Пошуковий запит: <.>K=маркетинговий менеджмент<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16 |
>1.
| Капітан І.Б. Принципи і методи аналізу в управлінні інноваційною діяльністю при виведенні нових товарів на ринок/І. Б. Капітан // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2007,N N 7.-С.54-63
|
>2.
| Єрмошенко М.М. Механізм управління маркетингом в посередницьких організаціях/М. М. Єрмошенко // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2007,N N 9.-С.73-80
|
>3.
| Косіюк В.П. Організаційно- економічні засади маркетингового управління на підприємствах АПК/В. П. Косіюк // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2007,N N 9.-С.88-91
|
>4.
| Капітан І.Б. Використання інформаційних технологій у маркетинговому управлінні інноваційною діяльністю підприємств/І. Б. Капітан // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2007,N N 10.-С.95-102
|
>5.
| Маркетинг для магістрів. Т. 1
|
>6.
| Бізнес-адміністрування: магістерський курс/за ред.: Л. Г. Мельника, С. М. Ілляшенка, І. М. Сотник. - 2009
|
>7.
| Шморгун Л. Г. Менеджмент організацій/Л. Г. Шморгун. - 2010
|
>8.
| Зозулёв А. В. Маркетинг/А. В. Зозулёв, Н. С. Кубышина ; под ред. С. А. Солнцева. - 2011
|
>9.
| Балабанова Л. В. Управління збутовою політикою/Л. В. Балабанова, Ю. П. Митрохіна. - 2011
|
>10.
| Бебик В. М. Менеджмент виборчої кампанії: ресурси, технології, маркетинг/Валерій Бебик. - 2001
|
>11.
| Єрмошенко М. М. Маркетинговий менеджмент. Marketing management/М. М. Єрмошенко. - 2001
|
>12.
| Пелішенко В. П. Маркетинговий менеджмент/В. П. Пелішенко. - 2003
|
>13.
| Гуменник В. І. Менеджмент організацій/В. І. Гуменник, Ю. С. Копчак, О. С. Кондур. - 2012
|
>14.
| Старостіна А. О. Маркетинг/А. О. Старостіна, Д. М. Черваньов, О. В. Зазульов. - 2002 // . -К.:Знання-Прес, 2002
|
>15.
| Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст/[Н. В. Карпенко та ін.] ; за заг. ред. Н. В. Карпенко. - 2019
|
>16.
| Шульга Л. В. Система маркетингового менеджменту підприємства/Л. В. Шульга, І. О. Терещенко, В. Ю. Горілей // Агросвіт. -Київ:ДКС Центр, 2019,N N 18.-С.63-67
|
|