Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=консьюмеризм<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Дочинець Н.М.
Назва : Методика вимірювання розвитку консьюмеризму в регіоні
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал. - К.: ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 11. - С. 95-103 (Шифр apek/2007/11)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(73)/К18
Автор(и) : Капустина, Нина Евгеньевна
Назва : Теория и практика маркетинга в США
Вихідні дані : М.: Экономика, 1981
Кільк.характеристики :158 с.: рис., табл.
Примітки : Библиогр. в примеч.
Ціна : 0.85 р.
УДК : 339.138(73)
ББК : 65.9(7СПО)
Предметні рубрики: Маркетинг --США
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): промислові компанії--промышленные компании--конкуренція--конкуренция--реклама--стимулювання попиту--стимулирование спроса--консьюмеризм--рыночная сегментация--рыночная сегментация--монополії--монополии
Анотація: Теоретические и практические вопросы изучения рынка, организации рекламы, формирования рыночного спроса и приспособления к нему производства.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8:005.32/Э64
Автор(и) : Энджел, Джеймс Ф., Блэкуэлл, Роджер Д., Миниард, Пол У.
Назва : Поведение потребителей
Паралельн. назви :Consumer Behavior/ James F. Engel, Roger D. Blackwell, Paul W. Miniard
Вихідні дані : Санкт-Петербург: Питер Ком, 1999
Кільк.характеристики :760 с.: рис., табл.
Серія: Серия "Теория и практика менеджмента"
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч. - Алф. указ.: с.750-759. - Примеч.: с. 704-715. - Термин. слов.: с. 716-749
ISBN, Ціна 5-314-00093-8: 20.16 грн
УДК : 658.8:005.32
ББК : 65.42
Предметні рубрики: Споживачі-- Поведінка-- Психологія
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): потребитель--споживач--модель поведения потребителя--модель поведінки споживача--психологичия торговли--психологія торгівлі--маркетинг торговли--маркетинг торговли--розничная торговля--роздрібна торгівля--диффузия инноваций--дифузія інновацій--консьюмеризм--конс'юмеризм--отношения потребителей--відношення споживачів
Анотація: Классический учебник, анализирующий поведение потребителей, может стать настольной книгой для многих предпринимателей, менеджеров по маркетингу и рекламе, а также других специалистов предприятий.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(2)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339(075.8)/О-50
Автор(и) : Окландер, Михайло Анатолійович, Жарська, Ірина Олександрівна
Назва : Поведінка споживача : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2014
Кільк.характеристики :206, [2] с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Одеський національний політехнічний університет
Примітки : Дод.: с. 166-203. - Слов. термін.: с. 204-206. - Л-ра: с. 207
ISBN, Ціна 978-617-673-269-3: 54.00 грн
УДК : 339(075.8)
ББК : 65.42я73
Предметні рубрики: Споживачі-- Поведінка
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорії поведінки споживача--теории поведения потребителя--властивості товару--свойства товара--культурні чинники зовнішнього впливу--культурные факторы внешнего влияния--соціальні чинники зовнішнього впливу--социальные факторы внешнего влияния--психологічні чинники внутрішнього впливу--психологические факторы внутреннего влияния--особисті чинники внутрішнього впливу--личные факторы внутреннего влияния--ситуаційні чинники впливу--побудительные факторы влияния--прийняття рішень індивідуальним споживачем--принятие решений индивидуальным потребителем--спонукальні чинники маркетингу--побудительные факторы маркетинга--прийняття рішень індустріальним споживачем--принятие решений индустриальным потребителем--консьюмеризм
Анотація: Запропоновано концептуальні, методологічні та методичні положення поведінки споживача. Розглянуто відповідні чинники впливу.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)