Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговое управление<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.3(477)/С91
Назва : Сучасні проблеми розвитку національної економіки і шляхи їх розв'язання : кол. наук. монографія
Вихідні дані : К.: Нац. акад. управління, 2008
Кільк.характеристики :452 с.: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-8406-38-6: 020.00 грн
УДК : 330.3(477)
ББК : 65.9(4УКР)
Предметні рубрики: Національна економіка --Україна
Анотація: Теоретичні і практичні проблеми розвитку економіки України.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М26
Автор(и) : Белявцев М. І., Воробйов В. М., Ніколайчук В. Є., Леонова Г. Д.
Назва : Маркетинговий менеджмент : навч. посібник
Вихідні дані : К.: ЦУЛ, 2006
Кільк.характеристики :407 с.: рис., табл.
Примітки : Л-ра: с. 401-407
ISBN, Ціна 966-364-218-1: 34.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Управління
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні та методичні основи маркетингового управління, його сутність, етапи становлення і розвитку, а також місце його у системі економічних наук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/К88
Автор(и) : Куденко, Наталія Володимирівна
Назва : Стратегічний маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 1998
Кільк.характеристики :151 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти України, Київський національний економічний університет
Примітки : Л-ра: с. 150-151
ISBN, Ціна 966-574-061-Х: 8.40 грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингове середовище--маркетинговая среда--маркетингові стратегії сегментації--маркетинговые стратегии сегментации--маркетингові стратегії росту--маркетинговые стратегии роста--маркетингове управління--маркетинговое управление--маркетингові конкурентні стратегії --маркетинговые конкурентные стратегии
Анотація: Сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)