Пошуковий запит: <.>K=маркетинг<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 2073
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - Журнал выходит с 1996г.
|
>2.
| Актуальні проблеми економіки - 2006г.,N Окт. (Введено оглавление)
|
>3.
| Скибінський С. В. Маркетинг/С. В. Скибінський Ч. 1. - 2005
|
>4.
| Marketing/Eric N. Berkowitz [et al.]. - 1997
|
>5.
| Економіка та держава - 2006г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>6.
| Ілляшенко С. М. Маркетингові дослідження/С. М. Ілляшенко, М. С. Баскова ; за ред. С. М. Ілляшенка. - 2006
|
>7.
| Lonier T. Smart Strategies for Growing Your Business/Terri Lonier. - 1999
|
>8.
| Економіка та держава - 2006г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>9.
| Пазуха М. Д. Реклама у підприємницькій діяльності/М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович . - 2006
|
>10.
| Семенов В. Ф. Загальний курс агробізнесу/В. Ф. Семенов, І. Ю. Сіваченко, В. П. Федоряка ; за ред. В. Ф. Семенова, І. Ю. Сіваченка. - 2000
|
>11.
| Охрименко О. О. Страховий захист: менеджмент, маркетинг, економіка безпеки (туристське підприємництво)/О. О. Охрименко. - 2005
|
>12.
| Гончарук Я. А. Маркетинг/Я. А. Гончарук, А. Ф. Павленко, С. В. Скибінський. - 2002
|
>13.
| Маркетинг: принципи і функції/О. М. Азарян [та ін.] ; за ред. О. М. Азарян. - 2001
|
>14.
| Стонер Джеймс А.Ф. Вступ у бізнес/Джеймс А. Ф. Стонер, Едвін Г. Долан; Заг. ред. і вступ. ст. Й.С. Завадського. - 2000
|
>15.
| Балабанова Л. В. Управління маркетинговим потенціалом підприємства/Л. В. Балабанова, Р. В. Мажинський. - 2006
|
>16.
| Роглєв Х. Й. Основи готельного менеджменту/Х. Й. Роглєв. - 2005
|
>17.
| Мороз Л. А. Маркетинг/Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; за наук. ред. Л. А. Мороза. - 1999
|
>18.
| Маркетинг/[А. Н. Романов [и др.] ; под ред. А. Н. Романова. - 1996
|
>19.
| Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент/Филип Котлер ; [под ред.: О. А. Третьяк, Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуревского ; пер. с англ.: М. Бугаев и др.]. - 1999
|
>20.
| Ноздрева Р.Б. Маркетиг : как побеждать на рынке/Р. Б. Ноздрева, Л. И. Цыгичко ; рец. Ю. А. Савинов. - 1991
|
>21.
| Єрмошенко М. М. Комерційна діяльність посередницьких організацій/М. М. Єрмошенко. - 2006
|
>22.
| Бурлачок В. Ще раз стосовно: "Що таке суспільство?"/В. Бурлачок // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.5
|
>23.
| Суїменко Е. Соціальний та індивідуальний способи матеріально-виробничої життєдіяльності людей/Е. Суїменко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.20
|
>24.
| Рязанова Л. Феномен "зірки" в сучасній масовій культурі (функціональний аналіз)/Л. Рязанова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.54-70
|
>25.
| Хмелько В. Становлення громадян України до її вступу до Євросоюзу і НАТО і їхні оцінки своєї обізнаності стосовно цих організацій/В. Хмелько // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.71-87
|
>26.
| Даниленко О. Роль якісних методів у дослідженні соціальних конфліктів /О. Даниленко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.110-123
|
>27.
| Горбачак О. Комп"ютерна обробка текстів у якісних та кількісних соціологічних дослідженнях/О. Горбачак // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.124-133
|
>28.
| Мартинюк І. Академічна наука у громадській думці та в оцінках експертів/І. Мартинюк, Н. Соболева // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.134-152
|
>29.
| Пилипенко В. Людина за ринкових умов: вербальна поведінка та оцінка реформ/В. Пилипенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.153-165
|
>30.
| Арбеніна В. Над чим працюють соціологи України (за результатами контент-аналізу матеріалів "Харківських соціологічних читань")/В. Арбеніна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.166-176
|
|
|