Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингові витрати<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(477)(043.3)/Л84
Автор(и) : Лукан, Олександра Михайлівна
Назва : Облік і аналіз витрат маркетингової діяльності : автореф. дис.
Вихідні дані : Житомир: ЖДТУ, 2017
Кільк.характеристики :20 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний технологічний університет
Примітки : Літ.: с. 16-17
Ціна : 10.00 грн
УДК : 658.8(477)(043.3)
ББК : 65.9(4УКР)290-2
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Визначено поняття витрат на маркетингову діяльність, уточнено їх склад і класифікацію, нормативно-правове забезпечення.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138:658.8:330/Б61-933442
Автор(и) : Біловодська, Олена Анатоліївна
Назва : Маркетингова політика розподілу інноваційної продукції промислових підприємств : монографія
Вихідні дані : Київ: Центр учб. літ., 2018
Кільк.характеристики :461, [1] с.: іл., табл.
Примітки : Літ.: с. 380-431. - Дод.: с. 432-461
ISBN, Ціна 978-617-673-763-6: 300.00 грн
УДК : 339.138:658.8:330.341
ББК : 65.290-5
Предметні рубрики: Промисловий маркетинг-- Інновації
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційне підприємництво--логістичний потенціал--системний аналіз--ринок інновацій--оцінка каналів постачання--управління товарним рухом--оптимізація системи товароруху--оцінка ефективності управління--управління витратами--маркетингові витрати--валовий внутрішній продукт--структура внутрішніх витрат--інноваційна діяльність підприємства--маркетингове забезпечення
Анотація: Теоретичні, методологічні і практичні засади маркетингової політики розподілу продукції промислових підприємств.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткаченко, Сергій Анатолійович, Потишняк, Олена Миколаївна
Назва : Інтрузія рахунку-екрану за проміжним результуючим комерційно-виробничим показником "Маркетингові витрати" у місію обліково-економічного забезпечення
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право. - К.: Аналітик, 2019. - N 1. - С. 8-10 (Шифр efpr/2019/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Підприємства-- Фінанси-- Управління
Маркетинг-- Витрати-- Бухгалтерський облік
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комерційно-виробнича стратегія--маркетингові витрати--обліково-економічне забезпечення--підсистема--показник--рахунок-екран
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)