Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые коммуникации<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 368.021/Ч-75
Автор(и) : Козьменко , Ольга Володимирівна, Козьменко, Сергій Миколайович, Васильєва, Тетяна Анатоліївна, Абрамітова Д. Р
Назва : "4Р" маркетингу страхових компаній : монографія
Вихідні дані : Суми: Унів. книга, 2015
Кільк.характеристики :431, [1] с.: рис., табл.
Примітки : Дод.: с. 411-431
ISBN, Ціна 978-966-680-702-4: 171.00 грн
УДК : 368.021 + 339.138
ББК : 65.271 + 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Страхування
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): страховий маркетинг--страховой маркетинг--страховые компании--страхові компанії--страховий продукт--страховой продукт--брендінг--брендинг--маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации--цінова політика--ценовая политики--збутовая політика--сбытовая политика--медичне страхування--медицинское страхование--страхування життя--страхование жизни--страхування туризму--страхование туризма--банкострахування--банкострахование--управління персоналом--управление персоналом--маркетингова стратегія--маркетинговая стратегия
Анотація: Розкрито сутність страхового маркетингу й дослідженно маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.334.3/Б28
Автор(и) : Батра, Раджив, Майерс, Джон Дж., Аакер, Дэвид А.
Назва : Рекламный менеджмент : пер. с англ. . -5-е изд.
Паралельн. назви :Advertising Management
Вихідні дані : Москва; Санкт-Петербург; Киев: Вильямс, 2000
Кільк.характеристики :784 с.: рис., табл.
Примітки : Предм. указ.: с. 766-773
ISBN, Ціна 5-8459-0018-2: 40.85 грн
УДК : 005.334.3
ББК : 65.42-803
Предметні рубрики: Комунікаційний менеджмент-- Реклама-- Управлінські рішення
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): коммуникационный менеджмент--управленческие решения--планирование рекламы--планування реклами--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--постановка целей рекламы--постановка цілей реклами--сегментация--сегментація--позиционирование--позиціонування--стратегия сообщения--стратегія повідомлення--отношение потребителя--відношення споживача--трансформирующая реклама--трансформуюча реклама--торговая марка--торгова марка--тактики сообщений--тактики повідомлень--рациональный творческий подход--раціональний творчий підхід--тестирование--тестування--оценка рекламных объявлений--оцінка рекламних об'яв--реализация рекламы--реалізація реклами--стратегия рекламы--стратегія реклами--тактика рекламы--тактика реклами--регулирование рекламной деятельности--регулювання рекламної діяльності--глобальный маркетинг--глобальний маркетинг
Анотація: Аспекты управления современной рекламы: результаты исследований и теоретические выводы, некоторые фундаментальные принципы маркетинга и его взаимосвязь с рекламой.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)*M/Б83
Автор(и) : Бородкіна, Наталія Олександрівна, Фіщук, Олександр Леонідович
Назва : Реклама та рекламна діяльність : [навч.-метод. посібник]
Вихідні дані : Житомир: ЖДТУ, 2007
Кільк.характеристики :210 с.: граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с. 189-210
Ціна : 026.80, 15.00, грн
УДК : 659.1(075.8)*M
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама-- Маркетинг-- Виставково-ярмаркова діяльність
Анотація: Теоретичні аспекти рекламної діяльності, етапи розвитку реклами, планування, маркетингові комунікації, рекламний менеджмент.
Примірники : всього : КР(1), ВВ(1)
Вільні : КР(1), ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)*M/Б90
Автор(и) : Буднік, Ольга Миколаївна
Назва : Маркетинг : [навч. посібник]
Вихідні дані : Житомир: ЖНАЕУ, 2012
Кільк.характеристики :227, [1] с.: табл., рис.
Колективи : Житомирський національний агроекологічний університет
Примітки : Літ.: с. 217-226
ISBN, Ціна 978-966-8706-62-2: 60.00 грн
УДК : 658.8(075.8)*M
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Підприємства-- Стратегічне управління --Житомир, місто
Географіч. рубрики: Житомир, місто-- Підприємства-- Стратегічне управління
Анотація: [В підручнику висвітлено загальні засади маркетингової діяльності підприємства].
Примірники :КР(1)
Вільні : КР(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Домашева Е. А., Зозулев А. В.
Назва : Оценивание эффективности маркетинговых интернет-коммуникаций на основе KPI
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 3. - С. 22-27 (Шифр mire/2016/3)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Інформаційний маркетинг
Інтернет
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-комунікації--интернет-коммуникации--маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48(075.8)/Д 84
Автор(и) : Дурович, Александр Петрович
Назва : Маркетинг гостиниц и ресторанов : учеб. пособие
Вихідні дані : М.: Новое знание, 2006
Кільк.характеристики :632 с.: рис.
Серія: Экономическое образование
Примітки : Лит. в конце глав
ISBN, Ціна 5-94735-111-0: 95.00 грн
УДК : 338.48(075.8)
ББК : 65.441.357я73
Предметні рубрики: Готелі
Географіч. рубрики:
Анотація: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.487:659.1/З-12
Автор(и) : Забуранна Л. В., Сіренко К. В.
Назва : Маркетингові комунікації туристичних підприємств: сучасна теорія і практика : монографія
Вихідні дані : К.: Ліра-К, 2012
Кільк.характеристики :151, [2] с.: табл., рис.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, ПВНЗ "Європейський університет"
Примітки : Дод.: с. 141-145. - Л-ра: с. 146-151
ISBN, Ціна 978-966-2609-18-9: 55.00 грн
УДК : 338.487:659.1
ББК : 65.433
Предметні рубрики: Туристична індустрія-- Комунікації
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретико-методичні та практичні питання формування інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.4:316.28/К93
Автор(и) : Курбан, Олександр Васильович
Назва : PR у маркетингових комунікаціях : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Кондор, 2014
Кільк.характеристики :246 с.: табл.
Примітки : Бібліогр.: с.162-243
ISBN, Ціна 978-966-2781-53-3: 75.00 грн
УДК : 659.4:316.28
ББК : 65.050.214
Предметні рубрики: Комунікаційний менеджмент
Паблик рілейшнз
Географіч. рубрики:
Анотація: У посібнику досліджуються методологічні, методичні та практичні аспекти менеджменту сучасних маркетингових комунікаційних процесів шляхом застосування системних управлінських алгоритмів та кількісних методів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мазаракі А. А., Дубовик Т. В.
Назва : Інтернет-маркетингові комунікації в програмах Е-лояльності споживачів
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2015. - N 12. - С. 423-429. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2015/12). - ISSN 19936788
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Інтернет
Маркетинг
Комунікації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации--е-лояльність--э-лояльность--підприємства торгівлі--торговое предприятие
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М 21
Автор(и) : Мальченко В.М.
Назва : Маркетинг послуг
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2006
Кільк.характеристики :360 с
Примітки : Термінол. слов. в кінці розд. - Л-ра: с. 353-358
ISBN, Ціна 966-574-946-3: 042.30 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.214я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні і практичні аспекти маркетингу в діяльності підприємств сфери послуг.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)