Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингова цінова політика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.

Мороз Л. А. Маркетинг/Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; за наук. ред. Л. А. Мороза. - 1999
2.

Мальченко В.М. Маркетинг послуг/В. М. Мальченко. - 2006
3.

Бородкіна Н. О. Маркетинг/Н. О. Бородкіна ; [за ред. Г. В. Осовської]. - 2007
4.

Маркетинг: бакалаврський курс/за заг. ред. С. М. Ілляшенка. - 2009
5.

Маркетинг у прикладах і задачах/[О. А. Біловодська [та ін.] ; за заг. ред. С. М. Ілляшенка. - 2006
6.

Петруня Ю. Є. Маркетинг/Ю. Є. Петруня. - 2010
7.

Парсяк В. Н. Маркетинг: сучасна концепція та технології/В. Н. Парсяк. - 2015
8.

Бєлявцев М. І. Маркетинг/М. І. Бєлявцев, Л. М. Іваненко. - 2005
9.

Аксьонов І. М. Теоретичні й практичні аспекти маркетингу транспортних послуг/І. М. Аксьонов, В. І. Копитко. - 2018
10.

Щербань В. М. Маркетинг/В. М. Щербань. - 2006
11.

Мороз Л. А. Маркетинг/Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; за ред. Л. А. Мороз. - 2002
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)