Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингова стратегія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Ц 56
Автор(и) : Циба Т.Є., Сокур М.І., Баюра В.І.
Назва : Маркетингове планування : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2007
Кільк.характеристики :128 с.: рис., табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 120-123
ISBN, Ціна 966-364-397-8: 17.60 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Економіка управління-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Основи організації та концепція планування маркетингової діяльності.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 334.7(477)(075.8)/І-23
Автор(и) : Іванюта, Світлана Миколаївна, Іванюта В.Ф.
Назва : Підприємництво та бізнес-культура : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2007
Кільк.характеристики :288 с.: рис.
Примітки : Л-ра: с. 284-287
ISBN, Ціна 978-966-364-549-0: 041.00 грн
УДК : 334.7(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)09я73
Предметні рубрики: Підприємництво-- Бізнес-культура --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність, еволюція та проблеми розвитку піприємницької діяльності в Україні.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48(075.8)/Д 84
Автор(и) : Дурович, Александр Петрович
Назва : Маркетинг гостиниц и ресторанов : учеб. пособие
Вихідні дані : М.: Новое знание, 2006
Кільк.характеристики :632 с.: рис.
Серія: Экономическое образование
Примітки : Лит. в конце глав
ISBN, Ціна 5-94735-111-0: 95.00 грн
УДК : 338.48(075.8)
ББК : 65.441.357я73
Предметні рубрики: Готелі
Географіч. рубрики:
Анотація: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71/Н11
Автор(и) : Нікітін, Андрій Валерійович, Бортніков, Геннадій Петрович, Федорченко, Андрій Васильович
Назва : Маркетинг у банку : навч. посібник . -2-ге вид., без змін
Вихідні дані : Київ: КНЕУ, 2009
Кільк.характеристики :431 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Примітки : Дод.: с.418-426. - Л-ра: с.427
ISBN, Ціна 966-574-909-9: 147.00 грн
УДК : 336.71
ББК : 65.262.10я73
Предметні рубрики: Банки-- Маркетинг
Анотація: Навчальний посібник підготовлено вперше відповідно до навчальної програми курсу "Маркетинг у банку" для студентів, що навчаються за магістерською програмою "Банківський менеджмент".
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Акрам М., Раза А., Фархан М.
Назва : Критерії вибору банку студентами університетів (за даними Пакистану)
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2012. - N 2. - С. 310-322 (Шифр apek/2012/2)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Банки --Пакистан
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658/М26
Автор(и) : Маркова, Вера Дмитриевна
Назва : Маркетинг услуг
Вихідні дані : М.: Финансы и статистика, 1996
Кільк.характеристики :127 с.: рис., табл.
Примітки : Лит.: с. 127
ISBN, Ціна 5-279-01552-0: 6500.00 р.
УДК : 658
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- Послуги
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): классификация услуг--класифікація послуг--купівельні ризики--покупательские риски--сбыт товаров--збут товарів--сервисные услуги--сервісні послуги--организация сервиса--організація сервісу--целевые рынки--цільові ринки--конкуренция--конкуренція--продвижение услуг--просування послуг--банковский маркетинг--банківський маркетинг--коммуникационная политика--комунікаційна політика--маркетинговая стратегия--маркетингова стратегія
Анотація: Специфика услуг и их место в экономике; услуги, связанные со сбытом и эксплуатацией технически сложных товаров, маркетинг в сфере нематериальных услуг на примере банковской деятельности.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/К82
Автор(и) : Крикавський, Євген Васильович, Третьякова, Людмила Іванівна, Косар, Наталія Степанівна
Назва : Стратегічний маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Л.: Вид-во Львів. політехніки, 2012
Кільк.характеристики :255, [1] с.: табл., граф.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка"
Серія: Серія "Світ маркетингу і логістики"; вип. 3
Примітки : Слов. термін.: с. 214-232. - Л-ра: с. 230-232. - Дод.: с. 233-253
ISBN, Ціна 978-617-607-335-2: 55.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Підприємства-- Управління
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова стратегія--маркетинговая стратегия--маркетингове середовище--маркетинговая среда--конкурентні переваги--конкурентные преимущества--маркетингові стратегії сегментації--маркетинговые стратегии сегментации--маркетингові стратегії зростання--маркетинговые стратегии роста--стратегічне управління портфелем бізнесу--стратегическое управление портфелем бизнеса--маркетингові стратегії диференціації--маркетинговые стратегии дифференциации--маркетингові стратегії позиціонування--маркетинговые стратегии позиционирования--маркетингові стратегіїї конкуренції--маркетинговые стратегии конкуренции--маркетингові товарні стратегії--маркетинговые товарные стратегии--маркетингові цінові стратегії--маркетинговые ценовые стратегии
Анотація: Викладено роль і місце маркетингу в управлінні підприємством, що функціонує у змінному ринковому середовищі.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/П52
Автор(и) : Полторак В. А., Тараненко І. В., Красовська О. Ю.
Назва : Маркетингові дослідження : навч. посібник . -3-тє вид., переробл. та допов.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2014
Кільк.характеристики :340, [1] с.: табл., граф.
Примітки : Предм. покажч.: с. 316-320. - Л-ра: с. 321-325. - Дод.: с. 326-336
ISBN, Ціна 978-617-673-255-6: 72.00 грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.050.214я73
Предметні рубрики: Дослідження-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 368.021/Ч-75
Автор(и) : Козьменко , Ольга Володимирівна, Козьменко, Сергій Миколайович, Васильєва, Тетяна Анатоліївна, Абрамітова Д. Р
Назва : "4Р" маркетингу страхових компаній : монографія
Вихідні дані : Суми: Унів. книга, 2015
Кільк.характеристики :431, [1] с.: рис., табл.
Примітки : Дод.: с. 411-431
ISBN, Ціна 978-966-680-702-4: 171.00 грн
УДК : 368.021 + 339.138
ББК : 65.271 + 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Страхування
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): страховий маркетинг--страховой маркетинг--страховые компании--страхові компанії--страховий продукт--страховой продукт--брендінг--брендинг--маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации--цінова політика--ценовая политики--збутовая політика--сбытовая политика--медичне страхування--медицинское страхование--страхування життя--страхование жизни--страхування туризму--страхование туризма--банкострахування--банкострахование--управління персоналом--управление персоналом--маркетингова стратегія--маркетинговая стратегия
Анотація: Розкрито сутність страхового маркетингу й дослідженно маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кадирус І. Г., Донських А. С., Левковська К. І.
Назва : Формування маркетингових стратегій у забезпеченні конкурентоспроможності аграрних підприємств
Місце публікування : Інвестиціі: практика та досвід. - К.: ДКС Центр, 2018. - N 22. - С. 85-89 (Шифр iptd/2018/22)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Сільськогосподарські підприємства-- Конкуренція (екон.)
Сільськогосподарські підприємства-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова стратегія--фактори--конкурентоспроможність--фільтр
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Практичний посібник з експорту до Канади для українських малих та середніх підприємств
Місце публікування : Швейное Дело и Мода: всеукр. рекл.-информ. журнал. - Х.: Меркулова Н. В., 2018. - N 9. - С. 41-50: рис. (Шифр shdi/2018/9).; № 8. - С. 49-59
Предметні рубрики: Одяг-- Експорт --Україна
Знайти схожі


12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Марушева О. А.
Назва : Недоліки маркетингових стратегій у будівельній галузі в Україні
Місце публікування : Інвестиціі: практика та досвід. - К.: ДКС Центр, 2019. - N 15. - С. 107-112 (Шифр iptd/2019/15)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Будівництво-- Маркетинг --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегічне управління--соціально-економічні відносини--державне регулювання--маркетингова стратегія
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Разінькова М. Ю.
Назва : Етапи проведення маркетингового планування в ресторанному бізнесі
Місце публікування : Економіка та держава. - 2020. - N 2. - С. 62-66 (Шифр etde/2020/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Ресторанно-готельний бізнес-- Планування-- Маркетинг --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підприємництво--маркетингова стратегія
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.050.214я73/М 29
Автор(и) : Мартиненко, Микола Мефодійович, Ігнатьєва, Ірина Анатоліївна
Назва : Стратегічний менеджмент : підруч.
Вихідні дані : Київ: Каравела, 2006
Кільк.характеристики :320 с.: рис., табл.
Примітки : Літ.: с. 319
ISBN, Ціна 966-8019-58-Х: 38.00 грн.
ББК : 65.050.214я73
Предметні рубрики: Стратегічний менеджмент-- Теорія
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегічне управління--цілі організації--зовнішнє середовище організації--потенціал організації--swot-аналіз--стратегії організації--корпоративна стратегія--ресурсна стратегія--реструктуризація--маркетингова стратегія--соціальна (кадрова) стратегія--виробнича стратегія--інноваційні проекти--інвестиційна стратегія
Анотація: Підручник детально розкриває навчальний матеріал програми програмно-орінтованих дисциплін "Стратегічний менеджмент" та "Стратегічне управління".
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М34
Назва : Marketing: communicating with the consumer. D'Atcy Masius Benton & Bowles
Вихідні дані : London: Mercury Books, 1992
Кільк.характеристики :198 с
Примітки : Текст: англ. - App.: p. 169-189. - Bibliogr.: p. 191-193. - Ind.: p. 194-198
ISBN, Ціна 1-85251-032-3: 100.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг-- Управління
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова стратегія--маркетингові рішення--роздрібна торгівля--управління функцією міжнародного маркетингу--міжнародне дослідження споживачів--кабінетне дослідження
Анотація: The single market will change the nature of marketing in Europe. Businesses will have to decide whether their brands can cross borders and how to develop them in order to facilitate such transferences. This book considers the effects of the single market on marketing, the media, advertising, public relations and retailing. The CBI Initiative 1992 aims to provide British business with information and advice on the most important aspects of the single European Market. The companies that have contributed to the series are all founder members of the CBI.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)