Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингове планування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71(075.8)/М 27
Автор(и) : Дубовик О.В., Бойко С.М., Вознюк М.А., Гірченко Т.Д.
Назва : Маркетинг у банку : навч. посібник . -2-ге вид., стер.
Вихідні дані : К.: Алерта, 2007
Кільк.характеристики :276 с.: рис., табл.
ISBN, Ціна 978-966-8533-59-4: 037.00 грн
УДК : 336.71(075.8)
ББК : 65.262.10я73
Предметні рубрики: Банківський маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Актуальні питання банківського маркетингу, особливості банківських продуктів та маркетингові технології, які їх враховують. Вміщено тестові та практичні завдання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 504.03(075.8)/Т 19
Автор(и) : Тарасова, Валентина Віталіївна
Назва : Екологічна статистика (з блочно-модульною формою контролю знань)
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2008
Кільк.характеристики :392 с.: табл., рис.
Примітки : Л-ра: с. 343-346. - Дод.: с. 347-391
ISBN, Ціна 978-966-364-669-5: 062.40, 052.00, 72.00, грн
УДК : 504.03(075.8)
ББК : 20.1я73
Предметні рубрики: Екологічна статистика
Статистика
Географіч. рубрики:
Анотація: Питання математичної статистики і загальної теорії статистики на базі системи показників еколоічного стану навколишнього середовища.
Примірники : всього : ЧЗ(2), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(2), ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Щ 61
Автор(и) : Щербань В.М.
Назва : Маркетинговий менеджмент : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2006
Кільк.характеристики :224 с.: табл., рис.
Примітки : Термінологічний слов.: с. 217-220. - Л-ра: с. 220-221
ISBN, Ціна 966-364-341-2: 026.40 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.291.3я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Економіка підприємства
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглядаються теоретичні та методологічні основи формування товарної інноваційної політики підприємства.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М27
Автор(и) : Дудяк Р.П., Липчук В.В., Микитюк В.М., Мельник С.І.
Назва : Маркетинг : навч. посібник . -Вид. 2-ге випр. і допов.
Вихідні дані : Житомир: Волинь, 2003
Кільк.характеристики :320 с.: табл.
Колективи : Державний агроекологічний університет
Примітки : Л-ра: с. 316-318
ISBN, Ціна 966-690-029-7: 18.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.
Примірники : всього : ФОНД(2), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(2), ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71(477)(075.8/Ж 86-803266
Автор(и) : Жуков, Святослав Августович
Назва : Маркетинг в банку : опорний конспект: навч. посібник
Вихідні дані : К.: Кондор, 2008
Кільк.характеристики :180, [1] с.: табл.
Примітки : Бібліогр.: 179-180 с.
ISBN, Ціна 978-966-351-153-5: 27.00 грн
УДК : 336.71(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)262.10я73
Предметні рубрики: Банки-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Основні засади маркетингової діяльності в банках.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.11/Я60
Автор(и) : Ян, Виктор
Назва : Проведение рекламных кампаний: Стратегия. Структура. Носители
Вихідні дані : М.: ООО "Вершина", 2003
Кільк.характеристики :240 с.: рис., ил.
Примітки : Прил.: с. 230-237
ISBN, Ціна 5-94696-032-6: 54.00 грн
УДК : 659.11
ББК : 65.42-803
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Подготовка и проведение рекламных кампаний, работа с рекламным агентсвом, медиа-планирование и закупка медиа-средств.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сербан К., Маковей О.-Ы.
Назва : Інноваційні стратегії в онлайн-середовищі: планування соціальної діяльності некомерційних організацій
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2012. - N 4. - С. 440-448 (Шифр apek/2012/4)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Світова економіка
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)*M/Б90
Автор(и) : Буднік, Ольга Миколаївна
Назва : Маркетинг : [навч. посібник]
Вихідні дані : Житомир: ЖНАЕУ, 2012
Кільк.характеристики :227, [1] с.: табл., рис.
Колективи : Житомирський національний агроекологічний університет
Примітки : Літ.: с. 217-226
ISBN, Ціна 978-966-8706-62-2: 60.00 грн
УДК : 658.8(075.8)*M
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Підприємства-- Стратегічне управління --Житомир, місто
Географіч. рубрики: Житомир, місто-- Підприємства-- Стратегічне управління
Анотація: [В підручнику висвітлено загальні засади маркетингової діяльності підприємства].
Примірники :КР(1)
Вільні : КР(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/Є78
Автор(и) : Єрмошенко, Микола Миколайович
Назва : Маркетинговий менеджмент. Marketing management : навч. посібник
Вихідні дані : К.: НАУ, 2001
Кільк.характеристики :204 с.: іл.
Колективи : Національна академія управління
Примітки : Л-ра: с. 203-204
ISBN, Ціна 966-95193-2-2: 12.00 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Стратегічний менеджмент
Маркетинг
Анотація: Викладено теоретичні, методологічні , методичні та практичні засади управління маркетинговою діяльністю як сучасного напрямку стратегічного менеджменту.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 334.72(477)(075.8/Б 86-682943
Автор(и) : Бочко, Олена Юріївна, Проскура, Володимир Федорович
Назва : Основи планування діяльності підприємств невиробничої сфери : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Кондор, 2012
Кільк.характеристики :217, [1] с.: табл., фото
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Мукачівський державний університет
Примітки : Термін. слов.: с. 200-204. - Л-ра: с. 205-217
ISBN, Ціна 978-966-2781-15-1: 68.00 грн
УДК : 334.72(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)49я73
Предметні рубрики: Економіка підприємтсв-- Невиробнича сфера
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): система планів підприємств--ситема планов предприятий--система планування--система планирования--планування персоналу--планирование персонала--планування продуктивності праці--планирование производительности труда--планування інвестиційної діяльності--планирование инвестиционной деятельности--маркетингове планування--маркетинговое планирование--фінансове планування--финансовое планирование--планування матеріально-технічного забезпечення--планирование материально-технического обеспечения--планування стратегії розвитку--планирование стратегии развития--планування банківської діяльності--планирование банковской деятельности--планування готельного бізнесу--планирование гостинничного бизнеса--планування туристичної діяльності--планирование туристической деятельности--план діяльності страхових підприємств--план деятельности страховых предприятий--планування підприємств громадського харчування--планирование предприятий общественного притания
Анотація: Теоретичні, методологічні та практичні особливості процесу планування діяльності підприємств різних галузей невиробничої сфери.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/М50
Автор(и) : Ілляшенко, Сергій Миколайович, Прокопенко , Ольга Володимирівна, Мельник, Леонід Григорович, Мішенін, Євген Васильович
Назва : Менеджмент та маркетинг інновацій : [монографія]
Вихідні дані : Суми: Унів. кн., 2004
Кільк.характеристики :615 с.: граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Авт. зазначено на звороті тит. арк.
ISBN, Ціна 966-680-128-0: 48.00 грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.050.214я73
Предметні рубрики: Інноваційний менеджмент
Інноваційний маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретико-методологічні проблеми управління на макро- та мікрорівнях процесами інноваційного розвитку суб'єктів господарювання.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(3)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(3)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71/Д42
Автор(и) : Джозлин, Роберт В., Хамфриз, Д. Кейт
Назва : Банковский маркетинг. Введение в рыночное планирование
Вихідні дані : М.: Церих-ПЭЛ, 1995
Кільк.характеристики :96 с
Примітки : Прил.: с. 73-89
ISBN, Ціна 5-87811-011-3: 1290000.00 крб
УДК : 336.71 + 339.138
ББК : 65.262 + 65.050.24
Предметні рубрики: Банківський маркетинг-- Планування
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ефективний маркетинг--эффективный маркетинг--ринкове планування--рыночное планирование--маркетинговое планирование--маркетингове планування--ситуационный анализ--ситуаційний аналіз--конкурентная среда банка--конкурентне середовище банку--стратегия маркетинга--стратегія маркетингу--тактика маркетинга--тактика маркетингу--контроль виконання плану--контроль выполнения плана
Анотація: О планировании банковского маркетинга.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Б61
Автор(и) : Біловодська, Олена Анатоліївна
Назва : Маркетинговий менеджмент : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Знання, 2010
Кільк.характеристики :332, [4] с.: граф., табл.
Примітки : Глосарій: с. 323-329. - Л-ра: с. 330-332. - Бібліогр. в підрядковій прим.
ISBN, Ціна 978-966-346-657-6: 72.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Мененджмент-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглядаються теоретичні та методичні основи маркетингового менеджменту, особливості організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності промислового підприємства з урахуванням принципів сталого розвитку.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48:339.138(07/Х72-340565
Автор(и) : Холловей, Дж. Кристофер
Назва : Туристический маркетинг . -4-е изд.
Паралельн. назви :Marketing for Tourism
Вихідні дані : К.: Знання, 2008
Кільк.характеристики :575, [1] с.: рис., табл., фото
Примітки : Библиогр.: с. 559-562. - Алф. указ.: с. 563-575
ISBN, Ціна 978-966-346-507-4: 95.00 грн
УДК : 338.48:339.138(075.8)
ББК : 65.433я73
Предметні рубрики: Туристична діяльність-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Книга знакомит читателя с основами теории маркетинга и эффективными методиками его практической реализации в различных сферах индустрии туризма и путишествий.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соломянюк Н. М.
Назва : Планування маркетингових заходів у торговельних мережах України
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2014. - N 6. - С. 116-119 (Шифр frvv/2014/6)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): трейд-маркетинг--маркетингове планування
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075)/Л88
Автор(и) : Липчук, Василь Васильович, Дудяк, Роман Петрович, Бугіль, Світлана Ярославівна
Назва : Маркетинг: основи теорії та практики : навч. посібник . -3-тє вид., допов. і випр.
Вихідні дані : Л.: Магнолія плюс, 2005
Кільк.характеристики :288 с.: іл.
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Термін. слов.: с. 281-285. - Бібліогр.: с. 286-287. - Авт. зазначено на звороті тит. арк.
ISBN, Ціна 966-8340-01-9: 28.00 грн
УДК : 339.138(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглядаються сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М27
Автор(и) : Липчук В. В., Дудяк Р. П., Бугіль С. Я., Янишин Я. С.
Назва : Маркетинг : навч. посіб.
Вихідні дані : Львів: Магнолія 2006, 2018
Кільк.характеристики :455, [1] с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Літ. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-617-574-053-8: 280.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.241я73 + 65.291.3я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Послуги
Ринкова економіка-- Торгова інфраструктура
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): функції маркетингу--ринкова атрибутика товарів--маркетинг послуг--ринок нових товарів--цінова політика--система товаропросування--маркетинг торговельної струтури--маркетинг комунікацій--маркетингове дослідження--аналіз ринкової ситуації--сегментація ринку--управління маркетингом--маркетингове планування--міжнародний маркетинг
Анотація: Сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій, теоретичні та методологічні засади для прийняття відповідних рішень та формування маркетингових стратегій.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.5(075.8)/М73
Автор(и) : Мних, Микола Володимирович
Назва : Організація маркетингової політики на підприємстві : посіб. для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Знання України, 2004
Кільк.характеристики :262, [2] с.: рис., табл.
Колективи : Академія муніципального управління
Примітки : Дод.: с. 150-175. - Літ.: с. 176-177. - Слов.: с. 178-262
ISBN, Ціна 966-316-016-0: 12.00 грн
УДК : 658.5(075.8)
ББК : 65.290-80я73
Предметні рубрики: Промисловий маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова діяльність підприємства--стратегічний маркетинг--цінова стратегія--директивний маркетинг--сегментація ринку--вивчення ринку--маркетингове планування--реклама--паблік-рілейшнз
Анотація: Суть основних понять маркетингу, маркетингова політика, маркетингова діяльность підприємств.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коржова, Тетяна Василівна
Назва : До питання розробки стратегії брендингу університету
Місце публікування : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія.: наук. журнал. - К.: Держ. академія керівних кадрів культури і мистецтва, 2019. - N 4. - С. 102-109 (Шифр bdin/2019/4)
Примітки : Бібліогр.: с. 108-109
Предметні рубрики: Паблик рілейшнз
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зв'язки з громадськістю--стратегія університетського брендингу--постнекласичний підхід--маркетингове планування
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)