Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=маркетингова конкуренція<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075)/Л88
Автор(и) : Липчук, Василь Васильович, Дудяк, Роман Петрович, Бугіль, Світлана Ярославівна
Назва : Маркетинг: основи теорії та практики : навч. посібник . -3-тє вид., допов. і випр.
Вихідні дані : Л.: Магнолія плюс, 2005
Кільк.характеристики :288 с.: іл.
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Термін. слов.: с. 281-285. - Бібліогр.: с. 286-287. - Авт. зазначено на звороті тит. арк.
ISBN, Ціна 966-8340-01-9: 28.00 грн
УДК : 339.138(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглядаються сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)