Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=копірайтинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/Д40
Автор(и) : Джефкінс, Френк
Назва : Реклама : практ. посіб. . -4-те вид.
Паралельн. назви :Advertising
Вихідні дані : Київ: Знання, 2001
Кільк.характеристики :455 с
Примітки : Літ.: с. 431-455
ISBN, Ціна 966-620-053-8: 19.11 грн.
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама
Анотація: Організація реклами, ринки збуту продукції, забезпечення і проведення рекламної кампанії.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(3), БГ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(3), БГ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/Д40
Автор(и) : Джефкінс, Френк
Назва : Реклама : практ. посібник . -2-ге укр. вид., випр. і допов.
Паралельн. назви :Advertising
Вихідні дані : К.: Знання, 2008
Кільк.характеристики :566, [2] с.: рис., табл.
Примітки : Дод.: с. 544-565. - Л-ра: с. 545-548. - Cлов.-довід.: с. 549-562. - Покажч. термінів.: с. 563-565
ISBN, Ціна 978-966-346-459-6: 74.00 грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Організація реклами, пошук ринків збуту продукції, забезпечення її просування на ринку і проведення рекламної кампанії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.113(075.8)/К56
Автор(и) : Ковальчук, Світлана Володимирівна, Бойко, Руслан Васильович, Корюгін, Андрій Валерійович
Назва : Рекламний менеджмент : навч. посіб.
Вихідні дані : Львів: Новий Світ - 2000, 2018
Кільк.характеристики :269, [1] с.: табл., рис.
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Літ.: с. 251-258. - Дод.: с. 259-267
ISBN, Ціна 978-617-7519-12-5: 230.00 грн
УДК : 659.113(075.8)
ББК : 65.42-803.8
Предметні рубрики: Реклама
Менеджмент
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сутність рекламного менеджменту--законодавча база рекламної діяльності--класифікація реклами--рекламний бюджет--моделі рекламних комунікацій--рекламне звернення--комунікативний простір--копірайтинг--ефект рекламних комунікацій--класична реклама--рекламні повідомлення--засоби масової інформації--медіа-планування--моделі викорстання рекламоносіїв--планування рекламної кампанії
Анотація: Положення, котрі розкривають сутність, завдання рекламного менеджменту, які доводится вирішувати рекламістам та маркетологам на всіх етапах даного процесу.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2019р.,N 10
Цікаві статті :
Троян Т. Послідовне мистецтво: від наскельного живопису до візуального сторітелінгу/ Т. Троян (стр.5-9)
Сенченко М. Програма сучасної глобальної олігархії/ М. Сенченко (стр.9-16)
Маркова В. Медіаосвіта в системі соціальних комунікацій: теоретичний аспект/ В. Маркова (стр.16-20)
Звєгинцова М. Копірайтинг та особливості його викладання майбутнім фахівцям у галузі соціальних комунікацій/ М. Звєгинцова (стр.20-24)
Василенко В. Визначення іміджевих маркерів цільової аудиторії як один з етапів формування іміджу закладу вищої освіти/ В. Василенко (стр.26-29)
Міщанин Н. Проблеми формування інтернет-ресурсів бібліотек системи неперервної педагогічної освіти України/ Н. Міщанин (стр.30-34)
Медведєва В. Стратегічні комунікації в науково-інформаційній діяльності бібліотек/ В. Медведєва (стр.34-37)
Корнієнко В. Корпоративна діяльність бібліотек зі створення реферативних ресурсів/ В. Корнієнко (стр.37-40)
Набхан Ю. Методичні роз’яснення щодо індексування видань класу 5 Математика. Природничі науки / Ю. Набхан (стр.41-43)
Варенко В. Методи системного аналізу/ В. Варенко (стр.43-47)
Кропочева Н. Бібліографічний складник системи інформаційного супроводу наукових досліджень із питань національно-патріотичного виховання/ Н. Кропочева (стр.47-52)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Звєгинцова, Марія
Назва : Копірайтинг та особливості його викладання майбутнім фахівцям у галузі соціальних комунікацій
Місце публікування : Вісн. Кн. палати. - К.: Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2019. - N 10. - С. 20-24 (Шифр vkpa/2019/10)
Примітки : Бібліогр.: с. 24
Предметні рубрики: Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): копірайтинг--реклама--pr--неймінг--слоган--легенда бренда--seo--текст--контекстуальне мислення
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)