Пошуковий запит: <.>K=конкурентные преимущества<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13 |
>1.
| Хомяков В. І. Управління потенціалом підприємства/В. І. Хомяков, І. В. Бакум. - 2009
|
>2.
| Конкуренція і конкурентна політика: категорії та поняття/[В. Д. Лагутін та ін.] ; за ред. В. Д. Лагутіна. - 2009
|
>3.
| Чернега О. Б. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємств (організацій)/О. Б. Чернега. - 2011
|
>4.
| Ткачук Г. Ю. Стратегія формування конкурентоспроможності малих підприємств агробізнесу Житомирщини/Г. Ю. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2012,N N 4.-С.180-184
|
>5.
| Кравчук Н. І. Стан та шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції льонарства/ Кравчук Наталія Іванівна ; [наук. кер. Ткачук В. І.]. - 2008
|
>6.
| Должанський І. З. Конкурентоспроможність підприємства/І. З. Должанський, Т. О. Загорна. - 2006
|
>7.
| Крикавський Є. В. Стратегічний маркетинг/Є. В. Крикавський, Л. І. Третьякова, Н. С. Косар. - 2012
|
>8.
| Гагарина Г. Ю. Направления повышения конкурентоспособности российских регионов в современных условиях/Г. Ю. Гагарина, Л. Н. Чайникова // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2016,N N 1.-С.148-158
|
>9.
| Байтенова Л. М. Источники формирования конкурентных преимуществ в отельном бизнесе Казахстана/Л. М. Байтенова, М. Р. Смыкова, Л. М. Муталиева // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2016,N N 4.-С.97-103
|
>10.
| Вертелєва О. Фактори міжнародної конкурентоспроможності України/О. Вертелєва // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -К.:КНТЕУ, 2016,N N 3.-С.33-48
|
>11.
| Дейнега І. О. Регіональні особливості формування комплексу маркетингу сільського зеленого туризму/І. О. Дейнега, Л. М. Акімова, О. А. Кратт // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2016,N N 9.-С.184-194
|
>12.
| Куліш І. М. Вплив новітніх тенденцій виробництва і споживання продуктів харчування на конкурентні переваги сільських територій/І. М. Куліш // Регіональна економіка. -Л.:НАН України, 2016,N N 2.-С.112-120
|
>13.
| Основы маркетинга/Ф. Котлер [и др. ; ред. Н. В. Шульпина]. - 2002
|
|