Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговый контроль<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Мороз Л. А. Маркетинг/Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; за наук. ред. Л. А. Мороза. - 1999
2.

Щербань В.М. Маркетинговий менеджмент/В. М. Щербань. - 2006
3.

Бойко И. И. Классический маркетинг и маркетинговые экспертные оценки/И. И. Бойко. - 2008
4.

Йеннер Т. Маркетинговое планирование/Томас Йеннер. - 2010
5.

Севрук В. Т. Банковский маркетинг/Велислава Т. Севрук. - 1994
6.

Спицын И. О. Маркетинг в банке/И. О. Спицын, Я. О. Спицын ; [худож. оформ. В. Штогрина]. - 1993
7.

Котлер Ф. Основы маркетинга/Филип Котлер ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой. - 1992
8.

Котлер Ф. Управление маркетингом/Филип Котлер ; сокр. пер. с англ. Б. А. Гольдберга [и др.]. - 1980
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)