Пошуковий запит: <.>K=ліцеї<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 136
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Котляр Н.П. Діагностика і розвиток особистості учня в ліцеї/Н. П. Котляр // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2007,N N 2.-С.13 - 14
|
>2.
| Голованова І. "Тільки розумний навчить і виховає собі подібного"/Іраїда Голованова // Житомирщина. -Житомир:Ред. газ. "Житомирщина", 2018,N N 43(19 черв.).-С.5
|
>3.
| Голованова І. Школа - лідер/Іраїда Голованова // Житомирщина. -Житомир:Ред. газ. "Житомирщина", 2018,N N 24(3 квіт.).-С.6
|
>4.
| Горошкіна О. Роль шкільного підручника в реалізації компетентнісного підходу до навчання української мови учнів ліцею/О. Горошкіна // Українська мова і література в школі. -К.:Укр. мова і л-ра в школі, 2018,N N 3.-С.2-7
|
>5.
| Лук'яненко О. Ліцей став прикладом освітнього простору/Оксана Лук'яненко // Голос України. -К.:Київ. правда, 2018,N N 174(18 верес.).-С.9
|
>6.
| Афійчук Ю. Розвиток професійної компетентності вчителя природничих дисциплін у акмеологічному просторі ліцею/Ю. Афійчук, Т. Шеремет // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2017,N N 5/6.-С.40-45
|
>7.
| Остапенко С. Ліцей як середовище успішного особистісного розвитку/С. Остапенко, Н. Степанова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2017,N N 7/8.-С.97-99
|
>8.
| Голованова І. В очікуванні "механізму" не втратити оптимізму/Іраїда Голованова // Житомирщина. -Житомир:Ред. газ. "Житомирщина", 2018,N N 11(13 лют.).-С.4, 9
|
>9.
| Романовский С. В. Обзор изменений в образовании Украины по результатам экспериментального исследования в Киевском лицее "Интелект"/С. В. Романовский, В. Н. Мадзигон // Освіта та розвиток обдарованої особистості. -К.:Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2017,N N 9.-С.60-68
|
>10.
| Малієнко Ю. Б. Інтегрування ключових компетентностей у змісті історичної освіти в ліцеї/Ю. Б. Малієнко // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2018,N N 4.-С.91-98
|
>11.
| Назаренко Т. Г. Методика формування в учнів ліцею економічних понять на уроках географії/Т. Г. Назаренко // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2018,N N 4.-С.77-85
|
>12.
| Горицвіт Р. "Веселковий вернісаж"/Р. Горицвіт // Житомирщина. -Житомир:Ред. газ. "Житомирщина", 2019,N N 30(17-19 квіт.).-С.7
|
>13.
| Горицвіт Р. Нові відзнаки ліцею/Р. Горицвіт // Житомирщина. -Житомир:Ред. газ. "Житомирщина", 2019,N N 27(6-9 квіт.).-С.4
|
>14.
| Луценко Б. Школа "из другой жизни" появилась в глубоком Житомирском Полесье/Б. Луценко // Субота. -Житомир:Будівельник-5, 2018,N N 52(26 груд.).-С.1, 2, 5
|
>15.
| Назаренко Т. Г. Дидактичні особливості методів навчання економіки в ліцеї/Т. Г. Назаренко // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2018,N N 2.-С.51-58
|
>16.
| Попова Л. Мовленнєвий розвиток учнів ліцею в умовах реалізації компетентнісного підходу/Л. Попова // Українська мова і література в школі. -К.:Укр. мова і л-ра в школі, 2018,N N 6.-С.7-10
|
>17.
| Голуб Н. До проблеми розроблення методики навчання української мови учнів ліцею на засадах компетентнісного підходу/Н. Голуб // Українська мова і література в школі. -К.:Укр. мова і л-ра в школі, 2018,N N 5.-С.2-10
|
>18.
| Кондрашова Л. Шляхи активізації інноваційної діяльності вчителів ліцею в умовах профільної освіти/Л. Кондрашова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2015,N N 3.-С.34-37
|
>19.
| Морін О. Програмно-методичне забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді в умовах допрофільної підготовки і профільного навчання/О. Морін // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2015,N N 3.-С.29-33
|
>20.
| Майборода Т. Особливості організації науково-методичної роботи в Академії дитячої творчості/Т. Майборода // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2015,N N 4.-С.38-41
|
>21.
| Католіченко О. Підготовка ліцеїстів до інтелектуальних конкурсів: зміст та організаційно-педагогічні умови/О. Католіченко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2015,N N 3.-С.46-50
|
>22.
| Полударова А. Л. "Дорослішай на здоров'я"/А. Л. Полударова, В. В. Щорс // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2014,N N 10.-С.19-25
|
>23.
| Сєдих Ю. Київський Ліцей № 293 на шляху вдосконалення/Ю. Сєдих // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 10.-С.40-41
|
>24.
| Пасацька С. Створення умов для усвідомленого професійного самовизначення ліцеїстів засобами профорієнтаційної та профконсультативної роботи/С. Пасацька, Н. Буднік // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2015,N N 3.-С.18-20
|
>25.
| Чаговець Б. Інноваційна модель науково-методичної роботи ліцею як засіб підвищення професіоналізму вчителів/Б. Чаговець // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2015,N N 3.-С.8-13
|
>26.
| Голованова І. На ліцейний Олімп/Іраїда Голованова // Житомирщина. -Житомир:Ред. газ. "Житомирщина", 2017,N N 38(30 трав.).-С.4
|
>27.
| Матат Д. Ліцей, що виховує небайдужість/Дарина Матат // Освіта України. -К.:Пед. преса, 2017,N N 20(22 трав.).-С.12
|
>28.
| Жуган Н. Деякі аспекти інноваційного розвитку економічного ліцею/Н. Жуган // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2017,N N 7/8.-С.72-74
|
>29.
| Чумаченко О. Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією/О. Чумаченко, О. Трухан // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2017,N N 7/8.-С.28-31
|
>30.
| Шульга О. 45-річчя - вік розквіту/Олег Шульга // Житомирщина. -Житомир:Ред. газ. "Житомирщина", 2016,N N 135/136(13 груд..-С.6
|
|
|