Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингова політика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М 26
Назва : Маркетинг для магістрів
Вихідні дані : Суми: Унів. кн., 2008
Кільк.характеристики :928 с.: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Алф. покажч.: с. 907-927
ISBN, Ціна 978-966-680-367-5: 100.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні й методичні засади фахових дисціплін, які входять до навчальної програми підготовки фахівців з маркетингу освітньо-кваліфікаційних рівнів "спеціаліст" і "магістр".
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Б 69
Автор(и) : Близнюк, Станіслав Васильович
Назва : Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку : [наук. видання] . -2-ге вид., випр. і допов.
Вихідні дані : К.: Політехніка, 2009
Кільк.характеристики :400 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 373-379
ISBN, Ціна 966-622-122-5: 55.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна
Анотація: Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торгівельних підприємств.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.5(477)(075.8)/М48
Автор(и) : Мельник, Леонід Григорович, Карінцева, Олександра Іванівна, Старченко, Людмила Володимирівна
Назва : Маркетингова цінова політика : навч. посібник
Вихідні дані : Суми: Унів. книга, 2013
Кільк.характеристики :240 с.: табл., граф.
Примітки : Л-ра: с. 222. - Глосарій: с. 223-234. - Укр.-рос.-англ. слов.: с. 235-240
ISBN, Ціна 978-966-680-324-8: 70.00 грн
УДК : 338.5(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)25я73
Предметні рубрики: Цінова політика --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Розкривається механізм формування цін на товари та послуги, розглядаються основні види цін в умовах ринкової економіки, аналізується вплив маркетингових чинників на процес формування ціни.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/З-53
Автор(и) : Земляков, Ігор Семенович, Рижий, Ігор Борисович, Савич, Василь Іванович
Назва : Основи маркетингу : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2004
Кільк.характеристики :352 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Інститут менеджменту та економіки "Галицька академія"
Примітки : Л-ра: с. 351-352
ISBN, Ціна 966-8365-50-X: 22.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): товарна політика--товарная политика--реклама--конкуренція--конкуренция--цінова політика--ценовая политика--маркетингова політика--маркетинговая политика--види маркетингу--виды маркетинга--система маркетингу--система маркетинга--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность
Анотація: Висвітлюються основні принципи і функції маркетингу. Значна увага приділяється розгляду елементів маркетингового комплексу.
Примірники : всього : ФОНД(2), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(2), ВВ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.658(075.8)/М27
Автор(и) : Крикавський, Євген Васильович, Дейнега, Інна Олександрівна, Дейнега, Олександр Вікторович, Патора, Роман
Назва : Маркетингова товарна політика : підручник . -3-тє вид., допов. і переробл.
Вихідні дані : Л.: Вид-во Львів. політехніки, 2012
Кільк.характеристики :357, [3] с.: табл., рис.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка"
Примітки : Слов.: с. 214-236. - Дод.: с. 237-351. - Л-ра: с. 352-354. - Предм. покажч.: с. 355-357. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-617-607-261-4: 50.00 грн
УДК : 338.658(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Товарна політика
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладено теоретичні засади функціонування товарних ринків; розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до їхніх товарів тощо.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 658.14:005*М/М50
Автор(и) : Веремейчик, Ганна Анатоліївна
Назва : Організація маркетингової діяльності на ДП "Житомирський лікеро-горілчаний завод"
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний технологічний університет, Департамент економічного розвидку, торгівлі та міжнародного співробітництва Житомирської обласної державної адміністрації, Національний університет харчових технологій, "Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку", міжнародна науково-практична конференція
Місце публікування : "Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку", міжнародна науково-практична конференція. Збірник матеріалів II Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку", 22-24 травня 2014 року/ М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технолог. ун-т, Департамент економ. розвитку, торгівлі та міжнародн. співроб. Житомир. обл. держадмін., Нац. ун-т харч. технологій [та ін. ; редкол.: О. В. Скидан та ін.]. - Житомир: ЖДТУ, 2014. - С. 57-60: табл. - ISBN 978-966-683-409-9 (Шифр 658.14:005*М/М50-474347). - ISBN 978-966-683-409-9
Примітки : Літ. в кінці ст.
УДК : 658.14:005*М
ББК : 65.9(4УКР)290-2
Предметні рубрики: Промисловий маркетинг-- Підприємства --Житомир, місто
Географіч. рубрики: Житомир, місто-- Промисловий маркетинг-- Підприємства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова політика--маркетинговая политика--маркетингова служба--маркетинговая служба
Анотація: Особливості маркетингової діяльності на ДП "Житомирський лікеро-горілчаний завод" в умовах відсутності відділу маркетингу.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Буднікевич І. М., Гавриш І. І.
Назва : Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів
Місце публікування : Регіон. екон. - Л.: НАН України, 2016. - N 3. - С. 76-85. - ISSN 1562-0905 (Шифр reek/2016/3). - ISSN 1562-0905
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Регіональна економіка --Україна
Інвестиційна політика --Україна
Маркетинг --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг територій--маркетинг территорий--маркетингова політика--маркетинговая политика--інструменти маркетингу--инструменты маркетинга--привабливість територій--привлекательность территорий
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.341.(477)/Б61
Автор(и) : Біловодська, Олена Анатоліївна, Сигида, Любов Олексіївна
Назва : Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах : монографія
Вихідні дані : Київ: Центр навч. літ., 2018
Кільк.характеристики :233, [7] с.: рис., табл.
Примітки : Літ. в кінці розд. - Дод.: с. 219-233
ISBN, Ціна 978-617-673-690-5: 159.00, 165.00, грн
УДК : 330.341.(477)
ББК : 65.9(4УКР)29-2
Предметні рубрики: Промисловий маркетинг-- Інновації-- Управління-- Дослідження
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційна діяльність--розподіл продукції--маркетингова політика--стратегія розвитку підприємства--управління маркетинговими каналами--інноваційна продукція підприємства--оцінювання маргетингових каналів--відповідність маркетингових каналів--діагностика маркетингової політики--канали інноваційної продукції --конкурентні переваги
Анотація: Управління та формування маркетингових каналів промислових підприємств на інноваційних засадах, концептуальні засади розподілу.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/О-53
Автор(и) : Олексенко Л. В.
Назва : Маркетингова політика розподілу : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: Ліра-К, 2018
Кільк.характеристики :467, [1] с.: табл., рис.
Примітки : Глосарій: с. 433-439. - Бібліогр.: с. 440-442. - Дод.: с. 443-467
ISBN, Ціна 978-617-7605-04-0: 252.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.291.3я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Конкуренція (екон.)
Торгівля-- Управління
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оптова торгівля--товарні біржі--біржові посередники--роздрібна торгівля--форми розподілу товарів--служби збуту--збутова політика підприємства--маркетингова політика--стандарти обслуговування--комісійний продаж--секонд-хенд--реалізація уціненого товару--реалізація поношеного одягу--електронна торгівля--аукціони
Анотація: Теорія маркетингової політики розподілу підприємств, методологія її дослідження, вдосконалення управління політикою розподілу на основі маркетингу.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тульчинська С. О., Кириченко С. О., Савіцький Н. Ю.
Назва : Застосування сучасних інструментів маркетингу в умовах інноваційної економіки
Місце публікування : Агросвіт: наук.-практ. журнал. - К.: ДКС Центр, 2019. - N 3. - С. 19-23 (Шифр agsv/2019/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Інноваційна економіка-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова політика--інноваційний маркетинг--краудсорсинг--нейромаркетинг
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Красовська О. Ю.
Назва : Інформаційно-аналітичне забезпечення управління маркетинговою політикою підприємства
Місце публікування : Агросвіт: наук.-практ. журнал. - Київ: ДКС Центр, 2019. - N 17. - С. 51-55: рис. (Шифр agsv/2019/17)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Промисловий маркетинг-- Інформаційне забезпечення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова політика--організаційна структура
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338:005:004:159:3/С88-762337
Назва : Матеріали XXIV Міжнародної науково-практичної конференції "Студент - Дослідник - Фахівець" Київського інституту бізнесу та технологій, 28 травня 2020 року : спецвипуск
Вихідні дані : Київ: КІБіТ, 2020
Кільк.характеристики :338 с.: рис., табл.
Колективи : "Студент - Дослідник - Фахівець", науково-практична конференція (24;2020;Київ) , Київський інститут бізнесу та технологій
Різночитання назви :: Студент - Дослідник - Фахівець
Примітки : Текст: укр., англ. - Бібліогр. в підрядковій прим.
Ціна : 120.00 грн
УДК : 338:005:004:159:378:342](043.2)
ББК : 65.050
Предметні рубрики: Економіка
Управління персоналом
Психологія
Комп’ютеризація
Анотація: Тези та матеріали доповідей ХХIV Міжнародної науково-практичної конференції КІБіТ "Студент - Дослідник - Фахівець"(28 травня 2020 р.).
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Логоша Р. В., Семчук І. А.
Назва : Ідентифікація моделей маркетингу взаємодії сільськогосподарських підприємств з виробництва біопалива
Місце публікування : Економіка АПК. - К.: Ред. журн. "Економіка АПК", 2020. - N 12. - С. 45-54: рис. (Шифр eapk/2020/12)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Сільськогосподарські підприємства-- Маркетинг-- Біопалива
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ринок біопалив--маркетингова політика--схема партнерських відносин
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)