Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговая деятельность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.
338.432:631.8](477.42)
Д18


    Данилко, Валерій Кирилович.
    Агрохімічний сервіс: реалії та перспективи [] : монографія = The agrochemical service: realities and prospects : monograph / В. К. Данилко, Л. В. Тарасович ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. - Житомир : ЖДТУ, 2012. - 255, [1] с. : табл., граф., карти, рис. - Літ.: с. 204-225. - Дод.: с. 226-255. - ISBN 978-966-683-347-4 : 45.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР-4ЖИТ)32
Рубрики: Сільське господарство--Економіка--Україна--Наукові видання
   Житомирська область--Сільське господарство--Економіка -- Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- агрохімічні послуги -- агрохимические услуги -- хімізація в аграрному виробництві -- химизация в аграрном производстве -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- агрохімічні підприємства -- агрохимические предприятия
Анотація: Теоретичні, методологічні та практичні аспекти агрохімічного обслуговування аграрного виробництва. Ринок агрохімічних засобів та послуг, рівень їх використання в сільському господарстві України в цілому та Житомирської області зокрема.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Тарасович, Людмила Валеріївна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Примірників всього: 2
КР (1), ФОНД (1)
Свободны: КР (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
62
В 53


    Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія: Технічні науки [Текст] = Journal Zhytomyr state technological university : наук. журнал / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Житомир. держ. технол. ун-т ; ред. Комашня С. А. - Житомир : ЖДТУ, 1994 - . - ISSN 1728-4260.
   Вип. 4 (55). - 2010. - 142 с. : рис., табл. - Л-ра в кінці ст. - Л-ра: с. 126-133. - 34.00 грн
УДК
ББК 30
Рубрики: Техніка--Наукові видання
   Житомир, місто--Житомирський державний технологічний університет--Періодичні видання
    Житомир, місто--Вищі навчальні заклади--Періодичні видання

Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- статутний капітал -- уставной капиталл -- аудит персоналу -- аудит персонала -- акціонерні товариства -- акционерные общества -- банківський контролінг -- банковский контролинг -- оплата праці -- оплата труда -- класифікація прибутку -- классификация прибыли -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: Статті за темами: машинознавство, прилади, інформатика.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Комашня, С. А. \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниЖитомирський державний технологічний університет
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
658.5(075.8)
М37


    Мачкур, Анатолій Євстахійович.
    Економіка і управління підприємством [] : навч. посібник / Мачкур А. Є., Лещій Л. А., Коваль З. О. ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Львів. політехніка, 2010. - 156 с. : табл. - Л-ра: с. 152-154. - ISBN 978-966-553-888-2 : 66.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Підприємства--Управління--Навчальні видання для вищої школи
   Підприємства--Економіка--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
підприємництво -- предпринимательство -- класифікація підприємств -- классификация предприятий -- об'єднання підприємств -- объединение предприятий -- управління підприємством -- управление предприятием -- бізнес-план підприємства -- бизнес-план предприятия -- основні фонди підприємства -- основные фонды предприятия -- оборотні засоби підприємства -- оборотные средства предприятия -- нематеріальні ресурси підприємства -- нематериальные ресурсы предприятия -- активи підприємства -- активы предприятия -- персонал підприємства -- персонал предприятия -- оплата праці -- оплата труда -- продуктивність праці -- производительность труда -- витрати виробництва -- издержки производства -- собівартість продукції -- себестоимость продукции -- ціни -- цены -- ціноутворення -- ценообразование -- інвестиційна діяльність підприємства -- инвестиционная деятельность предприятия -- фінансові інвестиції підприємств -- финансовые инвестиции предприятия -- управління інвестиціями -- управление инвестициями -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- прибуток підприємства -- прибыль предприятия -- рентабельність підприємства -- рентабельность предприятия
Анотація: Висвітлено основні концептуальні положеня з економіки і управління підприємством.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Лещій, Леся Анатоліївна; Коваль, Зоряна Остапівна; Міністерство освіти і науки України; Національний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
658(075.8)
Е45


   
    Економіка підприємства [] : підручник / за ред. А. В. Шегди. - К. : Знання, 2006. - 614 с. - Бібліогр.: с. 610-614 . - ISSN 9789-6634. - ISBN 966-346-134-9 : 58.00 грн, 98.00 грн, 60.00-грн грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)290я73
Рубрики: Економіка підприємства--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
форми підприємств -- формы предпримятий -- об'єднання підприємств -- объединения предприятий -- підприємницька діяльність -- предпринимательская деятельность -- структура підприємства -- структура предприятия -- управління підприємством -- управление предприятием -- планування діяльності підприємства -- планирование деятельности предприятия -- виробничі запаси -- производственные запасы -- нематеріальні активи -- нематериальные активы -- оборотні кошти -- оборотные средства -- персонал підприємства -- персонал предприятия -- оплата праці -- оплата труда -- виробничий процес -- производственный процесс -- проектна діяльність -- проектная деятельность -- витрати виробництва -- издержки производства -- ціноутворення -- ценообразование -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- фінансова діяльність -- финансовая деятельность -- економічні ризики -- экономические риски -- зовнішньоекономічна діяльність -- внешнеэкономическая деятельность -- реструктуризація підприємства -- реструктуризация предприятия
Анотація: Фундаментальні та прикладні питання управління підприємством у ринкових умовах господарювання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шегда, А.В. \ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (2), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (2), ВВ (1)
Знайти схожі

5.
338.48(075.8)
Е45


   
    Економіка туризму [] : теорія і практика ; підручник / М. П. Мальська [та ін.] ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2014. - 538, [2] с. : табл., граф. - ISBN 978-617-673-225-9 : 108.00 грн
УДК
ББК 65.433я73 + 65.9(4УКР)433я73
Рубрики: Туризм--Економіка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
экономика туризма -- туристична індустрія -- туристическая индустрия -- економічне планування -- экономическое планирование -- підприємницька діяльність -- предпринимательская деятельность -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- туристичні підприємства -- туристические предприятия -- туристичні компанії -- туристические компании -- регіональна економіка туризму -- региональная экономика туризма -- державне регулювання туризму -- государственное регулирование туризма
Анотація: Містить системний виклад концепційних положень та прикладних аспектів економіки туризму у контексті сучасних вимог економічної освіти. Викладено засади економічної теорії туризму, сутність і специфіку основних механізмів ринкової економіки туризму, а також фактори, які впливають на мікро- і макроекономіку, методи та засоби економічного регулювання туристичного бізнесу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мальська, М. П.; Рутинський, М. Й.; Білоус, С. В.; Мандюк, Н. Л.; Львівський національний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

6.
331.108:005.96](477)
А43


    "Актуальні проблеми управління персоналом та економіки праці", Всеукраїнська науково-практична конференція (2 ; 2013 ; Житомир).
    Збірник матеріалів II Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів, молодих учених "Актуальні проблеми управління персоналом та економіки праці", 25 квітня 2013 року [] / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: О. В. Олійник та ін.]. - Житомир : ЖДТУ, 2013. - 207, [1] с. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 978-966-683-380-1 : 31.00 грн
    Зміст:
Бондарчук, Оксана Петрівна. Молодіжний ринок праці : [в Житомирській області] / О. П. Бондарчук. - С .80-83
Верповська, Марина Миколаївна. Трудова активність робочої сили на ринку праці Житомирської області / М. М. Верповська. - С .83-87
Лисковець, Олена Петрівна. Проблеми молодіжного сектору ринку праці в Житомирській області / О. П. Лисковець. - С .103-107
Денисюк, Катерина Сергіївна. Пріоритети моніторингу у реалізації соціально-економічної політики держави в Житомирській області / К. С. Денисюк. - С .158-161
Палій, Ольга Вікторівна. Актуальні проблеми правового регулювання безпеки праці на каменеводобувних підприємствах Житомирської області / О. В. Палій. - С .180-185
УДК
ББК 65.9(4УКР)290
Рубрики: Ринок праці--Україна--Наукові видання
   Персонал--Економічні методи управління--Україна--Наукові видання

   Житомирська область--Персонал--Економічні методи управління -- Наукові видання
    Житомирська область--Ринок праці -- Наукові видання

Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- конференції -- конференции -- трудовий потенціал -- трудовой потенціал -- управління інтелектуальним капіталом -- управление интеллектуальним капиталом -- продуктивність праці -- продуктивность труда -- інноваційні технології -- инновационные технологии -- мотивація персоналу -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- підприємства харчової промисловості -- предприятия пищевой промышленности -- грейдування -- грейдирования -- професійне навчання -- профссиональное обучение -- лідерські компетенції -- лидерские компетенции -- система преміювання -- система премирования -- реінжиніринг бізнес-процесів -- ринок праці Житомирщини -- рынок труда Житомирщины -- молодіжний ринок праці -- молодежный рынок труда -- регулювання зайнятості -- регулирование занятости -- тіньова зайнятість -- теневая занятость -- трудова міграція -- трудовая миграция -- соціально-трудові відносини -- социально-трудовые отношения -- соціальний ризик -- социальный риск -- корпоративна культура -- корпоративная культура -- трудовий договір -- трудовой договор -- безпека праці -- безопасность труда -- гірничі підприємства Житомирщини -- горные предприятия Житомищины
Анотація: Висвітлено теоретичні засади та практичні аспекти врегулювання актуальних проблем економіки праці й управління персоналом на макро-, мезо- та мікрорівні, що знайшли відображення у виступах молодих учених під час роботи конференції.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Олійник, О. В. \ред.\; Обіход, С. В. \ред.\; Богоявленська, Ю. В. \ред.\; Ткачук, В. О. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет; Житомирський державний університет імені Івана Франка; Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Примірників всього: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Знайти схожі

7.
339.9(075.8)
Ч49


    Черномаз, Петро Олексійович.
    Міжнародний маркетинг [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / П. О. Черномаз. - К. : Академвидав, 2010. - 272 с. : граф., табл. - (Альма-матер). - Дод.: с. 257-258. - Термін. слов.: с. 259-266. - Л-ра: с. 267-270. - ISBN 978-966-8226-91-5 : 41.80 грн, 43.70 грн, 69.00 грн
УДК
ББК 65.5я73 + 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- міжнародні ринки -- международные рынки -- міжнародна конкуренція -- международная конкуренция -- зарубіжні ринки -- зарубежные рынки -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- збутова політика -- сбытовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз
Анотація: Важливою умовою успішної зовнішньоекономічної політики є вміння фахівців кваліфіковано досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

8.
339.138(477)
П75


    Примак, Тетяна Олександрівна.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Т. О. Примак: [відп. ред. І. В. Хронюк] ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : МАУП, 2001. - 198, [2] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 198-199. - ISBN 966-608-080-Х : 11.00 грн
УДК
ББК 65.050.9(4УКР)24
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
історія маркетингу -- история маркетига -- функції маркетингу -- функции маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегия ценообразования -- стратегія ціноутворення -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації
Анотація: Сутність концепції маркетингу, навколишньому маркетинговому середовищу та його дослідженню, маркетинговій товарній політиці, маркетинговій ціновій політиці, маркетинговій політиці розподілу, а також управлінню маркетингом.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Хронюк, І. В. \ред.\; Міжрегіональна академія управління персоналом
Примірників всього: 6
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (2)
Знайти схожі

9.
658.8(075.8)*M
Б90


    Буднік, Ольга Миколаївна.
    Маркетинг [] : [навч. посібник] / О. М. Буднік ; Житомир. нац. агроекол. ун-т. - Житомир : ЖНАЕУ, 2012. - 227, [1] с. : табл., рис. - Літ.: с. 217-226. - ISBN 978-966-8706-62-2 : 60.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Підприємства--Стратегічне управління--Житомир, місто--Навчальні видання для вищої школи

   Житомир, місто--Підприємства--Стратегічне управління -- Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- елементи маркетингу -- види маркетингу -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговий аналіз -- маркетинговий контроль -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- ціноутворення -- ценообразование
Анотація: [В підручнику висвітлено загальні засади маркетингової діяльності підприємства].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Житомирський національний агроекологічний університет
Примірників всього: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Знайти схожі

10.
339.138(075.8)
Б44


    Бєлявцев, М. І.
    Маркетинг [] : навч. посібник / М. І. Бєлявцев, Л. М. Іваненко ; М-во освіти і науки України, Донецьк. нац. ун-т. - К. : Центр навч. л-ри, 2005. - 328 с. : іл. - Термін. слов.: с. 312-322. - Л-ра: с. 323-325. - ISBN 966-364-00-2 : 28.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова політика розподілу -- маркетинговая политика распределения -- маркетингова політика комунікацій -- маркетинговая политика коммуникаций -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: Розглянуто теоретичні і методичні основи маркетингу. Посібник містить рекомендації з проведення маркетингового дослідження , формування конкурентноздатного товарного асортименту, розробки маркетингового комплексу. Розкриваються форми і методи організації маркетингу на підприємсті.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Іваненко, Л. М.; Міністерство освіти і науки УкраїниДонецький національний університет
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)