Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингові дослідження<.>
Загальна кількість знайдених документів : 81
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-81   81-81 
1.


    Шевченко, О. М.
    Маркетингове дослідження ринку молока і молокопродукції [Текст] / О. М. Шевченко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 11. - С. 32-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка та управління національним господарством
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- сегментація -- бренд

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

2.


    Величко, О. В.
    Маркетинг людських ресурсів у сучасних умовах господарювання підприємств галузі АПК [] / О. В. Величко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - N 10. - С. 131-134. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарські підприємства--Персонал--Маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
чинники маркетингу персоналу -- маркетингові дослідження -- робоча сила -- управління

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
658.8(075.8)
П18


    Парсяк, Володимир Никифорович.
    Маркетинг: сучасна концепція та технології [] : підручник / В. Н. Парсяк. - Херсон : ОЛДІ -ПЛЮС, 2015. - 324[2] с. : іл., табл. - (До 50-річчя економічної освіти на Миколаївщині). - Дод.: с. 289-319. - Л-ра: с. 320-324. - ISBN 978-966-289-050-1 : 185.00 грн
УДК
ББК 65.050.9
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   Економічна теорія--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
теорїі маркетингу -- теории маркетинга -- державне регулювання маркетингу -- государственное регулирование маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- контроль маркетингу -- контроль маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- дослідження середовища маркетингу -- исследования среды маркетинга -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження покупців -- исследование покупателей -- дослідження підприємства -- исследования предприятия -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова політика розподілу -- маркетинговая политика распределения -- інтернет-комерція -- интернет-коммерция -- реклама в стимулюванні збуту -- реклама в стимулировании сбыта
Анотація: Теоретичні положення та прикладні методжики маркетингу з використанням базових концепцій і понять відповідно державного освітнього стандарту.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

4.
005:339.138:658.8](477)
С89


    "Сучасні інструменти реалізації практичного менеджменту, маркетингу та логістики: особливості застосування в глобальному конкурентному середовищі", Всеукраїнська науково-практична конференція (2013 ; Житомир).
    Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців, аспірантів, здобувачів і студентів "Сучасні інструменти реалізації практичного менеджменту, маркетингу та логістики: особливості застосування в глобальному конкурентному середовищі" 14-15 листопада 2013 року [] / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т, Вінниц. торг.-економ. ін-т, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка [та ін. ; редкол.: О. В. Скидан та ін.]. - Житомир : ЖДТУ, 2013. - 198, [2] с. : табл. - Літ. в кінці ст. - ISBN 978-966-683-386-3 : 20.00 грн
    Зміст:
Ярощук, Ірина Петрівна. Удосконалення системи сервісного обслуговування споживачів на прикладі ПП "Бердичівспеценергобуд" / І. П. Ярощук. - С .77-79. - Л-ра в кінці ст.
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-2
Рубрики: Підприємства--Економіка--Україна--Наукові видання
   Житомирська область--Підприємства--Економіка -- Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
зовнішньоекономічна діяльність -- внешнеэкономическая деятельность -- підприємницька діяльнысть -- предпринимательская деятельность -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- логістичні системи -- логистические системы -- страхова діяльність -- страховая деятельность -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- зайнятість населення -- занятость населения -- ринок праці -- ринок праці -- екологічний менеджмент -- экологический менеджмент -- управління якістю -- управление качеством -- місцеві видання -- місцеві видання
Анотація: Висвітлено теоретичні та практичні аспекти розвиткку менеджменту, маркетингу та логістики на підприємствах різного організаційно-правового статусу, в т.ч. на підприємствах Житомирщини.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Скидан, О. В. \ред.\; Тарасюк, Г. М. \ред.\; Федулова, І. В. \ред.\; Безшкура, А. Ю. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет; Вінницький торговельно-економічний інститут; Житомирський державний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 2
КР (1), ВВ (1)
Свободны: КР (1), ВВ (1)
Знайти схожі

5.
658.8
Ч-96


    Чухрай, Наталія Іванівна.
    Маркетинг на ринках високотехнологічних товарів [] : монографія / Н. І. Чухрай, Я. В. Демків ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2013. - 205, [3] с. : карти, табл., рис. - Л-ра: с. 166-175. - Дод.: с. 176-205. - ISBN 978-617-607-430-4 : 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання
   Мерчандайзинг--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
ринок високотехнологічних товарів -- рынок высокотехнологических товаров -- високотехнологічне виобництво -- высокотехнологическое производство -- ринок інновацій -- рынок инноваций -- оцінювання вартості товару -- оценивание стоимости товара -- маркетинг технологий -- маркетинг технологій -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегія маркетингових рішень -- стратегия маркетинговых решений
Анотація: Розглянуто актуальні питання управління маркетинговою діяльністю в умовах динамічних ринків інновацій та високотехнологічних товарів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Демків, Ярина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНаціональний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

6.
658(075.8)
П52


    Полторак, В. А.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник / В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 3-тє вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2014. - 340, [1] с. : табл., граф. - Предм. покажч.: с. 316-320. - Л-ра: с. 321-325. - Дод.: с. 326-336. - ISBN 978-617-673-255-6 : 72.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Дослідження--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- інформаційне забезпечення маркетингу -- информационное обеспечение маркетинга -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингова розвідка -- маркетинговая разведка -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- документальна інформація -- документальная информация -- опитування -- опрос -- опитувальні методики -- опросные методики -- метод експертних оцінок -- метод экспертных оценок -- експеримент -- маркетингові дослідні методики -- маркетинговые исследовательские методики -- репрезентативність -- репрезентативность -- вибірка -- выборка -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження споживачів -- исследования потребителей -- дослідження фірми -- исследования фирмы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- збут -- сбыт -- директ-маркетинг
Анотація: Розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Тараненко, І. В.; Красовська, О. Ю.
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

7.
338.48-44(1-22)
З-12


    Забуранна, Леся Валентинівна.
    Конкурентостійкість підприємств сільського зеленого туризму: теорія, механізм формування та управління [] : монографія / Л. В. Забуранна, А. В. Кулік. - К. : Центр учбов. л-ри, 2016. - 291, [1] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 222-234. - Дод.: с. 235-291. - ISBN 978-611-01-0565-1 : 128.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)433
Рубрики: Туризм--Автономна Республіка Крим (Україна)--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
сільський зелений туризм -- сельский зеленый туризм -- туристична підприємніцька діяльність -- туристическая предпринимательская деятельность -- конкурентоспроможність підриємств -- конкурентоспособность предприятий -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- агротуристичні садиби -- агротуристические усадьбы -- туристична інфраструктура -- туристическая инфраструктура -- туристичні підприємства -- туристические предприятия -- туристичне обслуговування -- туристическое обслуживание -- лікувальний туризм -- лечебный туризм -- етнографічний туризм -- этнографический туризм -- археологічний туризм -- археологический туризм -- туристичні послуги -- туристические услуги -- економічні ресурси -- экономические ресурсы -- агротуристичний продукт -- агротуристический продукт -- управління зеленим туризмом -- управление зеленым туризмом
Анотація: Дослідження теоретико-методичних та практичних питань механізму формування та управління конкурентостійкістю підприємств сільського зеленого туризму.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кулік, А. В.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

8.
339.138(075.8)
К77


    Крамаренко, В. І.
    Маркетинг [] : навч. посібник / В. І. Крамаренко ; [під ред. В. І. Крамаренка, Б. І. Холода]. - Київ : ЦУЛ, 2003. - 258 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-584-129-7 : 16.50 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
соціально-етичний маркетинг -- функції маркетингу -- маркетинг і культура підприємництва -- маркетингові дослідження -- сегментація ринків -- дослідження товарних ринків -- внутріщнє середовище підприємства -- товар і товарна політика -- реалізація товару -- конкуренція -- ціни у маркетингу -- реклама -- планування маркетингу -- маркетинг у торгівлі -- екологічний маркетинг -- маркетинг індустрії гостинності -- маркетинг в будівництві
Анотація: Теоретичні та практичні аспекти маркетингової діяльності сучасного підприємства та особливості маркетингу в різних сферах діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Крамаренко, В. І. \ред.\; Холод, Б. І. \ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), АБ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), АБ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

9.
339.138(477)
П75


    Примак, Тетяна Олександрівна.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Т. О. Примак: [відп. ред. І. В. Хронюк] ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : МАУП, 2001. - 198, [2] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 198-199. - ISBN 966-608-080-Х : 11.00 грн
УДК
ББК 65.050.9(4УКР)24
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
історія маркетингу -- история маркетига -- функції маркетингу -- функции маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегия ценообразования -- стратегія ціноутворення -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації
Анотація: Сутність концепції маркетингу, навколишньому маркетинговому середовищу та його дослідженню, маркетинговій товарній політиці, маркетинговій ціновій політиці, маркетинговій політиці розподілу, а також управлінню маркетингом.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Хронюк, І. В. \ред.\; Міжрегіональна академія управління персоналом
Примірників всього: 6
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (2)
Знайти схожі

10.
339.138(075.8)
Б44


    Бєлявцев, М. І.
    Маркетинг [] : навч. посібник / М. І. Бєлявцев, Л. М. Іваненко ; М-во освіти і науки України, Донецьк. нац. ун-т. - К. : Центр навч. л-ри, 2005. - 328 с. : іл. - Термін. слов.: с. 312-322. - Л-ра: с. 323-325. - ISBN 966-364-00-2 : 28.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова політика розподілу -- маркетинговая политика распределения -- маркетингова політика комунікацій -- маркетинговая политика коммуникаций -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: Розглянуто теоретичні і методичні основи маркетингу. Посібник містить рекомендації з проведення маркетингового дослідження , формування конкурентноздатного товарного асортименту, розробки маркетингового комплексу. Розкриваються форми і методи організації маркетингу на підприємсті.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Іваненко, Л. М.; Міністерство освіти і науки УкраїниДонецький національний університет
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

11.
338.24(075.8)
У66


   
    Управлінський консалтинг [] : підручник / М. Ф. Безкровний [та ін.] ; М-во освіти і науки України. - К. : Ліра-К, 2015. - 335[1] с. : граф., табл. - Л-ра: с. 331-333. - Ім. покажч.: с. 334-335. - ISBN 978-966-2609-77-6 : 130.00 грн, 104.00 грн
УДК
ББК 65.050.2я3
Рубрики: Консалтинг--Управління--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
управлінське консультування -- управленческое консультирование -- інститут управлінського консультування -- институт управленческого консультирования -- ринок консалтингових послуг -- рынок консалтинговых услуг -- консалтинговий бізнес -- консалтинговый бизнес -- види консалтингових послуг -- виды консалтинговых услуг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- аналіз фінансового стану підприємства -- анализ финансового состояния предприятия -- баланс підприємства -- баланс предприятия -- сільськогосподарське консультування -- сельскохозяйственное консультирование -- методика Грос Марджин -- методика Гросс Марджин -- оцінка інвестиційної діяльності -- оценка инвестиционной деятельности -- аналіз інвестиційних проектів -- анализ инвестиционных проектов -- фінансові вигоди -- финансовые выгоды -- бізнес-плани -- бизнес-планы -- комунікаційний процес -- комуникационный процесс -- агроконсалтингова діяльність -- агроконсалтинговая деятельность -- інформаційно-консультаційна служба -- информационно-консультационная служба -- інформаційні технології -- информационные технологии -- бази даних -- базы данных -- веб-технології -- веб-технологии -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение
Анотація: Характеристика видів консалтингових послуг, маркетингових досліджень та професіоналізму у консультуванні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Безкровний , Микола Федорович; Кропивко, Михайло Федорович; Палеха, Юрій Іванович; Іщенко, Тетяна Дем'янівна; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

12.
339.33(075.8)
Г58


    Гоголь, Галина Петрівна.
    Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / Г. П. Гоголь ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львів. політехніка", 2004. - 2004 с. - ISBN 966-553-343-6 : 21.00 грн
УДК
ББК 65.5я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
види міжнародного маркетингу -- маркетингові дослідження -- стратегічні рішення -- планування -- планирование -- вибір цільових ринків -- контрактно-цінова політика -- комунікаційна політика
Анотація: Висвітлено основні аспекти формування міжнародної маркетингової діяльності, а також шляхи виходу на світовий ринок. Дається визначення маркетингових політик як інструментів впливу на цільові групи маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Національний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

13.
339.5.012(075.8)
У67


   
    Управління зовнішньоекономічною діяльністю [] : навч. посібник / під. заг. ред. А. І. Кредісова ; [пер. з рос.: Н. Кіт, К. Серажим]. - Київ : Альтерпрес, 2000. - 448 с. : рис., табл. - Покажч.: с. 421-432. - ISBN 966-95172-1-4 : 26.50 грн, 22.11 грн
УДК
ББК 65.58я73
Рубрики: Економіка--Управління--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
кейсіанство -- монетарізм -- теорія Хекшера-Оліна -- міжнародний рух капіталу -- платіжний баланс -- валютне регулювання -- іноземні інвестиції -- вільні економічні зони -- міжнародні фінансові організації -- маркетингові дослідження -- бізнес-план
Анотація: Розглядається управління зовнішньоекономічною діяльністю на світогосподарському, макро- та мікрорівнях, викладається менеджемнгт підприємницьких проектів, показана техніка залучення ресурсів для їх реалізації; зроблено історичний огляд теорій управління зовнішньоекономічною діяльністю.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кредісов, Анатолій Іванович \ред.\; Кіт, Н. \пер.\; Серажим, К. \пер.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (2), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (1)
Знайти схожі

14.
338.26(075)
И20


    Іванова, Валентина Василівна.
    Планування діяльності підприємства [] : навч. посіб. / В. В. Іванова ; М-во освіти і науки України, Полтав. ун-т спожив. кооперації України. - Київ : Центр навч. л-ри, 2006. - 472 с. - Літ.: с. 465-468. - ISBN 966-364-258-8 : 37.40 грн
УДК
ББК 65.9(4Укр)290-2я73
Рубрики: Підприємства--Планування-- Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
планування господарської діяльності -- типи планів -- види планів -- система планів підприємства -- методика стратегічного планування -- формування стратегічного плану -- планування інноваційного процесу -- планування інвестиційного процесу -- маркетингові дослідження -- планування обсягу продажу -- планування цін -- планування виробничої програми -- персонал та оплата праці -- план матеріально-технічного забезпечення -- оперативно-календарне планування -- планування витрат -- фінансове планування -- бізнес-планування -- планування корпоративної культури
Анотація: Основні етапи процесу планування діяльності підприємств, формування навичок щодо розробки та вибору економічної стратегії, тактики її здійснення, методи прийняття планових рішень.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Полтавський університет споживчої кооперації України
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1)
Знайти схожі

15.
336.761
Б 48


    Бердникова, Татьяна Борисовна.
    Рынок ценных бумаг и биржевое дело [] : учеб. пособие / Т. Б. Бердникова. - М. : ИНФРА-М, 2002. - 270 с. : рис., табл. - (Высшее образование). - Лит.: с. 266-269. - ISBN 5-16-000445-9 : 16.80 грн
УДК
ББК 65.262.2я73
Рубрики: Цінні папери--Навчальні видання для вищої школи
   Біржова справа--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
первинний ринок цінних паперів -- первичный рынок ценных бумаг -- вторинний ринок цінних паперів -- вторичный рынок ценных бумаг -- кон'юктура біржевого ринку -- коньюктура биржевого рынка -- інвестиційна діяльність -- инвестиционная деятельность -- фондові операції банків -- фондовые операции банков -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ціноутворення -- ценообразование -- ринкова вартість акцій -- рыночная стоимость акций -- інвестиційний ризик -- инвестиционный риск
Анотація: Понятия, механизмы функционирования и техника операций на рынке ценных бумаг.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ФОНД (1), АБ (2), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), АБ (2), ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
336.71
С72


    Спицын , Игорь Олегович.
    Маркетинг в банке [] / И. О. Спицын, Я. О. Спицын ; [худож. оформ. В. Штогрина]. - Тернополь : Гарнекс ; К. : Писпайп, 1993. - 656 с. - ISBN 5-8321-0005-0 : 72000.00 крб
УДК
ББК 65.262.10 + 65.050.214
Рубрики: Банківський маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- маркетинг в банке -- система планирования -- система планування -- планирование комплекса маркетинга -- планування комплекса маркетинга -- стратегия риска -- стратегія ризику -- организационная структура банка -- організаційна структура банку -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль
Анотація: О принципах и приемах маркетинга, которые успешно используются банками стран с развитой рыночной экономикой.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Спицын, Ярослав Олегович; Штогрин, В. \худож.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

17.
658.8(075)
П22


    Пащук, Ольга Вікторівна.
    Маркетинг послуг: стратегічний підхід [] : навч. посібник / О. В. Пащук ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К. : Професіонал, 2005. - 560 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 545-558. - ISBN 966-8556-47-X : 52.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Послуги--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
ринок послуг -- рынок услуг -- залучення споживачів -- привлечение потребителей -- непередбачуваність послуг -- непредсказуемость услуг -- споживання послуг -- потребление услуг -- потреби споживачів -- потребности потребителей -- оцінка наданих послуг -- оценка предоставляемых услуг -- оцінка пропозиції -- оценка предложения -- споживчий портфель -- потребительский портфель -- скарги споживачів -- жалобы потребителей -- притензії споживачів -- притензии потребителей -- гарантії підприємств -- гарантии предприятия -- конкурентна позиція підприємств -- конкурентная позиция предприятий -- попит на послуги -- спрос на услуги -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- пропозиції послуги -- предложение услуг -- розробка нової послуги -- разработка новой услуги -- ціна послуг -- цена услуг -- реклама послуг -- реклама услуг -- комунікації послуг -- коммуникации услуг -- якість послуг -- качество услуг
Анотація: Розглянуто загальну концепцію послуг, особливості їх використання у різних галузях промисловості, торгівлі, сфері сервісу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

18.
658.14(477)
Е45


    Єрмошенко, Микола Миколайович.
    Економічні та організаційні засади забезпечення фінансової безпеки підприємства [] : препринт наук. доповіді / М. М. Єрмошенко, К. С. Горячева, А. М. Ашуєв ; під ред. М. М. Єрмошенка. - К. : Нац. акад. управління, 2005. - 78 с. : рис. - Л-ра: с. 75-77. - 4.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-93
Рубрики: Фінансова безпека--Економічні засади--Організаційні процеси--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
фінансова безпека держави -- финансовая безопасность государства -- інтеграція фінансової системи -- интеграция финансовой системы -- система економічної безпеки підприємства -- система экономической безопасности предприятия -- фінансові інтереси підприємства -- финансовые интересы предприятия -- рівень фінансової безпеки -- уровень финансовой безопасности -- управління фінансовою безпекою -- управление финансовой безопасностью -- бенчмаркетинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- фінансові ресурси безпеки підприємства -- финансовые ресурсы безопасности предприятия -- бюджетне планування безпеки підприємсства -- бюджетное планирование безопасности предприятия
Анотація: Розглянуто економічні категорії фінансової безпеки, її сутність та місце в системі економічної безпеки, інформаційні джерела забезпечення безпеки підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Горячева, Кіра Сергіївна; Ашуєв, Андрій Миколайович; Єрмошенко, Микола Миколайович \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

19.
338.5(477)(075.8)
М48


    Мельник, Леонід Григорович.
    Маркетингова цінова політика [] : навч. посібник / Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева, Л. В. Старченко. - Суми : Унів. книга, 2013. - 240 с. : табл., граф. - Л-ра: с. 222. - Глосарій: с. 223-234. - Укр.-рос.-англ. слов.: с. 235-240. - ISBN 978-966-680-324-8 : 70.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)25я73
Рубрики: Цінова політика--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- ціна -- цена -- маркетингове ціноутворення -- маркетинговое ценообразование -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- регулювання ціноутворення -- регулирование ценообразования -- види та функції цін -- виды и функции цен -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингові стратегії цін -- маркетинговые стратегии цен
Анотація: Розкривається механізм формування цін на товари та послуги, розглядаються основні види цін в умовах ринкової економіки, аналізується вплив маркетингових чинників на процес формування ціни.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Карінцева, Олександра Іванівна; Старченко, Людмила Володимирівна
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

20.
339.9(075.8)
У67


   
    Управління зовнішньоекономічною діяльністю [] : навч. посібник / за заг. ред. А. І. Кредісова. - 2-ге вид., випр. і доп. - Київ : ВІРА-Р, 2002. - 552 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр.: с. 505-544. - ISBN 966-7807-10-X : 48.00 грн
УДК
ББК 65.58я73
Рубрики: Зовнішньоекономічна діяльність--Управління--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
кейсіанство -- монетаризм -- теорія Хекшера-Оліна -- міжнародний рух капіталу -- платіжний баланс -- галузеві економічні організації -- торгово-посередницькі організації -- валютне регулювання -- іноземні інвестиції -- вільні економічні зони -- міжнародні фінансові організації -- ринкова стратегія фірми -- маркетингові дослідження -- міжнародні підприємницькі проекти -- бізнес-план
Анотація: Розглядається управління зовнішньоекономічною діяльністю на світогосподарському, макро- та мікрорівнях, викладається менеджмент підприємницьких проектів, історичний огляд теорій управління зовнішньоекономічною діяльністю.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кредісов, Анатолій Іванович \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-81   81-81 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)