Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=контроль маркетинга<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48(075.8)/Д 84
Автор(и) : Дурович, Александр Петрович
Назва : Маркетинг гостиниц и ресторанов : учеб. пособие
Вихідні дані : М.: Новое знание, 2006
Кільк.характеристики :632 с.: рис.
Серія: Экономическое образование
Примітки : Лит. в конце глав
ISBN, Ціна 5-94735-111-0: 95.00 грн
УДК : 338.48(075.8)
ББК : 65.441.357я73
Предметні рубрики: Готелі
Географіч. рубрики:
Анотація: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71(477)(075.8/Р69-796292
Автор(и) : Романенко, Лариса Федорівна
Назва : Банківський маркетинг : підручник
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2004
Кільк.характеристики :344 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"
Примітки : Л-ра: с. 331-343
ISBN, Ціна 966-8365-56-9: 27.50, 33.00, грн
УДК : 336.71(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)262.10я73
Предметні рубрики: Банківський маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг послуг--маркетинг услуг--банківський продукт--банковский продукт--стратегічний маркетинг --стратегический маркетинг--комунікаційна політика банку--комуникационная политика банка--контроль маркетингу--контроль маркетинга--аудиторський контроль--аудиторский контроль
Анотація: Методологія банкіського маркетингу, класифікація банківських продуктів, особливості проведення маркетингових дослідженьв банківській сфері, стратегії розвитку комерційного банку та контролю маркетингової діяльності.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/П18
Автор(и) : Парсяк, Володимир Никифорович
Назва : Маркетинг: сучасна концепція та технології : підручник
Вихідні дані : Херсон: ОЛДІ -ПЛЮС, 2015
Кільк.характеристики :324[2] с.: іл., табл.
Серія: До 50-річчя економічної освіти на Миколаївщині
Примітки : Дод.: с. 289-319. - Л-ра: с. 320-324
ISBN, Ціна 978-966-289-050-1: 185.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.9
Предметні рубрики: Маркетинг
Економічна теорія
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорїі маркетингу--теории маркетинга--державне регулювання маркетингу--государственное регулирование маркетинга--управління маркетингом--управление маркетингом--планування маркетингу--планирование маркетинга--маркетинг підприємства--маркетинг предприятия--контроль маркетингу--контроль маркетинга--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--маркетингова інформаційна система--маркетинговая информационная система--дослідження середовища маркетингу--исследования среды маркетинга--дослідження ринку--исследования рынка--дослідження товару--исследования товара--дослідження покупців--исследование покупателей--дослідження підприємства--исследования предприятия--інструменти маркетингу--инструменты маркетинга--маркетингова товарна політика--маркетинговая товарная политика--маркетингова цінова політика--маркетинговая ценовая политика--маркетингова політика розподілу--маркетинговая политика распределения--інтернет-комерція--интернет-коммерция--реклама в стимулюванні збуту--реклама в стимулировании сбыта
Анотація: Теоретичні положення та прикладні методжики маркетингу з використанням базових концепцій і понять відповідно державного освітнього стандарту.
Примірники : всього : ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(038)=161./Г62-206870
Автор(и) : Голубков, Евгений Петрович
Назва : Маркетинг : словарь
Вихідні дані : Москва: Экономика; Москва: Дело ЛТД, 1994
Кільк.характеристики :157, [3] с.: рис.
Примітки : Предм. указ.: с. 142-158. - Лит.: с. 159
ISBN, Ціна 5-86461-153-0: 210.000 крб
УДК : 339.138(038)=161.1
ББК : 65.050.24я2
Предметні рубрики: Маркетинг-- Словники
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--контроль маркетинга--контроль маркетингу--организация маркетинга--організація маркетингу--маркетинговая деятельность--маркетингова діяльність--функции маркетинга--функції маркетингу--планирование--планування--ценообразование--ціноутворення--выбор рынков--вибір ринків--термины--терміни--словари--словники
Анотація: [В данном словаре приводится наиболее полный перечень терминов, используемых в литературе по маркетингу].
Примірники :БГ(1)
Вільні : БГ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)