Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговый контроль<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71/С28
Автор(и) : Севрук, Велислава Т.
Назва : Банковский маркетинг
Вихідні дані : М.: "Дело ЛТД", 1994
Кільк.характеристики :128 с
Серія: Банки и реальность
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч.
ISBN, Ціна 5-86461-147-6: 1040000.00 крб
УДК : 336.71
ББК : 65.262.10 + 65.050.24
Предметні рубрики: Банківський маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): банківський маркетинг--теория маркетинга--теорія маркетингу--виды маркетинговой деятельности--види маркетингової діяльності--товар--рынок банковских услуг--ринок банковських послуг--цена и прибыль--ціна і прибуток--маркетинговая информация--маркетингова інформація--планирование маркетинга--планування маркетингу--организация маркетинга--організація маркетингу--маркетинговый контроль--маркетинговий контроль--перший рівень маркетинга--другий рівень маркетинга--первый уровень маркетинга--второй уровень маркетинга--принципы компьютеризации банков--принципи комп'ютерізації банків
Анотація: Рассмотрена теория банковского маркетинга, история его развития. Проанализированы основные аспекты функционирования рынка банковских услуг в условиях активной маркетинговой политики.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.7(075)/Б77
Автор(и) : Бойко, Игорь Иванович
Назва : Классический маркетинг и маркетинговые экспертные оценки : учеб. пособие для студ. высш. учеб. завед.
Вихідні дані : К.: Кондор, 2008
Кільк.характеристики :302 с.: рис.
Колективи : Украинский гуманитарный институт
Примітки : Л-ра: с. 301 - 302.
ISBN, Ціна 978-966-351-074-3: 40.00 грн
УДК : 658.7(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: [Источник содержит сведения о маркетинге как деятельности, направленной на образование спроса и достижение целей предприятий через максимальное удовлетворение потребностей потребителей].
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М80
Автор(и) : Мороз Л. А., Чухрай Н.І.
Назва : Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Л.: Львів. політехніка, 1999
Кільк.характеристики :244 с.: граф., табл.
Колективи : Міністерство освіти України, Державний університет "Львівська політехніка"
Примітки : Бібліогр.: с. 240-241
ISBN, Ціна 966-553-171-9: 31.05 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Анотація: Основні напрями маркетингової діяльності на підприємстві.
Примірники :
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71/С72
Автор(и) : Спицын , Игорь Олегович, Спицын, Ярослав Олегович
Назва : Маркетинг в банке
Вихідні дані : Тернополь: Гарнекс; К.: Писпайп, 1993
Кільк.характеристики :656 с
ISBN, Ціна 5-8321-0005-0: 72000.00 крб
УДК : 336.71 + 339.138
ББК : 65.262.10 + 65.050.214
Предметні рубрики: Банківський маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--маркетинговая информация--маркетингова інформація--маркетинг в банке--система планирования--система планування--планирование комплекса маркетинга--планування комплекса маркетинга--стратегия риска--стратегія ризику--организационная структура банка--організаційна структура банку--маркетинговий контроль--маркетинговый контроль
Анотація: О принципах и приемах маркетинга, которые успешно используются банками стран с развитой рыночной экономикой.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Щ 61
Автор(и) : Щербань В.М.
Назва : Маркетинговий менеджмент : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2006
Кільк.характеристики :224 с.: табл., рис.
Примітки : Термінологічний слов.: с. 217-220. - Л-ра: с. 220-221
ISBN, Ціна 966-364-341-2: 026.40 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.291.3я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Економіка підприємства
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглядаються теоретичні та методологічні основи формування товарної інноваційної політики підприємства.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/И 30
Автор(и) : Йеннер, Томас
Назва : Маркетинговое планирование : пер. с нем.
Паралельн. назви :Marketing-Planung
Вихідні дані : Х.: Гуманитар. центр, 2010
Кільк.характеристики :276 с.: рис.
Примітки : Л-ра: с. 262
ISBN, Ціна 978-966-8324-63-5: 57.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- Планування
Географіч. рубрики:
Анотація: Книга содержит информацию о том, как создать и адаптировать маркетинговую концепцию, как нужно планировать и собирать информацию, строить прогнозы, как все это реализовать и проконтролировать.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(73)/К73
Автор(и) : Котлер, Филип
Назва : Основы маркетинга
Паралельн. назви :Marketing essentials
Вихідні дані : М.: Прогресс, 1992
Кільк.характеристики :736 с.: табл.
Примітки : Библиогр. и коммент.: с. 708-731
Ціна : 8.00 крб
УДК : 339.138(73)
ББК : 65.9(7СПО)
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Дана характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(73)/К73
Автор(и) : Котлер, Филип
Назва : Управление маркетингом
Вихідні дані : М.: Экономика, 1980
Кільк.характеристики :224 с.: граф., табл.
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч.
Ціна : 1.30 р.
УДК : 339.138(73)
ББК : 65.050.24(7СПО)
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Рассмотрены управленческие аспекты маркетинга, стратегия организации маркетинга, политика сбыта и др.
Примірники : всього : АБ(1), ФОНД(1)
Вільні : АБ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)