Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингова політика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.

Маркетинг для магістрів/за ред. С. М. Ілляшенка. - 2008
2.

Близнюк С. В. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку/С. В. Близнюк. - 2009
3.

Мельник Л. Г. Маркетингова цінова політика/Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева, Л. В. Старченко. - 2013
4.

Земляков І. С. Основи маркетингу/І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич. - 2004
5.

Маркетингова товарна політика/Є. В. Крикавський [та ін.]. - 2012
6.

Веремейчик Г. А. Організація маркетингової діяльності на ДП "Житомирський лікеро-горілчаний завод"/Г. А. Веремейчик // Збірник матеріалів II Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку", 22-24 травня 2014 року. -Житомир:ЖДТУ, 2014.-С.57-60
7.

Буднікевич І. М. Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів/І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш // Регіональна економіка. -Л.:НАН України, 2016,N N 3.-С.76-85
8.

Біловодська О. А. Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах/О. А. Біловодська, Л. О. Сигида. - 2018
9.

Олексенко Л. В. Маркетингова політика розподілу/Л. В. Олексенко. - 2018
10.

Тульчинська С. О. Застосування сучасних інструментів маркетингу в умовах інноваційної економіки/С. О. Кириченко, Н. Ю. Савіцький // Агросвіт. -К.:ДКС Центр, 2019,N N 3.-С.19-23
11.

Красовська О. Ю. Інформаційно-аналітичне забезпечення управління маркетинговою політикою підприємства/О. Ю. Красовська // Агросвіт. -Київ:ДКС Центр, 2019,N N 17.-С.51-55
12.

"Студент - Дослідник - Фахівець", науково-практична конференція(24;2020;Київ). Матеріали XXIV Міжнародної науково-практичної конференції "Студент - Дослідник - Фахівець" Київського інституту бізнесу та технологій, 28 травня 2020 року/Київ. ін-т бізнесу та технологій. - 2020
13.

Логоша Р. В. Ідентифікація моделей маркетингу взаємодії сільськогосподарських підприємств з виробництва біопалива/Р. В. Логоша, І. А. Семчук // Економіка АПК. -К.:Ред. журн. "Економіка АПК", 2020,N N 12.-С.45-54
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)