Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=концепція маркетингу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Скибінський С. В. Маркетинг/С. В. Скибінський Ч. 1. - 2005
2.

Чучка І. М. Інтерактивний маркетинг/Чучка І. М., Студеняк І. П.. - 2009
3.

Бойчук І. В. Інтернет в маркетингу/І. В. Бойчук, О. М. Музика. - 2010
4.

Старостіна А. О. Маркетинг/А. О. Старостіна, Д. М. Черваньов, О. В. Зазульов. - 2002 // . -К.:Знання-Прес, 2002
5.

Агєєв Є. Я. Практикум з маркетингу (збірник тестів, задач та завдань)/Є. Я. Агєєв. - 2018
6.

Скиба Т. В. Особливості ноомаркетингу як інноваційної концепції розумного маркетингу/Т. В. Скиба // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. -К.:КІБіТ, 2019,N N 2.-С.85-88
7.

Щербань В. М. Маркетинг/В. М. Щербань. - 2006
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)