Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингові дослідження<.>
Загальна кількість знайдених документів : 81
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-81   81-81 
1.
339.138(075)
S94


    Sudman, Seymour.
    Marketing Research [Текст] : a Problem-Solving Approach / Seymour Sudman, Edward Blair. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill, 1998. - XLI, 737 p. : ill. + 1 эл. гиб. диск. - (The Irwin/McGraw-Hill Series in Marketing). - Ind.: p. 727-737 - App.: p. 707-713 - Gloss.: p. 715-725. - ISBN 0-07-913670-2 : 040.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- загальне управління якістю -- общее управление качеством
Анотація: [The goal of this book] was to write a book that would be more practical than other marketing research books: a book that, more than any other, would tell you how to do marketing research as well as why to do it that way].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Blair, Edward
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

2.
658.324(075.8)
Б 77


    Бойчук, Інна Володимирівна.
    Інтернет в маркетингу [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / І. В. Бойчук, О. М. Музика ; М-во освіти і науки України, Львівська комерційна академія. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 508, [2] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 457-465. - ISBN 978-611-01-0099-1 : 81.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73 + 32.973я73
Рубрики: Інтернет- маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
бізнес-практика -- бизнес-практика -- интернет-услуги -- інтернет-послуги -- ресурси Інтернету -- ресурсы Интернет -- мережі Інтернет -- сети Интернет -- етапи розвитку Інтернету -- этапы развития Интернета -- веб-сервери -- середовище Інтернет -- среда Интернет -- концепція маркетингу -- концепция маркетинга -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегмент споживачів -- сегмент потребителей -- оцінка економічної ефективності -- оценка экономической эффективности -- банерна реклама -- банерная реклама -- електронна пошта -- электронная почта -- інструменти комунікаційних кампаній -- инструменты коммуникационных компаний
Анотація: Сутність, цілі та функції Інтернету в маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Музика, Ольга Михайлівна; Міністерство освіти і науки УкраїниЛьвівська комерційна академія
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
658.8:004.738.6](075.8)
Л64


    Литовченко, Ірина Львівна.
    Інтернет- маркетинг [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / І. Л. Литовченко, В. П. Пилипчук. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 184 с. : табл. - Глосарій: с. 165-173. - Дод.: с. 174-179. - Л-ра: с. 180-181. - ISBN 978-966-364-676-3 : 50.00 грн, 20.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73 + 32.973я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
віртуальна економіка -- виртуальная экономика -- пошукові системи -- поисковые системы -- аудиторія інтернет -- аудитория интернет -- українська аудиторія інтернет -- украинская аудитория интернет -- бенчмаркінг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- доменне ім'я -- доменное имя -- інтернет-марки -- интернет-марки -- ціноутворення -- ценообразование -- онлайновий аукціон -- онлайновый аукцион -- реклама -- банерна реклама -- спам -- веб-сайт
Анотація: Концепція та методологія Інтернет-маркетингу, досвід впровадження ефективних бізнес-моделей.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пилипчук, Володимир Петрович
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
658.8(075.8)
О-52


    Оксанич, Анатолій Петрович.
    Інформаційні системи і технології маркетингу [] : навч. посібник / А. П. Оксанич, В. Р. Петренко, О. П. Костенко. - К. : Професіонал, 2008. - 320 с. : рис., табл. - Л-ра в кінці розд. - Предм. покажч.: с. 315-318. - ISBN 978-966-370-077-9 : 045.00 грн, 67.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Інформаційні системи--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- інформаційно-аналітичні технології -- информационно-аналитические технологии -- електронні комунікації -- электронные коммуникации -- "БЕСТ-Маркетинг " -- "ІТ-Підприємство " -- "ИТ-Предприятие " -- "Парус-Менеджмент " -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингові задачі -- маркетинговые задачи -- рівень беззбитковості -- уровень безубыточности -- рентабельність продажу -- рентабельность продаж -- моделі комплексу маркетингу -- модели комплексу маркетинга
Анотація: Основи створення і функціонування інформаційних систем маркетингу, засоби використання сучасних інформаційних технологій обробки маркетингової інформації.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Петренко, В.Р.; Костенко, О.П.
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

5.
339:004](075.8)
Б61


    Білик , В. М.
    Інформаційні технології та системи [] : навч. посіб. / В. М. Білик, В. С. Костирко ; М-во освіти і науки України, Львів. комерц. акад. - Київ : Центр навч. літ., 2006. - 232 с. : рис., табл. - ISBN 966-364-292-0 : 25.20 грн
УДК
ББК 65.42я73
Рубрики: Комерційна діяльність--Торговельні підприємства--Навчальні видання для вищої школи
   Інформаційні технології --Системи--Лабораторні роботи--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
автоматизовані інформаційні системи -- позамашинна інформаційна база -- опис економічної інформації -- передпроектне обстеження -- мережеві графіки -- мережеві методи моделювання -- аналіз проекту -- постановка економічної задачі -- структура мережі Інтернет -- розв'язання задач планування -- маркетингова діяльность -- управління товарними запасами -- прийняття комерційних рішень -- маркетингові дослідження -- модель оптимізації торгівлі -- коефіцієнт економічної ефективності -- статистичний аналіз проекту
Анотація: Місце інформаційних технологій та систем в комерційній діяльності торговельних підприємств: розв'язання задач планування, маркетингу та комерційної діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Костирко, В. С.; Міністерство освіти і науки УкраїниЛьвівська комерційна академія
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

6.


    Замула, І. В.
    Аналіз респектабельності екологічно чистої продукції при маркетинговому дослідженні [] / І. В. Замула // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 8. - С. 317-322. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Економічний аналіз--Україна
   Екологічний маркетинг--Україна

   Продукція--Екологічна безпека--Україна

   Бухгалтерський облік--Україна

Кл.слова (ненормовані):
рентабельність -- рентабельность -- екологічно чиста продукція -- экологически чистая продукция -- стійкий розвиток -- устойчивое развитие -- маркетингові дослідження -- маркетинговые ииследования -- синергетичний ефект -- синергетический эффект

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
027(470)(08)
Б59


   
    Библиотеки. Население. Местная власть. Информационное сотрудничество продолжается [] / ред.- сост. И. Б. Михнова ; под общей ред. Т. Л. Маниловой. - М. : Либерея, 2003. - 192 с. - (Альманах "Приложение к журналу "Библиотекарь"). - ISBN 5-85129-171-0 : 40.50 грн
УДК
ББК 78.34(2)75я45
Рубрики: Бібліотечна справа--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
муниципальная библиотека -- муніципальна бібліотека -- информационные услуги -- інформаційні послуги -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- муниципальная связь -- муніципальна зв'язок -- информационный центр -- інформаційний центр
Анотація: В книгу вошли описания деятельности библиотек, представляющей общественный интерес, и библиотечные документы, которые могут быть использованы при разработке документационного обеспечения эффективной работы муниципальной библиотеки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Михнова, И. Б. \ред.- сост.\; Манилова, Т. Л. \ред.\
Примірників всього: 2
МЕТ (1), ВНБТ (1)
Свободны: МЕТ (1), ВНБТ (1)
Знайти схожі

8.
655.41(075.8)
Т35


    Теремко, Василь Іванович.
    Видавничий маркетинг [] : навч. посібник / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2009. - 272 с. : рис., табл. - (Серія "Альма-матер"). - Термін. слов.: с. 261-269. - Л-ра: с. 270-271. - ISBN 978-966-8226-84-7 : 32.00 грн
УДК
ББК 76.17я73
Рубрики: Видавнича справа--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- книговидавнича справа -- книгоиздательское дело -- маркетинговий аналіз -- маркетинговый анализ -- маркетингове прогнозування -- маркетинговое прогнозирование -- маркетинговий комплекс видавництва -- маркетинговый комплекс издательства -- товарна політика видавництва -- товарная политика издательства -- видавнича продукція -- издательская продукция -- маркетингові комунікації видавництва -- маркетинговые коммуникации издательства -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз -- мерчандайзинг -- книжкова виставка -- книжная выставка -- семплінг -- сэмплинг -- брендинг
Анотація: Сутність видавничого маркетингу та маркетингові дослідження у видавничому бізнесі, а також розроблення і реалізація маркетингового комплексу виробництва.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

9.


    Решетнікова, Г.
    Визначення профілю цільового сегмента за допомогою дерева рішень [] / Г. Решетнікова, А. Жидков // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 24-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Жидков, А.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

10.


    Крамаренко, А. О.
    Глобальні ринки для малого і середнього бізнесу [] / А. О. Крамаренко // Інвестиціі: практика та досвід. - 2018. - N 17. - С. 18-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Малий бізнес--Міжнародні економічні відносин--Україна
Кл.слова (ненормовані):
локальні ринки -- маркетингові дослідження -- ланцюжки поставок

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
658.14(477)
Е45


    Єрмошенко, Микола Миколайович.
    Економічні та організаційні засади забезпечення фінансової безпеки підприємства [] : препринт наук. доповіді / М. М. Єрмошенко, К. С. Горячева, А. М. Ашуєв ; під ред. М. М. Єрмошенка. - К. : Нац. акад. управління, 2005. - 78 с. : рис. - Л-ра: с. 75-77. - 4.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-93
Рубрики: Фінансова безпека--Економічні засади--Організаційні процеси--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
фінансова безпека держави -- финансовая безопасность государства -- інтеграція фінансової системи -- интеграция финансовой системы -- система економічної безпеки підприємства -- система экономической безопасности предприятия -- фінансові інтереси підприємства -- финансовые интересы предприятия -- рівень фінансової безпеки -- уровень финансовой безопасности -- управління фінансовою безпекою -- управление финансовой безопасностью -- бенчмаркетинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- фінансові ресурси безпеки підприємства -- финансовые ресурсы безопасности предприятия -- бюджетне планування безпеки підприємсства -- бюджетное планирование безопасности предприятия
Анотація: Розглянуто економічні категорії фінансової безпеки, її сутність та місце в системі економічної безпеки, інформаційні джерела забезпечення безпеки підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Горячева, Кіра Сергіївна; Ашуєв, Андрій Миколайович; Єрмошенко, Микола Миколайович \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

12.


    Суліменко, Л. О.
    Економічна ефективність застосування маркетингових підходів у санаторно- курортній практиці [] / Л. О. Суліменко // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. - 2007. - N 1. - С. 74-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економічні проблеми розвитку галузей та видів економ. діяльності
   
Кл.слова (ненормовані):
Маркетингові дослідження -- Рекреаційні підприємства

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

13.
005:339.138:658.8](477)
С89


    "Сучасні інструменти реалізації практичного менеджменту, маркетингу та логістики: особливості застосування в глобальному конкурентному середовищі", Всеукраїнська науково-практична конференція (2013 ; Житомир).
    Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців, аспірантів, здобувачів і студентів "Сучасні інструменти реалізації практичного менеджменту, маркетингу та логістики: особливості застосування в глобальному конкурентному середовищі" 14-15 листопада 2013 року [] / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т, Вінниц. торг.-економ. ін-т, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка [та ін. ; редкол.: О. В. Скидан та ін.]. - Житомир : ЖДТУ, 2013. - 198, [2] с. : табл. - Літ. в кінці ст. - ISBN 978-966-683-386-3 : 20.00 грн
    Зміст:
Ярощук, Ірина Петрівна. Удосконалення системи сервісного обслуговування споживачів на прикладі ПП "Бердичівспеценергобуд" / І. П. Ярощук. - С .77-79. - Л-ра в кінці ст.
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-2
Рубрики: Підприємства--Економіка--Україна--Наукові видання
   Житомирська область--Підприємства--Економіка -- Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
зовнішньоекономічна діяльність -- внешнеэкономическая деятельность -- підприємницька діяльнысть -- предпринимательская деятельность -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- логістичні системи -- логистические системы -- страхова діяльність -- страховая деятельность -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- зайнятість населення -- занятость населения -- ринок праці -- ринок праці -- екологічний менеджмент -- экологический менеджмент -- управління якістю -- управление качеством -- місцеві видання -- місцеві видання
Анотація: Висвітлено теоретичні та практичні аспекти розвиткку менеджменту, маркетингу та логістики на підприємствах різного організаційно-правового статусу, в т.ч. на підприємствах Житомирщини.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Скидан, О. В. \ред.\; Тарасюк, Г. М. \ред.\; Федулова, І. В. \ред.\; Безшкура, А. Ю. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет; Вінницький торговельно-економічний інститут; Житомирський державний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 2
КР (1), ВВ (1)
Свободны: КР (1), ВВ (1)
Знайти схожі

14.
338.48-44(1-22)
З-12


    Забуранна, Леся Валентинівна.
    Конкурентостійкість підприємств сільського зеленого туризму: теорія, механізм формування та управління [] : монографія / Л. В. Забуранна, А. В. Кулік. - К. : Центр учбов. л-ри, 2016. - 291, [1] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 222-234. - Дод.: с. 235-291. - ISBN 978-611-01-0565-1 : 128.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)433
Рубрики: Туризм--Автономна Республіка Крим (Україна)--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
сільський зелений туризм -- сельский зеленый туризм -- туристична підприємніцька діяльність -- туристическая предпринимательская деятельность -- конкурентоспроможність підриємств -- конкурентоспособность предприятий -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- агротуристичні садиби -- агротуристические усадьбы -- туристична інфраструктура -- туристическая инфраструктура -- туристичні підприємства -- туристические предприятия -- туристичне обслуговування -- туристическое обслуживание -- лікувальний туризм -- лечебный туризм -- етнографічний туризм -- этнографический туризм -- археологічний туризм -- археологический туризм -- туристичні послуги -- туристические услуги -- економічні ресурси -- экономические ресурсы -- агротуристичний продукт -- агротуристический продукт -- управління зеленим туризмом -- управление зеленым туризмом
Анотація: Дослідження теоретико-методичних та практичних питань механізму формування та управління конкурентостійкістю підприємств сільського зеленого туризму.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кулік, А. В.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

15.


    Ковальчук, С.
    Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів [] / С. Ковальчук, І. Слободян // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 57-59. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренди--Управління
Кл.слова (ненормовані):
тренд -- маркетингові дослідження

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Слободян, І.

Є примірники у відділах: всього 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1)
Вільні: ВВ (1), ПЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
339.138(075.8)
М21


    Мальська, Марта Пилипівна.
    Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика [] : підручник / М. П. Мальська, І. С. Пурська ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 286, [1] с. : табл. - Дод.: с. 258-267. - Термін. слов.: с. 268-286. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-673-119-1 : 67.00 грн, 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг -- --Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- діяльність підприємств -- деятельность предприятий -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- економіка зарубіжних країн -- экономика зарубежных стран -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринки -- рынки -- цінова політика -- ценовая политика -- збутно-розподільча політика -- политика распределения и сбыта -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- реклама -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью
Анотація: Теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародної маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пурська, І. С.; Львівський національний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

17.
339.33(075.8)
Г58


    Гоголь, Галина Петрівна.
    Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / Г. П. Гоголь ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львів. політехніка", 2004. - 2004 с. - ISBN 966-553-343-6 : 21.00 грн
УДК
ББК 65.5я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
види міжнародного маркетингу -- маркетингові дослідження -- стратегічні рішення -- планування -- планирование -- вибір цільових ринків -- контрактно-цінова політика -- комунікаційна політика
Анотація: Висвітлено основні аспекти формування міжнародної маркетингової діяльності, а також шляхи виходу на світовий ринок. Дається визначення маркетингових політик як інструментів впливу на цільові групи маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Національний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

18.
339.9(075.8)
Ч49


    Черномаз, Петро Олексійович.
    Міжнародний маркетинг [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / П. О. Черномаз. - К. : Академвидав, 2010. - 272 с. : граф., табл. - (Альма-матер). - Дод.: с. 257-258. - Термін. слов.: с. 259-266. - Л-ра: с. 267-270. - ISBN 978-966-8226-91-5 : 41.80 грн, 43.70 грн, 69.00 грн
УДК
ББК 65.5я73 + 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- міжнародні ринки -- международные рынки -- міжнародна конкуренція -- международная конкуренция -- зарубіжні ринки -- зарубежные рынки -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- збутова політика -- сбытовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз
Анотація: Важливою умовою успішної зовнішньоекономічної політики є вміння фахівців кваліфіковано досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

19.
339.138(075.8)
П76


    Примак, Тетяна Олександрівна.
    Маркетинг [] : навч. посібник для студентів вищих навч. закладів / Т. О. Примак ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - 2-ге вид., випр. и доп. - Київ : МАУП, 2004. - 228 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 223-224. - ISBN 966-608-405-8 : 15.08 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
історія маркетингу -- функції маркетингу -- маркетингові дослідження -- стратегія ціноутворення -- маркетингова діяльність -- маркетингові комунікації
Анотація: Розглядається сутність концепції маркетингу, навколишнє маркетингове середовище та його дослідження, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, маркетингова політика розподілу, а також управління маркетингом.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міжрегіональна академія управління персоналом
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
658.8(075.8)
П31


    Петруня, Юрій Євгенович.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Ю. Є. Петруня. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Знання, 2010. - 351 с. : граф., табл. - ("Вища освіта XXI століття"). - Л-ра: с. 333-335. - Глосарій: с. 336-345. - Предм. покажч.: с. 346-351. - ISBN 978-966-346-671-2 : 58.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- споживчий маркетинг -- потребительский маркетинг -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- позиціювання -- позиционирование -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- торговельні посередники -- торговые посредники -- реклама -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг
Анотація: Основи маркетингу та складові маркетингової діяльності підприємства: маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна і цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-81   81-81 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)