуникационная политика--комунікаційна політика--маркетинговая стратегия--маркетингова стратегія
Анотація: Специфика услуг и их место в экономике; услуги, связанные со сбытом и эксплуатацией технически сложных товаров, маркетинг в сфере нематериальных услуг на примере банковской деятельности.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.33(075.8)/Г58
Автор(и) : Гоголь, Галина Петрівна
Назва : Міжнародний маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Львів: Вид-во Нац. ун-ту "Львів. політехніка", 2004
Кільк.характеристики :2004 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка"
ISBN, Ціна 966-553-343-6: 21.00 грн
УДК : 339.33(075.8)
ББК : 65.5я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): види міжнародного маркетингу--маркетингові дослідження--стратегічні рішення--планування--планирование--вибір цільових ринків--контрактно-цінова політика--комунікаційна політика
Анотація: Висвітлено основні аспекти формування міжнародної маркетингової діяльності, а також шляхи виходу на світовий ринок. Дається визначення маркетингових політик як інструментів впливу на цільові групи маркетингу.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М21
Автор(и) : Мальська, Марта Пилипівна, Пурська І. С.
Назва : Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика : підручник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2013
Кільк.характеристики :286, [1] с.: табл.
Колективи : Львівський національний університет імені Івана Франка
Примітки : Дод.: с. 258-267. - Термін. слов.: с. 268-286. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-617-673-119-1: 67.00, 68.00, грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг --
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародної маркетингової діяльності.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.012.4(075.8)/Б20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Холод, Вікторія Вікторівна, Балабанова, Ірина Василівна
Назва : Маркетинг підприємства : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2012
Кільк.характеристики :611, [1] с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Інститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Примітки : Л-ра: с. 594-598. - Предм. покажч.: с. 599-611
ISBN, Ціна 978-611-01-0337-4: 108.00 грн
УДК : 658.012.4(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг підприємства--маркетинг предприятия--товарна політика підприємства--товарная политика предприятия--цінова політика--ценовая политика--маркетингова логістика--маркетинговая логистика--розподіл та збут у маркетингу--распределение и сбыт в маркетинге--комунікаційна політика--коммуникационная политика--персонал маркетинга--персонал маркетингу--міжнародний маркетинг--международный маркетинг--контроль у маркетингу--контроль у маркетингу
Анотація: Навчальний посібник ставить своєю метою забезпечення теоретичної, методичної і практичної підготовки студентів економічних спеціальностей до здійснення маркетингової діяльності в підприємствах.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/П88
Автор(и) : Пурська, Ірина Степанівна, Мальська, Марта Пилипівна, Занько, Юрій Степанович
Назва : Міжнародний маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Знання, 2012
Кільк.характеристики :285, [3] с.: табл., граф.
Примітки : Л-ра: с. 270-278. - Дод.: с. 279-285. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-346-993-5: 68.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): структура міжнародного маркетингу--структура международного маркетинга--середовище міжнародного маркетингу--среда международного маркетинга--міжнародні маркетингові дослідження--международные маркетинговые исследования--маркетингові технології--маркетинговые технологии--міжнародний маркетинговий комплекс--международный маркетинговый комплекс--продуктова політика--продуктовая политика--цінова політика--ценовая политика--комунікаційна політика--коммуникационная политика--управління міжнародним маркетингом--управление международным маркетингом
Анотація: У посібнику розглянуто теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародного маркетингу. Представлено технологію ефективного формування комплексу міжнародних маркетингових заходів (товарна, цінова, збутово-розподільча та комунікаційна політика) та управління ним, а также розглянуто процес управління, планування та контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Збираник Ю. В.
Назва : Принципи і особливості розвитку комунікаційної політики Європейського Союзу
Місце публікування : Інвестиціі: практика та досвід. - К.: ДКС Центр, 2018. - N 6. - С. 99-103 (Шифр iptd/2018/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Комунікація-- Політика-- Розвиток --Європейський Союз
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікаційна політика--маркетингові комунікації--цільова аудиторія--канали комунікації
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.47:[658.8:656/А42-449884
Автор(и) : Аксьонов, Іван Михайлович, Копитко, Василь Іванович
Назва : Теоретичні й практичні аспекти маркетингу транспортних послуг : навч. посіб.
Вихідні дані : Львів: Новий Світ - 2000, 2018
Кільк.характеристики :336, [4] с.: рис., табл.
Колективи : Дніпропетровський національний університет залізничого транспорту ім. академіка В. Лазаряна
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Літ.: с. 329-333. - Дод.: с. 334-336
ISBN, Ціна 978-966-418-205-5: 230.00 грн
УДК : 338.47:[658.8:656.07](477)
ББК : 65.9(4УКР)37
Предметні рубрики: Транспорт-- Маркетинг-- Послуги --Україна
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток маркетингу--ринок транспортних послуг--інструменти маркетингу--нормативно-правова база маркетингу--маркетингові дослідження--аналіз ринку транспортних послуг--дослідження транспортних послуг--формування попиту--конкурентоспроможність транспортних послуг--кон'юктура ринку транспортних послуг--сегментація ринку транспортних послуг--управління маркетингом--маркетингова цінова політика--комунікаційна політика --ефективність маркетингових заходів --показники комерційної ефективності
Анотація: Транспортний ринок його аспекти, суб'єкти, об'єкти, інструменти, описано фактори, цілі та функції маркетингу на ринку транспортних послуг.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Головчук Ю. О., Середницька Л. П.
Назва : Виставково-ярмаркові заходи як складові формування партнерськиї відносин
Місце публікування : Агросвіт: наук.-практ. журнал. - Київ: ДКС Центр, 2020. - N 4. - С. 91-98: табл. (Шифр agsv/2020/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Виставково-ярмаркова діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суб'єкти виставко-ярмаркових заходів--комунікаційна політика--партнерські відносини--комунікативна взаємодія
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бублик Є. О.
Назва : Зміна монетарних політик центробанків провідних країн та їх наслідки для країн з ринками, що розвиваються
Місце публікування : Економіка України. - К.: Преса України, 2020. - N 5. - С. 72-84. - ISSN 0131-775Х (Шифр ekuk/2020/5). - ISSN 0131-775Х
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Центральні банки-- Грошово-кредитна політика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фінансовий сектор--міжнародні потоки капіталу--макропруденційна політика--комунікаційна політика
Знайти схожі

17.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 027.54(477-25)(08/Н34-242854
Автор(и) :
Назва : Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського: збірник/ Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України ; редкол.: Т. Добко (голов. ред.) [та ін.] ; за заг. ред. В. Горового. Вип. 58: Бібліотеки в системі стратегічних комунікацій: міжнародний аспект
Вихідні дані : Київ: НБУВ, 2020
Кільк.характеристики :488, [4] с.: рис.
Колективи : Національна академія наук України, Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Асоціація бібліотек України
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ISSN: 2224-9516
Ціна : 114.60 грн
УДК : 027.54(477-25)(082)
ББК : 78.34(4УКР-2К)751.1
Предметні рубрики: Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського-- Наукова діяльність
Бібліотечна справа
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні ресурси--стратегічні комунікації--інформаційний простір--комунікаційна політика--інформаційний простір--неформальна освіта
Зміст : Бібліотечні орієнтири в глобальних інформаційних обмінах/ В. Горовий. Аналітичні продукти наукової бібліотеки як складова інформаційного забезпечення міжнародних стратегічних комунікацій української економіки/ С. Кулицький. Інформація та суспільство: можливі ускладнення та майбутні перспективи/ С. Горова. Бібліотечна діяльність щодо вдосконалення безпекових чинників у міжнародних стратегічних комунікаціях/ О. Аулін. Роль стратегічних комунікацій у протидії інформаційній агресії/ О. Ворошилов. Деструктивна поведінка в соціальних мережах як інструмент інформаційної війни/ О. Саморукова. Інформаційно-аналітичний аспект удосконалення стратегічних комунікацій у процесі розвитку суспільної інформатизації/ В. Медведєва. Удосконалення інформаційно-правового обслуговування користувачів бібліотек у системі стратегічних комунікацій/ Н. Іванова, О. Пестрецова. Роль і місце бібліотечної журналістики в системі засобів масових комунікацій/ О. Кривецький. Особливості розвитку аналітичних структур у національних бібліотеках/ О. Желай. "Ліга:Закон" як універсальна інформаційно-правова система відображення співпраці України у міжнародних організаціях/ О. Дуднік, А. Колесніченко. Аудіокнига як сучасний бібліотечний ресурс (порівняльний аналіз поширення на міжнародній платформі "ЮТУБ")/ Н. Аксьонова, М. самсонов. Міжнародні проєкти LIBER: поточний стан та перспективи/ А. Жабін. Генезис комунікаційно-документаційного забезпечення медичної галузі/ І. Тимошенко. Типологічна класифікація соціальних медіа як об'єкт діяльності бібліотек/ В. Струнгар. Бібліотеки зарубіжних країн у розвитку стратегічних комунікацій/ В. Пальчук. Інтернет-ресурси як інструмент стратегічних комунікацій: міжнародний досвід/ М. Закіров. Стратегічна роль комунікації в концепції перехідного правосуддя: міжнародний досвід постконфліктних суспільств/ С. Закірова. Інформаційне забезпечення громад: зарубіжний досвід для України/ Я. Маленко. Практика відкритого доступу для ресурсів Women"s studies у бібліотеках/ Л. Чернявська. Особливості протидії недостовірній (фейковій) інформації в соціальних мережах/ Л. Дем'яненко. Зарубіжний досвід комунікаційної політики бібліотек: сучасна практика та нові виклики/ О. Симоненко. Використання зарубіжного досвіду аналізу змісту публікацій при моніторингу інформаційних потоків/ А. Федорчук. Бібліотеки та подолання "Книжкового голоду": Марракешський договір про полегшення доступу сліпих і осіб з порушеннями зору, іншими обмеженими можливостями сприймати друковану інформацію до опублікованих творів/ Л. Литвинова, Ю. Калініна-Симончук. Просвітницька діяльність президентських бібліотек: міжнародний досвід/ В. Удовик. Сучасні тенденції розвитку Інтернет-представництва Бібліотеки Конгресу США/ Г. Булахова. Розвиток багатотиражних газет України як масового виду первинної преси (1930-ті роки)/ О. Вакульчук. Науково-видавнича діяльність НБУВ: розвиток напрямів, видів та жанрів видавничої продукції (1991-2019)/ Т. Дубас. Економіко-статистичні дослідження промислових регіонів України німецькими дослідниками під час окупації (1942 - 1943)/ Н. Кашеварова. Концептуальні засади стратегічного розвитку національного наукового бібліотечно-інформаційного комплексу: історія, принципи, пріоритети/ Т. Коваль, Т. КулаковськаВ. Горєва. Нормативно-методична база діяльності бібліотек в Україні: джерела дослідження/ О. Клименко, О. Сокур. Соціальні мережі як засіб просування довідково-бібліографічних продуктів та послуг у системі національних комунікацій/ П. Штих. Сучасна бібліотека як центр неформальної освіти/ Т. Каменєва.
Анотація: У збірнику наукових праць представлено матеріали, у яких висвітлюються актуальні питання діяльності бібліотек у процесі інформатизації українського суспільства, забезпечення доступу всіх категорій користувачів до національних та глобальних інформаційних ресурсів.
Примірники : всього : ФОНД(1), БГ(1)
Вільні : ФОНД(1), БГ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)