Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые коммуникации<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 368.021/Ч-75
Автор(и) : Козьменко , Ольга Володимирівна, Козьменко, Сергій Миколайович, Васильєва, Тетяна Анатоліївна, Абрамітова Д. Р
Назва : "4Р" маркетингу страхових компаній : монографія
Вихідні дані : Суми: Унів. книга, 2015
Кільк.характеристики :431, [1] с.: рис., табл.
Примітки : Дод.: с. 411-431
ISBN, Ціна 978-966-680-702-4: 171.00 грн
УДК : 368.021 + 339.138
ББК : 65.271 + 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Страхування
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): страховий маркетинг--страховой маркетинг--страховые компании--страхові компанії--страховий продукт--страховой продукт--брендінг--брендинг--маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации--цінова політика--ценовая политики--збутовая політика--сбытовая политика--медичне страхування--медицинское страхование--страхування життя--страхование жизни--страхування туризму--страхование туризма--банкострахування--банкострахование--управління персоналом--управление персоналом--маркетингова стратегія--маркетинговая стратегия
Анотація: Розкрито сутність страхового маркетингу й дослідженно маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.4:316.28/К93
Автор(и) : Курбан, Олександр Васильович
Назва : PR у маркетингових комунікаціях : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Кондор, 2014
Кільк.характеристики :246 с.: табл.
Примітки : Бібліогр.: с.162-243
ISBN, Ціна 978-966-2781-53-3: 75.00 грн
УДК : 659.4:316.28
ББК : 65.050.214
Предметні рубрики: Комунікаційний менеджмент
Паблик рілейшнз
Географіч. рубрики:
Анотація: У посібнику досліджуються методологічні, методичні та практичні аспекти менеджменту сучасних маркетингових комунікаційних процесів шляхом застосування системних управлінських алгоритмів та кількісних методів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(477)/П75
Автор(и) : Примак, Тетяна Олександрівна
Назва : Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: МАУП, 2001
Кільк.характеристики :198, [2] с.: рис., табл.
Колективи : Міжрегіональна академія управління персоналом
Примітки : Л-ра: с. 198-199
ISBN, Ціна 966-608-080-Х: 11.00 грн
УДК : 339.138(477)
ББК : 65.050.9(4УКР)24
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія маркетингу--история маркетига--функції маркетингу--функции маркетинга--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--стратегия ценообразования--стратегія ціноутворення--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації
Анотація: Сутність концепції маркетингу, навколишньому маркетинговому середовищу та його дослідженню, маркетинговій товарній політиці, маркетинговій ціновій політиці, маркетинговій політиці розподілу, а також управлінню маркетингом.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(2), АБ(2)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(2), АБ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48:339.138(07/Х72-340565
Автор(и) : Холловей, Дж. Кристофер
Назва : Туристический маркетинг . -4-е изд.
Паралельн. назви :Marketing for Tourism
Вихідні дані : К.: Знання, 2008
Кільк.характеристики :575, [1] с.: рис., табл., фото
Примітки : Библиогр.: с. 559-562. - Алф. указ.: с. 563-575
ISBN, Ціна 978-966-346-507-4: 95.00 грн
УДК : 338.48:339.138(075.8)
ББК : 65.433я73
Предметні рубрики: Туристична діяльність-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Книга знакомит читателя с основами теории маркетинга и эффективными методиками его практической реализации в различных сферах индустрии туризма и путишествий.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/П52
Автор(и) : Полторак В. А., Тараненко І. В., Красовська О. Ю.
Назва : Маркетингові дослідження : навч. посібник . -3-тє вид., переробл. та допов.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2014
Кільк.характеристики :340, [1] с.: табл., граф.
Примітки : Предм. покажч.: с. 316-320. - Л-ра: с. 321-325. - Дод.: с. 326-336
ISBN, Ціна 978-617-673-255-6: 72.00 грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.050.214я73
Предметні рубрики: Дослідження-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138:658.8(477/С88-323438
Автор(и) : Студінська, Галина Яківна
Назва : Бренд: долаючи час та простір
Вихідні дані : Малин: НДНЦ "ПринцепС", 2014
Кільк.характеристики :412 с.: сх., рис., портр., табл.
Примітки : Л-ра: с. 370-388. - Дод.: с. 389-412
ISBN, Ціна 978-966-96620-3-3: 35.00 грн
УДК : 339.138:658.8(477)
ББК : 65.9(4УКР)29-2
Предметні рубрики: Торгові марки --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглянуті теоретичні та методологічні підходи до формування і розвитку національного бренду в Україні.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(076)/О-75
Автор(и) : Котлер, Филип, Армстронг , Гари, Сондерс, Джон, Вонг, Вероника
Назва : Основы маркетинга : пер. с англ. . -2-е европ. изд.
Паралельн. назви :Principles of marketing
Вихідні дані : Москва; Санкт-Петербург; Киев: Вильямс, 2002
Кільк.характеристики :944 с.: рис., табл.
Примітки : Предм. указ.: с. 936-943
ISBN, Ціна 5-8459-0088-3: 32.12 грн
УДК : 339.138(076)
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- Управління-- Ринок --США
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управление--этика маркетинга--етика маркетинга--стратегическое планирование маркетинга--стратегічне планування маркетинга--маркетинговая среда--маркетингове середовище--глобальный рынок--глобальний ринок--покупательское поведение--поведінка покупця--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--сегментирование--сегментування--выбор целевых рынков--вибір цільових ринків--позиционирование--позиціювання--конкурентные преимущества--конкурентні переваги--стратегии маркетинга--стратегії маркетингу--маркетинг услуг--маркетинг послуг--ценообразование--ціноутворення--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--управление сбытом--управління збутом--управление каналами распределения--управління каналами розподілу
Анотація: Истинный смысл философии и практики маркетинга, навыки, которые помогут адаптироваться в компании в которых они работают, к потребностям рынка.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.334.3/Б28
Автор(и) : Батра, Раджив, Майерс, Джон Дж., Аакер, Дэвид А.
Назва : Рекламный менеджмент : пер. с англ. . -5-е изд.
Паралельн. назви :Advertising Management
Вихідні дані : Москва; Санкт-Петербург; Киев: Вильямс, 2000
Кільк.характеристики :784 с.: рис., табл.
Примітки : Предм. указ.: с. 766-773
ISBN, Ціна 5-8459-0018-2: 40.85 грн
УДК : 005.334.3
ББК : 65.42-803
Предметні рубрики: Комунікаційний менеджмент-- Реклама-- Управлінські рішення
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): коммуникационный менеджмент--управленческие решения--планирование рекламы--планування реклами--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--постановка целей рекламы--постановка цілей реклами--сегментация--сегментація--позиционирование--позиціонування--стратегия сообщения--стратегія повідомлення--отношение потребителя--відношення споживача--трансформирующая реклама--трансформуюча реклама--торговая марка--торгова марка--тактики сообщений--тактики повідомлень--рациональный творческий подход--раціональний творчий підхід--тестирование--тестування--оценка рекламных объявлений--оцінка рекламних об'яв--реализация рекламы--реалізація реклами--стратегия рекламы--стратегія реклами--тактика рекламы--тактика реклами--регулирование рекламной деятельности--регулювання рекламної діяльності--глобальный маркетинг--глобальний маркетинг
Анотація: Аспекты управления современной рекламы: результаты исследований и теоретические выводы, некоторые фундаментальные принципы маркетинга и его взаимосвязь с рекламой.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.42-80я73/Р69
Автор(и) : Ромат, Евгений Викторович
Назва : Реклама. История. Теория. Практика . -5-е изд.
Вихідні дані : Санкт-Петербург: Питер , 2002
Кільк.характеристики :544 с.: рис., табл.
Серія: Учебники для вузов
Примітки : Лит.: с. 496-499. - Глосса: с. 500-530. - Указ. имен: с. 531-532. - Алф.-предм. указ.: с. 533-542
ISBN, Ціна 5-94723-211-1: 25.00 грн
ББК : 65.42-80я73
Предметні рубрики: Торгова реклама-- Історія-- Теорія-- Практика
Географіч. рубрики:
Анотація: Изучаются рекламные коммуникации, процесс формирования и каналы распространения рекламного обращения, проблемы и перспективы рекламного менеджмента.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мазаракі А. А., Дубовик Т. В.
Назва : Інтернет-маркетингові комунікації в програмах Е-лояльності споживачів
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2015. - N 12. - С. 423-429. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2015/12). - ISSN 19936788
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Інтернет
Маркетинг
Комунікації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации--е-лояльність--э-лояльность--підприємства торгівлі--торговое предприятие
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)