Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (9)Житомирська МЦБС (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2073
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - Журнал выходит с 1996г.
2.

Актуальні проблеми економіки - 2006г.,N Окт. (Введено оглавление)
3.

Скибінський С. В. Маркетинг/С. В. Скибінський Ч. 1. - 2005
4.

Marketing/Eric N. Berkowitz [et al.]. - 1997
5.

Економіка та держава - 2006г.,N 1 (Введено оглавление)
6.

Ілляшенко С. М. Маркетингові дослідження/С. М. Ілляшенко, М. С. Баскова ; за ред. С. М. Ілляшенка. - 2006
7.

Lonier T. Smart Strategies for Growing Your Business/Terri Lonier. - 1999
8.

Економіка та держава - 2006г.,N 5 (Введено оглавление)
9.

Пазуха М. Д. Реклама у підприємницькій діяльності/М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович . - 2006
10.

Семенов В. Ф. Загальний курс агробізнесу/В. Ф. Семенов, І. Ю. Сіваченко, В. П. Федоряка ; за ред. В. Ф. Семенова, І. Ю. Сіваченка. - 2000
11.

Охрименко О. О. Страховий захист: менеджмент, маркетинг, економіка безпеки (туристське підприємництво)/О. О. Охрименко. - 2005
12.

Гончарук Я. А. Маркетинг/Я. А. Гончарук, А. Ф. Павленко, С. В. Скибінський. - 2002
13.

Маркетинг: принципи і функції/О. М. Азарян [та ін.] ; за ред. О. М. Азарян. - 2001
14.

Стонер Джеймс А.Ф. Вступ у бізнес/Джеймс А. Ф. Стонер, Едвін Г. Долан; Заг. ред. і вступ. ст. Й.С. Завадського. - 2000
15.

Балабанова Л. В. Управління маркетинговим потенціалом підприємства/Л. В. Балабанова, Р. В. Мажинський. - 2006
16.

Роглєв Х. Й. Основи готельного менеджменту/Х. Й. Роглєв. - 2005
17.

Мороз Л. А. Маркетинг/Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; за наук. ред. Л. А. Мороза. - 1999
18.

Маркетинг/[А. Н. Романов [и др.] ; под ред. А. Н. Романова. - 1996
19.

Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент/Филип Котлер ; [под ред.: О. А. Третьяк, Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуревского ; пер. с англ.: М. Бугаев и др.]. - 1999
20.

Ноздрева Р.Б. Маркетиг : как побеждать на рынке/Р. Б. Ноздрева, Л. И. Цыгичко ; рец. Ю. А. Савинов. - 1991
21.

Єрмошенко М. М. Комерційна діяльність посередницьких організацій/М. М. Єрмошенко. - 2006
22.

Бурлачок В. Ще раз стосовно: "Що таке суспільство?"/В. Бурлачок // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.5
23.

Суїменко Е. Соціальний та індивідуальний способи матеріально-виробничої життєдіяльності людей/Е. Суїменко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.20
24.

Рязанова Л. Феномен "зірки" в сучасній масовій культурі (функціональний аналіз)/Л. Рязанова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.54-70
25.

Хмелько В. Становлення громадян України до її вступу до Євросоюзу і НАТО і їхні оцінки своєї обізнаності стосовно цих організацій/В. Хмелько // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.71-87
26.

Даниленко О. Роль якісних методів у дослідженні соціальних конфліктів /О. Даниленко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.110-123
27.

Горбачак О. Комп"ютерна обробка текстів у якісних та кількісних соціологічних дослідженнях/О. Горбачак // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.124-133
28.

Мартинюк І. Академічна наука у громадській думці та в оцінках експертів/І. Мартинюк, Н. Соболева // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.134-152
29.

Пилипенко В. Людина за ринкових умов: вербальна поведінка та оцінка реформ/В. Пилипенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.153-165
30.

Арбеніна В. Над чим працюють соціологи України (за результатами контент-аналізу матеріалів "Харківських соціологічних читань")/В. Арбеніна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.166-176
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)