Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговая среда<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/І-44
Автор(и) : Ілляшенко, Сергій Миколайович, Баскова М. С.
Назва : Маркетингові дослідження : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2006
Кільк.характеристики :192 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 176-177. - Глосарій: с. 178-181. - Дод.: с. 182-191
ISBN, Ціна 966-364-282-3: 024.20, 027.60, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.291.31я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладено систему методів та алгоритмів внутрішньго та зовнішнього (макро -та мікро-) маркетингового середовища підприємств.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Є-41
Автор(и) : Єжова Л.Ф.
Назва : Інформаційний маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2002
Кільк.характеристики :560 с.: рис., табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 483-489
ISBN, Ціна 966-574-349-X: 052.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.9(2)253я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Особливості маркетингу в інформаційному виробництві, на інформаційному ринку, проблеми ціноутворення і конкурентної боротьби.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/К88
Автор(и) : Куденко, Наталія Володимирівна
Назва : Стратегічний маркетинг : навч. посібник . -2-ге вид., без змін
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2006
Кільк.характеристики :151 с.: рис., табл.
Серія: До 100-річчя Київського національного економічного університету
Примітки : Бібліогр.: с. 150-151
ISBN, Ціна 966-574-061-X: 29.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Стратегічний маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71(075.8)/М 27
Автор(и) : Дубовик О.В., Бойко С.М., Вознюк М.А., Гірченко Т.Д.
Назва : Маркетинг у банку : навч. посібник . -2-ге вид., стер.
Вихідні дані : К.: Алерта, 2007
Кільк.характеристики :276 с.: рис., табл.
ISBN, Ціна 978-966-8533-59-4: 037.00 грн
УДК : 336.71(075.8)
ББК : 65.262.10я73
Предметні рубрики: Банківський маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Актуальні питання банківського маркетингу, особливості банківських продуктів та маркетингові технології, які їх враховують. Вміщено тестові та практичні завдання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.341.1(075.8)/Щ 61
Автор(и) : Щербань В.М., Козубенко Л.Д.
Назва : Товарна інноваційна політика : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Кондор, 2006
Кільк.характеристики :400 с.: табл., рис.
Примітки : Л-ра: с. 390-396
ISBN, Ціна 966-351-121-4: 045.00 грн
УДК : 330.341.1(075.8)
ББК : 65.268я73
Предметні рубрики: Іновації-- Товарна інноваційна політика-- Маркетингова товарна політика
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні та методологічні основи формування товарної інноваційної політики сучасного підприємства.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М27
Автор(и) : Котлер, Філіп, Келлер, Кевін Лейн
Назва : Маркетинговий менеджмент : [підручник] . -Перше укр. адапт. вид.
Паралельн. назви :Marketing management
Вихідні дані : К.: Хімджест, 2008
Кільк.характеристики :720 с.: рис., табл., фото. кольор.
Примітки : Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717
ISBN, Ціна 978-966-8537-56-1: 187.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Управління
Географіч. рубрики:
Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/О-75
Автор(и) : Оснач, Ольга Федорівна, Пилипчук В. П., Коваленко Л. П.
Назва : Промисловий маркетинг : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2009
Кільк.характеристики :364 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 359-361
ISBN, Ціна 978-966-364-842-2: 86.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Промисловий маркетинг
Анотація: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу, дослідження ринку промислових товарів, їх класифікація та основні відмінності від ринку споживчого призначення.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.7(075)/Б77
Автор(и) : Бойко, Игорь Иванович
Назва : Классический маркетинг и маркетинговые экспертные оценки : учеб. пособие для студ. высш. учеб. завед.
Вихідні дані : К.: Кондор, 2008
Кільк.характеристики :302 с.: рис.
Колективи : Украинский гуманитарный институт
Примітки : Л-ра: с. 301 - 302.
ISBN, Ціна 978-966-351-074-3: 40.00 грн
УДК : 658.7(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: [Источник содержит сведения о маркетинге как деятельности, направленной на образование спроса и достижение целей предприятий через максимальное удовлетворение потребностей потребителей].
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Б61
Автор(и) : Біловодська, Олена Анатоліївна
Назва : Маркетингова політика розподілу : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Знання, 2011
Кільк.характеристики :495 с.: табл., рис.
Примітки : Глосарій: с. 458-470. - Дод.: с. 471-491. - Л-ра: с. 492-495. - Бібліогр. в підрядковій прим.
ISBN, Ціна 978-966-346-665-1: 99.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.42-2я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Торгівля
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні та методичні основи маркетингової політики розподілу, організація та управління товарним рухом, оптова та роздрібна торгівля у каналах розподілу.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/П31
Автор(и) : Петруня, Юрій Євгенович
Назва : Маркетинг : навч. посібник . -2-ге вид., переробл. і допов.
Вихідні дані : К.: Знання, 2010
Кільк.характеристики :351 с.: граф., табл.
Серія: "Вища освіта XXI століття"
Примітки : Л-ра: с. 333-335. - Глосарій: с. 336-345. - Предм. покажч.: с. 346-351
ISBN, Ціна 978-966-346-671-2: 58.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Основи маркетингу та складові маркетингової діяльності підприємства: маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна і цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/Б83
Автор(и) : Бородкіна, Наталія Олександрівна, Бачинська О. М.
Назва : Маркетинг : навчально-метод. посіб.
Вихідні дані : Житомир: ЖДТУ, 2005
Кільк.характеристики :191 с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний технологічний університет
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
Ціна : 10.50 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Навчальний посібник підготовлений з метою самостійного вивчення студентами основних теоретичних аспектів маркетингової діяльності.
Примірники : всього : ФОНД(2), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(2), ВВ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/К88
Автор(и) : Куденко, Наталія Володимирівна
Назва : Стратегічний маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 1998
Кільк.характеристики :151 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти України, Київський національний економічний університет
Примітки : Л-ра: с. 150-151
ISBN, Ціна 966-574-061-Х: 8.40 грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингове середовище--маркетинговая среда--маркетингові стратегії сегментації--маркетинговые стратегии сегментации--маркетингові стратегії росту--маркетинговые стратегии роста--маркетингове управління--маркетинговое управление--маркетингові конкурентні стратегії --маркетинговые конкурентные стратегии
Анотація: Сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.43(477)/Б19
Автор(и) : Бакіна, Тетяна Володимирівна
Назва : Підвищення ефективності діяльності підприємств з виробництва та перероблення продукції птахівництва на маркетингових засадах : автореферат
Вихідні дані : Житомир: Рута, 2008
Кільк.характеристики :20 с.: табл.
Колективи : Міністерство аграрної політики та продовольства України, Державний вищий навчальний заклад "Державний агроекологічний університет"
Примітки : Л-ра: с. 16-17
Ціна : 10.00 грн
УДК : 338.43(477)
ББК : 65.9(4УКР)325.253
Предметні рубрики: Економіка тваринництва-- Переробка продукції птахівництва --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Присвячено розробці науково-теоретичних і практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності діяльності підприємств з виробництва та перероблення продукції птахівництва на маркетингових засадах.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М21
Автор(и) : Мальська, Марта Пилипівна, Пурська І. С.
Назва : Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика : підручник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2013
Кільк.характеристики :286, [1] с.: табл.
Колективи : Львівський національний університет імені Івана Франка
Примітки : Дод.: с. 258-267. - Термін. слов.: с. 268-286. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-617-673-119-1: 67.00, 68.00, грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг --
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародної маркетингової діяльності.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/К82
Автор(и) : Крикавський, Євген Васильович, Третьякова, Людмила Іванівна, Косар, Наталія Степанівна
Назва : Стратегічний маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Л.: Вид-во Львів. політехніки, 2012
Кільк.характеристики :255, [1] с.: табл., граф.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка"
Серія: Серія "Світ маркетингу і логістики"; вип. 3
Примітки : Слов. термін.: с. 214-232. - Л-ра: с. 230-232. - Дод.: с. 233-253
ISBN, Ціна 978-617-607-335-2: 55.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Підприємства-- Управління
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова стратегія--маркетинговая стратегия--маркетингове середовище--маркетинговая среда--конкурентні переваги--конкурентные преимущества--маркетингові стратегії сегментації--маркетинговые стратегии сегментации--маркетингові стратегії зростання--маркетинговые стратегии роста--стратегічне управління портфелем бізнесу--стратегическое управление портфелем бизнеса--маркетингові стратегії диференціації--маркетинговые стратегии дифференциации--маркетингові стратегії позиціонування--маркетинговые стратегии позиционирования--маркетингові стратегіїї конкуренції--маркетинговые стратегии конкуренции--маркетингові товарні стратегії--маркетинговые товарные стратегии--маркетингові цінові стратегії--маркетинговые ценовые стратегии
Анотація: Викладено роль і місце маркетингу в управлінні підприємством, що функціонує у змінному ринковому середовищі.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/П52
Автор(и) : Полторак В. А., Тараненко І. В., Красовська О. Ю.
Назва : Маркетингові дослідження : навч. посібник . -3-тє вид., переробл. та допов.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2014
Кільк.характеристики :340, [1] с.: табл., граф.
Примітки : Предм. покажч.: с. 316-320. - Л-ра: с. 321-325. - Дод.: с. 326-336
ISBN, Ціна 978-617-673-255-6: 72.00 грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.050.214я73
Предметні рубрики: Дослідження-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138:502.13](0/З-63-936542
Автор(и) : Зіновчук, Наталія Василівна, Ращенко, Анастасія Вікторівна
Назва : Екологічний маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Житомир: ЖДПУ ім. І. Франка, 2015
Кільк.характеристики :188, [2] с.: рис., табл., фот. кольор.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Житомирський національний агроекологічний університет
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Літ.: с.142-150. - Дод.: с.151
ISBN, Ціна 978-966-485-197-5: 35.00 грн
УДК : 339.138:502.13](075.8)*М
ББК : 65.28я73
Предметні рубрики: Екологічний маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): місцеві видання--местные издания--екологічні потреби--экологические потребности--типи екологічного маркетингу--типы экологического маркетинга--маркетингове середовище--маркетинговая среда--екологічні товари--экологические товары--еко-продукти--эко-продукты--споживачі екологічних товарів--потребители єкологических товаров--ціноутворення--ценообразование--комунікаційна система--комуникационная система
Анотація: Основні аспекти концепції екологічного маркетингу, зокрема його сутність та роль, ринок екологічних товарів, особливості поведінки споживачів екологічно безпечної продуції. Основні інструменти екологічного маркетингу, а саме: товар і товарна політика, цінова політика, особливості збуту продукції та комунікаційна система.
Примірники :КР(1)
Вільні : КР(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(076)/О-75
Автор(и) : Котлер, Филип, Армстронг , Гари, Сондерс, Джон, Вонг, Вероника
Назва : Основы маркетинга : пер. с англ. . -2-е европ. изд.
Паралельн. назви :Principles of marketing
Вихідні дані : Москва; Санкт-Петербург; Киев: Вильямс, 2002
Кільк.характеристики :944 с.: рис., табл.
Примітки : Предм. указ.: с. 936-943
ISBN, Ціна 5-8459-0088-3: 32.12 грн
УДК : 339.138(076)
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- Управління-- Ринок --США
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управление--этика маркетинга--етика маркетинга--стратегическое планирование маркетинга--стратегічне планування маркетинга--маркетинговая среда--маркетингове середовище--глобальный рынок--глобальний ринок--покупательское поведение--поведінка покупця--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--сегментирование--сегментування--выбор целевых рынков--вибір цільових ринків--позиционирование--позиціювання--конкурентные преимущества--конкурентні переваги--стратегии маркетинга--стратегії маркетингу--маркетинг услуг--маркетинг послуг--ценообразование--ціноутворення--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--управление сбытом--управління збутом--управление каналами распределения--управління каналами розподілу
Анотація: Истинный смысл философии и практики маркетинга, навыки, которые помогут адаптироваться в компании в которых они работают, к потребностям рынка.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)