Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингова освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст/[Н. В. Карпенко та ін.] ; за заг. ред. Н. В. Карпенко. - 2019
2.

Окландер М. Централізація і концентрація - ключовий напрям удосконалення маркетингової освіти в Україні/М. Окландер // Економіст. -К.:БЛІЦ-ІНФОРМ, 2015,N N 12.-С.5-8
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)