Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=контроль маркетинговой деятельности<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48(075.8)/С44
Автор(и) : Скопень, Микола Максимович, Сукач, Михайло Кузьмич
Назва : Інформаційні системи і технології маркетингу в туризмі : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Каравела, 2010
Кільк.характеристики :336 с.: граф., табл.
Серія: Українська книга
Примітки : Глосарій: с. 330-332. - Тести: с. 333-335. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-2229-06-6: 56.00 грн
УДК : 338.48(075.8)
ББК : 65.433я73
Предметні рубрики: Туризм-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність та характеристика інформаційних систем і технологій маркетингу, практика розв'язання задач.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/П24
Автор(и) : Пелішенко, Валентин Павлович
Назва : Маркетинговий менеджмент : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2003
Кільк.характеристики :199 с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський економічний інститут менеджменту
Примітки : Бібліогр.: с. 198-199
ISBN, Ціна 966-8253-29-9: 14.50 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Менеджмент
Маркетинг
Анотація: У посібнику узагальнено сучасний погляд вітчизняних та зарубіжних авторів на маркетинговий менеджмент.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Б61
Автор(и) : Біловодська, Олена Анатоліївна
Назва : Маркетинговий менеджмент : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Знання, 2010
Кільк.характеристики :332, [4] с.: граф., табл.
Примітки : Глосарій: с. 323-329. - Л-ра: с. 330-332. - Бібліогр. в підрядковій прим.
ISBN, Ціна 978-966-346-657-6: 72.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Мененджмент-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглядаються теоретичні та методичні основи маркетингового менеджменту, особливості організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності промислового підприємства з урахуванням принципів сталого розвитку.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)