Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговая информация<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71/С72
Автор(и) : Спицын , Игорь Олегович, Спицын, Ярослав Олегович
Назва : Маркетинг в банке
Вихідні дані : Тернополь: Гарнекс; К.: Писпайп, 1993
Кільк.характеристики :656 с
ISBN, Ціна 5-8321-0005-0: 72000.00 крб
УДК : 336.71 + 339.138
ББК : 65.262.10 + 65.050.214
Предметні рубрики: Банківський маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--маркетинговая информация--маркетингова інформація--маркетинг в банке--система планирования--система планування--планирование комплекса маркетинга--планування комплекса маркетинга--стратегия риска--стратегія ризику--организационная структура банка--організаційна структура банку--маркетинговий контроль--маркетинговый контроль
Анотація: О принципах и приемах маркетинга, которые успешно используются банками стран с развитой рыночной экономикой.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71/С28
Автор(и) : Севрук, Велислава Т.
Назва : Банковский маркетинг
Вихідні дані : М.: "Дело ЛТД", 1994
Кільк.характеристики :128 с
Серія: Банки и реальность
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч.
ISBN, Ціна 5-86461-147-6: 1040000.00 крб
УДК : 336.71
ББК : 65.262.10 + 65.050.24
Предметні рубрики: Банківський маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): банківський маркетинг--теория маркетинга--теорія маркетингу--виды маркетинговой деятельности--види маркетингової діяльності--товар--рынок банковских услуг--ринок банковських послуг--цена и прибыль--ціна і прибуток--маркетинговая информация--маркетингова інформація--планирование маркетинга--планування маркетингу--организация маркетинга--організація маркетингу--маркетинговый контроль--маркетинговий контроль--перший рівень маркетинга--другий рівень маркетинга--первый уровень маркетинга--второй уровень маркетинга--принципы компьютеризации банков--принципи комп'ютерізації банків
Анотація: Рассмотрена теория банковского маркетинга, история его развития. Проанализированы основные аспекты функционирования рынка банковских услуг в условиях активной маркетинговой политики.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

3.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Б14
Автор(и) : Багиев, Георгий Леонидович, Аренков, Игорь Анатольевич
Назва : Основы маркетинговых исследований : учеб. пособие
Вихідні дані : СПб.: Изд-во СПбУЄФ, 1996
Кільк.характеристики :93 с
Примітки : Лит.: с. 92
ISBN, Ціна 5 -7310 -0555 -9: 1.07 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виды маркетинговых исследований--види маркетингових досліджень--маркетинговая информация--маркетингова інформація--анализ рыночной сегментации--аналіз ринкової сегментації--методы прогнозирования рынка--методи прогнозування ринку--особенности исследования цен--особливості дослідження цін--консалтинг--консалтінг
Анотація: Теоретические и методологические основы проведения маркетинговых исследований. Проведена им классификация, раскрыта сфера использования и назначения. Особое внимание уделяется методам маркетинговых исследований.
Примірники :
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.44(075.8)/Б19
Автор(и) : Баканов, Михаил Иванович, Шеремет, Анатолий Данилович
Назва : Теория экономического анализа : учебник для студ. экон. спец. . -4-е изд., доп. и перераб.
Вихідні дані : М.: Финансы и статистика, 1999
Кільк.характеристики :415 с
Примітки : Библиогр.: с. 407-412
ISBN, Ціна 5-279-02042-7: 18.14 грн
УДК : 330.44(075.8)
ББК : 65.053я73
Предметні рубрики: Економічний аналіз-- Теорія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): анализ--аналіз--графические методы--графічні методи--динамическое программирование--динамічне програмування--интенсификация--інтенсифікація--коммерческие структуры--комерційні структури--компьютерный анализ--комп'ютерний аналіз--корреляционно-регрессивный анализ--кореляционно-регресивний аналіз--маркетинговая информация--маркетингова інформація--матричные методы--матричний метод--микроуровневая информационная система--мікроуровневие інформаційна система--показатели--показники--производственно-финансовая деятельность--виробничо-фінансова діяльність--производство--виробництво--теория игр--теорія гри--теория массового обслуживания--теорія масового обслуговування--функционально-стоимостной анализ--функціонально-вартісний аналіз--хозяйственная деятельность--господарська діяльність--экономический анализ--економічним аналіз
Анотація: Рассматриваются теоретические основы экономического анализа.
Примірники : всього : ФОНД(2), АБ(2), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(2), АБ(2), ВВ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.050.24я73/С42
Автор(и) : Скибінський, Станіслав Володимирович
Назва : Маркетинг : підручник. Ч. 1
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2005
Кільк.характеристики :568 с.: рис., табл.
Колективи : Львівська комерційна академія, Київський національний економічний університет
Примітки : Бібліогр.: с. 559-565
ISBN, Ціна 966-574-753-3: 072.00, 066.00, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Економічне прогнозування
Географіч. рубрики:
Анотація: Реалізовано принцип поєднання концептуальних засад маркетингу та їх втілення у практичній маркетинговій діяльності підприємств в Україні.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 338.486(075.8)/М 26
Автор(и) :
Назва : Маркетинг туризму: навч. посібник : у 2 ч./ Г. Б. Мунін [та ін.] ; Європейський ун-т. Ч. 1
Вихідні дані : К.: Вид-во Європейського ун-ту, 2006
Кільк.характеристики :324 с.: рис.
Колективи : Європейський університет
ISBN, Ціна 966-301-058-4: 41.00 грн
УДК : 338.486(075.8)
ББК : 75.814я73 + 65.433я73
Предметні рубрики: Туризм-- Маркетинг
Економіка-- Туризм
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні та методичні питання й принципи формування маркетингової діяльності в туризмі, маркетингові дослідження, особливості отримання та обробки маркетингової інформації, маркетинг готельного комплексу та турпродукту тощо.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/І-44
Автор(и) : Ілляшенко, Сергій Миколайович, Баскова М. С.
Назва : Маркетингові дослідження : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2006
Кільк.характеристики :192 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 176-177. - Глосарій: с. 178-181. - Дод.: с. 182-191
ISBN, Ціна 966-364-282-3: 024.20, 027.60, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.291.31я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладено систему методів та алгоритмів внутрішньго та зовнішнього (макро -та мікро-) маркетингового середовища підприємств.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Т 31
Автор(и) : Тєлєтов, Олександр Сергійович
Назва : Маркетингові дослідження : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Знання України, 2010
Кільк.характеристики :299 с.: рис., табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 292-295
ISBN, Ціна 978-966-316-267-6: 82.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Географіч. рубрики:
Анотація: Маркетингові дослідження дозволяють "програвати" альтернативні варіанти розвитку промислового підприємства. Це дозволить вибрати кращий із розглянутих варіантів управлінського рішення й одержати максимальний економічний ефект від виробничої, збутової та інвестиційної діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/З98
Автор(и) : Зюкова І. О.
Назва : Технології маркетингових досліджень : навч. посібник
Вихідні дані : Л.: Магнолія 2006, 2010
Кільк.характеристики :386 с.: табл.
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Дод.: с. 366-378. - Л-ра: с. 379-385
ISBN, Ціна 987-617-574-010-1: 78.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження-- Технології
Географіч. рубрики:
Анотація: Технологія проведення, особливості розробки та використання інструментів маркетингових досліджень.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Л61
Автор(и) : Липчук, Василь Васильович, Погребняк, Людмила Володимирівна
Назва : Маркетингові дослідження : навч. посібник
Вихідні дані : Л.: Магнолія 2006, 2012
Кільк.характеристики :352 с.: рис., табл.
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Слов. термін.: с. 315-321. - Бібліогр.: с. 340-341. - Дод.: с. 342-347
ISBN, Ціна 978-617-574-037-8: 108.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження
Географіч. рубрики:
Анотація: Складається з трьох розділів, в яких у логічній послідовності розглядаються питання сутності, особливостей, процесу та організації маркетингових досліджень, методології їх проведення та практичні аспекти їх здійсненя.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)