Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингова стратегія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.
658.8
Ц 56


    Циба, Т. Є.
    Маркетингове планування [] : навч. посібник / Т. Є. Циба. - К. : Центр навч. л-ри, 2007. - 128 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 120-123 . - ISBN 966-364-397-8 : 17.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Економіка управління--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
планування -- маркетинговий план -- маркетингове дослідження -- ситуативний аналіз -- маркетингова стратегія -- планування бюджету маркетингу
Анотація: Основи організації та концепція планування маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Сокур, М.І.; Баюра, В.І.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.


    Разінькова, М. Ю.
    Етапи проведення маркетингового планування в ресторанному бізнесі [] / М. Ю. Разінькова // Економіка та держава. - 2020. - N 2. - С. 62-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Планування--Маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
підприємництво -- маркетингова стратегія

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

3.


   
    Практичний посібник з експорту до Канади для українських малих та середніх підприємств [] // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2018. - N 9. - С. 41-50 : рис. ; № 8. - С. 49-59
Рубрики: Одяг--Експорт--Україна
Кл.слова (ненормовані):
пошук партнерів в Канаді -- маркетингова стратегія -- магазини масової торгівлі

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
shdi/2018/9 :
Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)


Знайти схожі

4.
658(075.8)
П52


    Полторак, В. А.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник / В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 3-тє вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2014. - 340, [1] с. : табл., граф. - Предм. покажч.: с. 316-320. - Л-ра: с. 321-325. - Дод.: с. 326-336. - ISBN 978-617-673-255-6 : 72.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Дослідження--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- інформаційне забезпечення маркетингу -- информационное обеспечение маркетинга -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингова розвідка -- маркетинговая разведка -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- документальна інформація -- документальная информация -- опитування -- опрос -- опитувальні методики -- опросные методики -- метод експертних оцінок -- метод экспертных оценок -- експеримент -- маркетингові дослідні методики -- маркетинговые исследовательские методики -- репрезентативність -- репрезентативность -- вибірка -- выборка -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження споживачів -- исследования потребителей -- дослідження фірми -- исследования фирмы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- збут -- сбыт -- директ-маркетинг
Анотація: Розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Тараненко, І. В.; Красовська, О. Ю.
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

5.
336.71
Н11


    Нікітін, Андрій Валерійович.
    Маркетинг у банку [] : навч. посібник / А. В. Нікітін, Г. П. Бортніков, А. В. Федорченко; за ред. А. В. Нікітіна ; М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". - 2-ге вид., без змін. - Київ : КНЕУ, 2009. - 431 с. : рис., табл. - Дод.: с.418-426. - Л-ра: с.427. - ISBN 966-574-909-9 : 147.00 грн
УДК
ББК 65.262.10я73
Рубрики: Банки--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
банківський ринок -- банківська конкуренція -- маркетингова стратегія -- продуктова політика -- ціноутворення
Анотація: Навчальний посібник підготовлено вперше відповідно до навчальної програми курсу "Маркетинг у банку" для студентів, що навчаються за магістерською програмою "Банківський менеджмент".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бортніков, Геннадій Петрович; Федорченко, Андрій Васильович; Нікітін, Андрій Валерійович \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.


    Марушева, О. А.
    Недоліки маркетингових стратегій у будівельній галузі в Україні [] / О. А. Марушева // Інвестиціі: практика та досвід. - 2019. - N 15. - С. 107-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Будівництво--Маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
стратегічне управління -- соціально-економічні відносини -- державне регулювання -- маркетингова стратегія

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
65.050.214я73
М 29


    Мартиненко, Микола Мефодійович.
    Стратегічний менеджмент [] : підруч. / М. М. Мартиненко, І. А. Ігнатьєва. - Київ : Каравела, 2006. - 320 с. : рис., табл. - Літ.: с. 319. - ISBN 966-8019-58-Х : 38.00 грн.
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Стратегічний менеджмент--Теорія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічне управління -- цілі організації -- зовнішнє середовище організації -- потенціал організації -- SWOT-аналіз -- стратегії організації -- корпоративна стратегія -- ресурсна стратегія -- реструктуризація -- маркетингова стратегія -- соціальна (кадрова) стратегія -- виробнича стратегія -- інноваційні проекти -- інвестиційна стратегія
Анотація: Підручник детально розкриває навчальний матеріал програми програмно-орінтованих дисциплін "Стратегічний менеджмент" та "Стратегічне управління".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ігнатьєва, Ірина Анатоліївна
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

8.
658
М26


    Маркова, Вера Дмитриевна.
    Маркетинг услуг [] / В. Д. Маркова. - М. : Финансы и статистика, 1996. - 127 с. : рис., табл. - Лит.: с. 127. - ISBN 5-279-01552-0 : 6500.00 р.
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
классификация услуг -- класифікація послуг -- купівельні ризики -- покупательские риски -- сбыт товаров -- збут товарів -- сервисные услуги -- сервісні послуги -- организация сервиса -- організація сервісу -- целевые рынки -- цільові ринки -- конкуренция -- конкуренція -- продвижение услуг -- просування послуг -- банковский маркетинг -- банківський маркетинг -- коммуникационная политика -- комунікаційна політика -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія
Анотація: Специфика услуг и их место в экономике; услуги, связанные со сбытом и эксплуатацией технически сложных товаров, маркетинг в сфере нематериальных услуг на примере банковской деятельности.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
658.8(075.8)
К82


    Крикавський, Євген Васильович.
    Стратегічний маркетинг [] : навч. посібник / Є. В. Крикавський, Л. І. Третьякова, Н. С. Косар ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 255, [1] с. : табл., граф. - (Серія "Світ маркетингу і логістики" ; вип. 3). - Слов. термін.: с. 214-232. - Л-ра: с. 230-232. - Дод.: с. 233-253. - ISBN 978-617-607-335-2 : 55.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Підприємства--Управління--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- маркетингові стратегії сегментації -- маркетинговые стратегии сегментации -- маркетингові стратегії зростання -- маркетинговые стратегии роста -- стратегічне управління портфелем бізнесу -- стратегическое управление портфелем бизнеса -- маркетингові стратегії диференціації -- маркетинговые стратегии дифференциации -- маркетингові стратегії позиціонування -- маркетинговые стратегии позиционирования -- маркетингові стратегіїї конкуренції -- маркетинговые стратегии конкуренции -- маркетингові товарні стратегії -- маркетинговые товарные стратегии -- маркетингові цінові стратегії -- маркетинговые ценовые стратегии
Анотація: Викладено роль і місце маркетингу в управлінні підприємством, що функціонує у змінному ринковому середовищі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Третьякова, Людмила Іванівна; Косар, Наталія Степанівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Національний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

10.


    Кадирус, І. Г.
    Формування маркетингових стратегій у забезпеченні конкурентоспроможності аграрних підприємств [] / І. Г. Кадирус, А. С. Донських, К. І. Левковська // Інвестиціі: практика та досвід. - 2018. - N 22. - С. 85-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарські підприємства--Конкуренція (екон.)
   Сільськогосподарські підприємства--Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- фактори -- конкурентоспроможність -- фільтр

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Донських, А. С.; Левковська, К. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)