Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=консалтінгова діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/П14
Автор(и) : Палеха, Юрій Іванович, Палеха, Ольга Юріївна
Назва : Маркетинг інформаційних продуктів і послуг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Ліра-К, 2013
Кільк.характеристики :478[2] с.: граф., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Примітки : Л-ра: с. 459-475
ISBN, Ціна 978-966-2609-07-3: 165.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.291.31я73
Предметні рубрики: Інформаційний маркетинг-- Прийняття рішень-- Дослідження
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні продукти--информационные продукты--інформаційні послуги--информационные услуги--маркетингове середовище підприємства--маркетинговая среда предприятия--маркетингова інформаційна система--маркетинговая информационная система--маркетингові рішення--маркетинговые решения--управління рекламною діяльністю--управление рекламной деятельностью--рекламна компанія--рекламная компания--рекламна політика--рекламная политика--бенчмаркетинг--консультативна діяльність--консультативная деятельность--консалтінгова діяльність--консалтинговая деятельность--електронна комерція--электронная коммерция
Анотація: Категорії маркетингу інформаційних продуктів і послуг, їх особливості, побудова ефективно діючої організації на їх основі.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)