Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=концепція маркетингу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.050.24я73/С42
Автор(и) : Скибінський, Станіслав Володимирович
Назва : Маркетинг : підручник. Ч. 1
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2005
Кільк.характеристики :568 с.: рис., табл.
Колективи : Львівська комерційна академія, Київський національний економічний університет
Примітки : Бібліогр.: с. 559-565
ISBN, Ціна 966-574-753-3: 072.00, 066.00, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Економічне прогнозування
Географіч. рубрики:
Анотація: Реалізовано принцип поєднання концептуальних засад маркетингу та їх втілення у практичній маркетинговій діяльності підприємств в Україні.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Ч-96
Автор(и) : Чучка І. М., Студеняк І. П.
Назва : Інтерактивний маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Кондор, 2009
Кільк.характеристики :122 с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Мукачівський технологічний інститут
Примітки : Л-ра: с. 118. - Дод.: с. 119-121
ISBN, Ціна 978-966-351-184-9: 26.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Анотація: Навчальний посібник складений у відповідності до вимог програми із дисципліни "Інтерактивний маркетинг" для вищих навчальних закладів.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.324(075.8)/Б 77
Автор(и) : Бойчук, Інна Володимирівна, Музика, Ольга Михайлівна
Назва : Інтернет в маркетингу : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2010
Кільк.характеристики :508, [2] с.: табл., рис.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Львівська комерційна академія
Примітки : Л-ра: с. 457-465
ISBN, Ціна 978-611-01-0099-1: 81.00 грн
УДК : 658.324(075.8) + 004.738.5(075.8)
ББК : 65.050.24я73 + 32.973я73
Предметні рубрики: Інтернет- маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність, цілі та функції Інтернету в маркетингу.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/С77
Автор(и) : Старостіна, Алла Олексіївна, Черваньов, Дмитро Миколайович, Зазульов, Олександр Вікторович
Назва : Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: Знання-Прес
Кільк.характеристики :191 с.: табл., мал.
Місце публікування :. - К.: Знання-Прес
Примітки : Дод.: с. 177-1186. - Л-ра: с. 187-191
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): концепція маркетингу--ринкові можливості--маркетингова інформація--типи ринків--комплекс маркетингу--ціноутворення--просування товарів--маркетинговий менеджмент--міжнародний маркетинг
Анотація: У посібнику розкриваються основні положення теорії маркетингу, наводяться господарські ситуації та вказівки для вирішення їх, тести для перевірки знань. Господарські ситуації для проведення практичних занять за кейс-методом описано на основі діагностики підприємств України.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(076.3)/А23
Автор(и) : Агєєв, Євген Якович
Назва : Практикум з маркетингу (збірник тестів, задач та завдань) : навч. посіб.
Вихідні дані : Львів: Новий Світ - 2000, 2018
Кільк.характеристики :493, [3] с.: табл.
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Літ.: с. 492-493
ISBN, Ціна 978-966-418-053-2: 250.00 грн
УДК : 339.138(076.3)
ББК : 65.290-2я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Практичні методи навчання
Географіч. рубрики:
Анотація: Навчальний посібник з практичних занять охоплює теми навчальних програм з дисциплін "Маркетинг", "Міжнародний маркетинг", "Маркетинг послуг", "Інфраструктура товарного ринку" і у ньому викладено методологічні та практичні аспекти організації маркетингової діяльності підприємства з урахуванням світового та вітчизняного досвіду.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скиба Т. В.
Назва : Особливості ноомаркетингу як інноваційної концепції розумного маркетингу
Місце публікування : Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - К.: КІБіТ, 2019. - N 2. - С. 85-88 (Шифр vkib/2019/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг-- Інновації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): концепція маркетингу--ноомаркетинг--ідея--інструменти маркетингу
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.050.24я73/Щ61
Автор(и) : Щербань, Володимир Михайлович
Назва : Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: ЦУЛ, 2006
Кільк.характеристики :208 с.: рис.
Примітки : Л-ра: с. 170-172. - Дод.: с. 173-200
ISBN, Ціна 966-364-179-7: 21.00 грн
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Ринок (екон.)-- Маркетингові дослідження
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова товарна політика--система маркетингу--концепція маркетингу--процес розробки товарів--маркетингова цінова політика--політика управління цінами--маркетингова політика розподілу--маркетинг послуг--планування маркетингу--управління маркетингом
Анотація: Теоретичні і методичні основи маркетингу, рекомендації з проведення маркетингових досліджень, формування конкурентоспроможного товарного асортименту, розробки маркетингового комплексу.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)