Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингова стратегія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.

"4Р" маркетингу страхових компаній/[О. В. Козьменко та ін.] ; кер. авт. кол. О. В. Козьменко. - 2015
2.

Marketing: communicating with the consumer. D'Atcy Masius Benton & Bowles /With a forward by the Rt. Hon. Peter Walker, mbe, mp Secretary of State for Wales. - 1992
3.

Іванюта С. М. Підприємництво та бізнес-культура/С. М. Іванюта, В. Ф. Іванюта. - 2007
4.

Акрам М. Критерії вибору банку студентами університетів (за даними Пакистану)/М. Акрам, А. Раза, М. Фархан // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2012,N N 2.-С.310-322
5.

Дурович А. П. Маркетинг гостиниц и ресторанов/А. П. Дурович. - 2006
6.

Кадирус І. Г. Формування маркетингових стратегій у забезпеченні конкурентоспроможності аграрних підприємств/І. Г. Кадирус, А. С. Донських, К. І. Левковська // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2018,N N 22.-С.85-89
7.

Крикавський Є. В. Стратегічний маркетинг/Є. В. Крикавський, Л. І. Третьякова, Н. С. Косар. - 2012
8.

Маркова В. Д. Маркетинг услуг/В. Д. Маркова. - 1996
9.

Мартиненко М. М. Стратегічний менеджмент/М. М. Мартиненко, І. А. Ігнатьєва. - 2006
10.

Марушева О. А. Недоліки маркетингових стратегій у будівельній галузі в Україні/О. А. Марушева // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2019,N N 15.-С.107-112
11.

Нікітін А. В. Маркетинг у банку/А. В. Нікітін, Г. П. Бортніков, А. В. Федорченко; за ред. А. В. Нікітіна. - 2009
12.

Полторак В. А. Маркетингові дослідження/В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 2014
13.

Практичний посібник з експорту до Канади для українських малих та середніх підприємств // Швейное Дело и Мода. -Х.:Меркулова Н. В., 2018,N N 9.-С.41-50, 2018. т.№ 8.-С.49-59
14.

Разінькова М. Ю. Етапи проведення маркетингового планування в ресторанному бізнесі/М. Ю. Разінькова // Економіка та держава, 2020,N N 2.-С.62-66
15.

Циба Т.Є. Маркетингове планування/Т. Є. Циба. - 2007
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)