Пошуковий запит: <.>K=критичне мислення<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Ростоцька М.Є. Плекаємо творчу особисть/М. Є. Ростоцька // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2007,N N 5.-С.11 - 13
|
>2.
| Баконіс Е. Антикорупційне виховання у школі/Е. Баконіс, В. Вайцекаускене, Д. Пянкаускене // Відкритий урок : розробки, технології, досвід . -К.:Плеяди, 2007,N N 2.-С.40 - 49
|
>3.
| Угніч Р. Прийоми критичного мислення та візуалізація навчання як засоби розвитку ключової компетентності "уміння вчитися впродовж року"/Руслана Угніч, Алла Білошицька // Дивослово. -К.:Ред. журн. "Дивослово", 2020,N N 4.-С.2-9
|
>4.
| "Творче, практичне і критичне мислення", науково-практична конференція(1997;Житомир). Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції "Творче, практичне і критичне мислення", 23-24 вересня 1997 року/М-во освіти України, Житомир. держ. педагог. ін-т ім. І. Франка, Укр. філос. фонд, Укр. філос. ліга. - 1997
|
>5.
| Амерханян С. Урок української мови з елементами розвитку критичного мислення/Світлана Амерханян // Дивослово. -К.:Ред. журн. "Дивослово", 2020,N N 2.-С.10-12
|
>6.
| Смоляр Я. М. Навчальний діалог як засіб формування навичок критичного мислення (майстер-клас для колег за твором Г. Г. Маркеса "Стариган із крилами"). 11-й клас/Я. М. Смоляр // Зарубіжна література в школі. -Харків:Основа, 2019,N N 17/18.-С.3-7
|
>7.
| Глушко Т. Філософські засади випереджальної економічної освіти/Тетяна Глушко // Вища освіта України. -К.:Пед. преса, 2019,N N 1.-С.22-28
|
>8.
| Злисун С. В. Технологія критичного мислення як засіб активізації пізнавального потенціалу учнів/С. В. Злисун // Зарубіжна література в школі. -Х.:Основа, 2018,N N 7/8.-С.3-16
|
>9.
| Кравченко О. В. A champion? (8 form)/О. В. Кравченко // Англійська мова та література. -Х.:Основа, 2018,N N 19/21.-С.42-46
|
>10.
| Червоненко Є. Ф. Critical thinking and creativity in literature class/Є. Ф. Червоненко // Англійська мова та література. -Х.:Основа, 2019,N N 10/12.-С.19-26
|
>11.
| Карпельова І. Упровадження технології розвитку критичного мислення на уроках вивчення творчості Олександра Довженка/Ірина Карпельова, Оксана Шуневич // Дивослово. -К.:Ред. журн. "Дивослово", 2018,N N 12.-С.16-25
|
>12.
| Деструктивні впливи та негативні наративи: інструменти виявлення та протидії/[Д. В. Дубов, А. В. Баровська, Ю. К. Каздобіна]. - 2020
|
>13.
| Василишина Н. М. Організація самостійної роботи майбутніх фахівців з міжнародних відносин у процесі вивчення англійської мови на практичних заняттях/Н. М. Василишина // Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка. Педагогічні науки. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2021,N N 3 (106).-С.54-61
|
>14.
| Свириденко Д. Б. Філософські засади наукового навчання за допомогою дослідного підходу/Д. Б. Свириденко, Ф. Г. Ревін // Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка. Філософські науки. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2021,N N 2(90).-С.95-102
|
>15.
| Інноваційні технології та сучасний урок літератури/[упоряд. І. Кузьменчук ; ред. рада.: Н. Жданова та ін.]. - 2006
|
>16.
| Кресан А. О. Турнір юних правознавців "Людина. Право. Закон"/А. О. Кресан // Історія та правознавство. -Х.:Основа, 2020,N N 7/9.-С.66-72
|
>17.
| Король О. How to increase student engagement in online learning/О. Король // Іноземні мови в навчальних закладах. -К.:Пед. преса, 2021,N N 3.-С.24-26
|
>18.
| Говорунець З. В. А. П. Чехов "Хамелеон". 6-й клас/З. В. Говорунець // Зарубіжна література в школі. -Харків:Основа, 2020,N N 17/18.-С.36-44
|
>19.
| Лавренко О. О. Е. Сетон-Томпсон "Бойовий коник: пригоди зайця". 5-й клас/О. О. Лавренко // Зарубіжна література в школі. -Харків:Основа, 2020,N N 17/18.-С.31-35
|
>20.
| Примак О. В. Зв'язок STEM - освіти з бізнес-школами в США як перспективний засіб модернізації освіти/О. В. Примак // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. -К.:КІБіТ, 2020,N N 3.-С.11-17
|
|
|