Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговая деятельность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.
316(075)
Э40


   
    Экономическая социология [] : учеб. пособие для студентов высш. учеб. заведений / [Э. А. Гансова и др.] ; под ред. В. Е. Пилипенко ; Межрегион. акад. упр. персоналом. - Киев : МАУП, 2002. - 295 с. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Библиогр. в конце глав. - ISBN 966-608-229-2 : 18.00 грн
УДК
ББК 60.56я73
Рубрики: Економічна соціологія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
социологические науки -- соціологічні науки -- социальна политика -- соціальна політика -- социальная сфера -- соціальна сфера -- социальная структура общества -- соціальна структура суспільства -- субьекты экономических отношений -- суб'єкти економічних відносин -- социально-экономическое поведение -- соціально-економічна поведінка. -- социально-экономические ориентации -- соціально-економічні орієнтації -- мотивация деятельности -- мотивація діяльності -- теория управления -- теорія управління -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- социология инновационных процессов -- соціологія іноваційнних процесів -- структура организационной культуры -- структура організаційної культури
Анотація: В учебном пособии в систематизированном виде приводятся научные знания о социальных факторах экономической жизни общества, институтах и механизмах функционирования и развития экономики, ее социальных субъектах, социально-экономическом поведении личности в условиях рыночного реформирования общества.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гансова, Э. А.; Казаков, В. С.; Нагорный, Б. Г.; Попова, И. М.; Пилипенко, В. Е. \ред.\; Межрегиональная академия управления персоналом
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
339.9(075.8)
Ч49


    Черномаз, Петро Олексійович.
    Міжнародний маркетинг [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / П. О. Черномаз. - К. : Академвидав, 2010. - 272 с. : граф., табл. - (Альма-матер). - Дод.: с. 257-258. - Термін. слов.: с. 259-266. - Л-ра: с. 267-270. - ISBN 978-966-8226-91-5 : 41.80 грн, 43.70 грн, 69.00 грн
УДК
ББК 65.5я73 + 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- міжнародні ринки -- международные рынки -- міжнародна конкуренція -- международная конкуренция -- зарубіжні ринки -- зарубежные рынки -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- збутова політика -- сбытовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз
Анотація: Важливою умовою успішної зовнішньоекономічної політики є вміння фахівців кваліфіковано досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

3.
338(083)
С74


   
    Справочник директора предприятия [] / под ред. М. Г. Лапусты. - 4-е изд., испр., измен. и доп. - М. : ИНФРА-М, 2000. - 783 с. : рис., табл. - (Справочники "ИНФРА-М"). - ISBN 5-16-000098-4 : 19.49 грн
УДК
ББК 65.29я2
Рубрики: Підприємства--Управління--Росія--Довідкові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
формы предприятий -- форми підприємств -- создание (организация) предприятий -- створення (організація) підприємтв -- банкротство -- банкрутство -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- бизнес-планирование -- бізнес-планування -- договорные отношения -- договівні відносини -- управление персоналом -- управління персоналом -- оплата труда -- оплата праці -- управление качеством -- управління якістю -- сертификация продукции -- сертифікація продукції -- управление финансами предприятия -- управління фінансами підприємства -- рынок ценных бумаг -- ринок цінних паперів -- инвестиционная деятельность -- інвестиційна діяльність -- внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- служба безопасности предприятия -- служба безпеки підприємства -- учетная политика -- облікова політика -- налогообложение -- оподаткування -- коммерческая тайна -- комерційна таємниця -- ответственность предприятий -- відповідальність підприємств
Анотація: Собраны необходимые сведения об организационно-правовых формах субъектов хозяйственной деятельности, правах и ответственности предприятий, планировании и финансировании деятельности, системе договорных отношений, формах и видах сделок.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Лапуста, М. Г. \ред.\; Бадалов, Л. М. \рец.\; Черников, Д. А. \рец.\
Примірників всього: 3
ВВ (1), АБ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), АБ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
657.6(082)*М
П78


    Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу [Текст] : міжнар. зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т ; [редкол.: Олійник О. В. та ін.]. - Житомир : ЖДТУ, 2005 - . - (Серія "Бухгалтерський облік, контроль і аналіз"). - ISSN 1994-1749.
   Вип. 3 (18). - 2010. - 448 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр. в підрядковій прим. - 27.00 грн
УДК
ББК 65.053
Рубрики: Бухгалтерський облік--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- господарський контроль -- хозяйственный контроль -- доход -- прибыль -- операційна діяльність -- операционная деятельность -- факторинг -- фінансово-господарський аналіз -- финансово-хозяйственній анализ -- управлінський облік -- управленческий учет -- теорії бухгалтерського обліку -- теории бухгалтерского учета -- облік зобов'язань -- учет обязательств -- звітність підприємства -- отчетность предприятия -- резерви -- резервы -- собівартість продукції -- себестоимость продукции -- фінансова економіка -- финансовая єкономика -- договір куплі-продажу -- договор купли-продажи -- малоцінні активи -- малоценные активы -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: Проблеми бухгалтерського обліку, контролю та аналізу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бутинець, Ф. Ф. \ред.\; Олійник, О. В. \ред.\; Малюга, Н. М. \ред.\; Валуєв, Б. І. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

5.
339.138(477)
П75


    Примак, Тетяна Олександрівна.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Т. О. Примак: [відп. ред. І. В. Хронюк] ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : МАУП, 2001. - 198, [2] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 198-199. - ISBN 966-608-080-Х : 11.00 грн
УДК
ББК 65.050.9(4УКР)24
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
історія маркетингу -- история маркетига -- функції маркетингу -- функции маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегия ценообразования -- стратегія ціноутворення -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації
Анотація: Сутність концепції маркетингу, навколишньому маркетинговому середовищу та його дослідженню, маркетинговій товарній політиці, маркетинговій ціновій політиці, маркетинговій політиці розподілу, а також управлінню маркетингом.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Хронюк, І. В. \ред.\; Міжрегіональна академія управління персоналом
Примірників всього: 6
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (2)
Знайти схожі

6.
339.138(075.8)
П37


   
    Планування маркетингу [] : навч. посібник / О. А. Овєчкіна [та ін.]. - 2-ге вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 349, [3] с. : табл., граф. - Л-ра: с. 316-322. - Глосарій: с. 323-349. - ISBN 978-617-673-202-0 : 76.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Маркетинг--Планування--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
сучасний маркетинг -- современный маркетинг -- сучасна модель маркетингу -- современная модель маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- планування маркетингових комунікацій -- планирование маркетинговых коммуникаций -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- політика планування -- политика планирования -- маркетинг-мікс компанії -- маркетинг-микс компании -- товарна політика фірми -- товарная политика фирмы -- планування товарної політики -- планирование товарной политики -- цінова політика -- ценовая политика -- розподільно-збутова політика -- распределительно-сбытовая политика -- планування комунікаційної політики -- планирование коммуникационной политики -- екологічний маркетинг -- экологический маркетинг
Анотація: Висвітлені загальнотеоретичні й практичні основи формування та функціонування основних засад планування маркетингу, взаємодії його складових з системоутворюючими елементами підприємства, методів свідомого впливу на економіку підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Овєчкіна, Олена Андріївна; Солоха, Дмитро Володимирович; Іванова, Катерина Віталіївна; Морєва, Вікторія Володимирівна
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

7.
658.5(075.8)
М37


    Мачкур, Анатолій Євстахійович.
    Економіка і управління підприємством [] : навч. посібник / Мачкур А. Є., Лещій Л. А., Коваль З. О. ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Львів. політехніка, 2010. - 156 с. : табл. - Л-ра: с. 152-154. - ISBN 978-966-553-888-2 : 66.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Підприємства--Управління--Навчальні видання для вищої школи
   Підприємства--Економіка--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
підприємництво -- предпринимательство -- класифікація підприємств -- классификация предприятий -- об'єднання підприємств -- объединение предприятий -- управління підприємством -- управление предприятием -- бізнес-план підприємства -- бизнес-план предприятия -- основні фонди підприємства -- основные фонды предприятия -- оборотні засоби підприємства -- оборотные средства предприятия -- нематеріальні ресурси підприємства -- нематериальные ресурсы предприятия -- активи підприємства -- активы предприятия -- персонал підприємства -- персонал предприятия -- оплата праці -- оплата труда -- продуктивність праці -- производительность труда -- витрати виробництва -- издержки производства -- собівартість продукції -- себестоимость продукции -- ціни -- цены -- ціноутворення -- ценообразование -- інвестиційна діяльність підприємства -- инвестиционная деятельность предприятия -- фінансові інвестиції підприємств -- финансовые инвестиции предприятия -- управління інвестиціями -- управление инвестициями -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- прибуток підприємства -- прибыль предприятия -- рентабельність підприємства -- рентабельность предприятия
Анотація: Висвітлено основні концептуальні положеня з економіки і управління підприємством.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Лещій, Леся Анатоліївна; Коваль, Зоряна Остапівна; Міністерство освіти і науки України; Національний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

8.
658.8(075.8)
М26


   
    Маркетинговий менеджмент [] : навч. посібник / М. І. Белявцев [та ін.] ; за ред. М. І. Белявцева, В. Н. Воробйова. - К. : ЦУЛ, 2006. - 407 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 401-407. - ISBN 966-364-218-1 : 34.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове управління -- маркетинговое управление -- інформаційні системи -- информационные системы -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- упаравління фірмою -- управление фирмой -- ділова етика -- диловой этикет -- товарна політика -- товарная политика -- управління ринком -- управление рынком -- процес продажу -- процесс продажи -- маркетингова діяльнівсть -- маркетинговая деятельность -- маркетинговий аудит -- маркетинговий аудит
Анотація: Теоретичні та методичні основи маркетингового управління, його сутність, етапи становлення і розвитку, а також місце його у системі економічних наук.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Белявцев, М. І.; Воробйов , В. М.; Ніколайчук, В. Є.; Леонова, Г. Д.; Белявцев, М. І. \ред.\; Воробйов, В. Н. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
338.658(075.8)
М27


   
    Маркетингова товарна політика [] : підручник / Є. В. Крикавський [та ін.] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 3-тє вид., допов. і переробл. - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 357, [3] с. : табл., рис. - Слов.: с. 214-236. - Дод.: с. 237-351. - Л-ра: с. 352-354. - Предм. покажч.: с. 355-357. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-607-261-4 : 50.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Товарна політика--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- ринкові характеристики товару -- рыночные характеристики товара -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- якість товару -- качество товара -- конкурентоздатність товару -- конкурентоспособность товара -- ринкові умови -- рыночные условия -- розроблення товару -- разработка товара -- формування попиту -- формирование спроса -- цільовий ринок -- целевой рынок -- планування нового продукту -- планирование нового продукта -- товарні марки -- товарные марки -- упаковка товару -- упаковка товара -- маркування товарів -- маркировка товаров -- кодування товарів -- кодирование товаров
Анотація: Викладено теоретичні засади функціонування товарних ринків; розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до їхніх товарів тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Крикавський, Євген Васильович; Дейнега, Інна Олександрівна; Дейнега, Олександр Вікторович; Патора, Роман; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Національний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

10.
658.8(075.8)
З-53


    Земляков, Ігор Семенович.
    Основи маркетингу [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич ; М-во освіти і науки України , Ін-т менедж. та економіки "Галицька академія". - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 352 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 351-352. - ISBN 966-8365-50-X : 22.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- товарная политика -- реклама -- конкуренція -- конкуренция -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- види маркетингу -- виды маркетинга -- система маркетингу -- система маркетинга -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: Висвітлюються основні принципи і функції маркетингу. Значна увага приділяється розгляду елементів маркетингового комплексу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Рижий, Ігор Борисович; Савич, Василь Іванович; Міністерство освіти і науки України; Інститут менеджменту та економіки "Галицька академія"
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ВВ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)