Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингові комунікації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 52
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-52 
1.


    Мельникович, Олена.
    Благодійні акції - інструмент маркетингових комунікацій [] / О. Мельникович, О. Юсупова // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - N 5. - С. 83-97. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Торговельні підприємства--Благодійність--Україна
   Інформаційний маркетинг--Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- стимулювання продажу -- соціально-етичний маркетинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Юсупова, Ольга

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

2.


    Лабурцева, О. І.
    Система маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі [] / О. І. Лабурцева, Г. В. Алданькова // Економіка України. - 2018. - N 9. - С. 139-152. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-775Х
Рубрики: Роздрібна торгівля--Комунікації--Маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- системний підхід -- маркетингові дослідження

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Алданькова, Г. В.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

3.


    Кузик, О. В.
    Роль маркетингових комунікацій у подоланні актуальних проблем та викликів АПК України [] / О. В. Кузик // Інвестиціі: практика та досвід. - 2018. - N 12. - С. 16-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Агропромислові комплекси--Маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- гроуз-хакери -- бірюзові організації -- зайнятість в агросекторі

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
339.138:334.716](075.8)
М27


   
    Маркетинг промислового підприємства [] : навч. посіб. / [А. І. Яковлєв та ін.] ; за ред.: А. І. Яковлєва, М. І. Ларки ; М-во освіти і науки України, Нац. техніч. ун-т "Харків. політехн. ін-т". - Київ : Кондор, 2019. - 500, [4] с. : рис., табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-7729-58-6 : 435.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Маркетинг--Промислові підприємства--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
розвиток промислового маркетингу -- стратегії промислового маркетингу -- ринок промислових товарів -- маркетингова діяльність -- маркетингові дослідження -- конкуренція промислових товарів -- сегментування ринку -- попит товарів -- потреби у промисловій продукції -- закупівля промислових товарів -- товарна політика -- цінова політика -- управління розподілом -- збут готової продукції -- регулювання збутових запасів -- маркетингові комунікації -- виставкова діяльність -- реклама продукції -- ефективність маркетингової діяльності
Анотація: Планування маркетингової діяльності, кон'юктура ринку промислової продукції, товарна та цінова політика, управління розподілом і збутом готової продукції.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Яковлєв, Анатолій Іванович; Ларка, Микола Іванович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Яковлєв, Анатолій Іванович \ред.\; Ларка, Микола Іванович \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

5.
339.138:339.9](075.8)
М58


   
    Міжнародний маркетинг [] : навч. посіб. / [В. Л. Корнієв [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Кулішова ; М-во освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 383, [1] с. : табл., рис. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 182-183. - ISBN 978-966-2025-82-8 : 60.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73 + 65.5я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
інформаційне забезпечення маркетингу -- конкурентний потенціал -- стратегічна конкурентоспроможність -- міжнародна маркетингова стратегія -- сегментування міжнародного ринку -- стратегічне планування -- управління товарною політикою -- цінові стратегії -- маркетингові комунікації -- інвестиційні міжнародні проекти -- міжнародні маркетингові рішення -- антикризове управління
Анотація: Розкриваються тенденції процесу розвитку світогосподарських зв'язків, форми міжнародного співробітництва у вирішенні глобальних проблем маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Корнієв, Валентин Леонідович; Кулішов, Володимир Васильович; Одягайло, Борис Михайлович; Олійник, Ігор Вікторович; Кулішов, Володимир Васильович \ред.\; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

6.


    Дуброва, Н. П.
    Формування комплексної системи маркетингу у банку [] / Н. П. Дуброва, Л. С. Крючко // Економіка та держава. - 2019. - N 5. - С. 64-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Банківський маркетинг--Системи
Кл.слова (ненормовані):
банківська система -- банки -- банківські послуги -- маркетингові комунікації

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Крючко, Л. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

7.


   
    Эффективное участие в выставке с позиций составляющих комплекса маркетинга [] // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2017. - N 10. - С. 16-17 : фот.
Рубрики: Торгівля--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс -- виставка формату В2В -- выставка формата В2В

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

8.
339.138(477)
П75


    Примак, Тетяна Олександрівна.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Т. О. Примак: [відп. ред. І. В. Хронюк] ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : МАУП, 2001. - 198, [2] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 198-199. - ISBN 966-608-080-Х : 11.00 грн
УДК
ББК 65.050.9(4УКР)24
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
історія маркетингу -- история маркетига -- функції маркетингу -- функции маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегия ценообразования -- стратегія ціноутворення -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації
Анотація: Сутність концепції маркетингу, навколишньому маркетинговому середовищу та його дослідженню, маркетинговій товарній політиці, маркетинговій ціновій політиці, маркетинговій політиці розподілу, а також управлінню маркетингом.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Хронюк, І. В. \ред.\; Міжрегіональна академія управління персоналом
Примірників всього: 6
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (2)
Знайти схожі

9.
659.4:316.28
К93


    Курбан, Олександр Васильович.
    PR у маркетингових комунікаціях [] : навч. посібник / Курбан О. В. - К. : Кондор, 2014. - 246 с. : табл. - Бібліогр.: с.162-243. - ISBN 978-966-2781-53-3 : 75.00 грн
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Комунікаційний менеджмент--Навчальні видання
   Паблик рілейшнз--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- бізнес-процеси -- бизнес-процессы -- моніторинг ЗМІ -- мониторинг СМИ -- PR-процеси -- PR-процессы -- бізнес-лідери -- бизнес-лидеры -- брендинг -- інноваційні комунікаційні технології -- инновационные коммуникационные технологии -- інвестор-рілейшенз -- инвестор-рилейшенз -- мобільний маркетинг -- мобильный маркетинг
Анотація: У посібнику досліджуються методологічні, методичні та практичні аспекти менеджменту сучасних маркетингових комунікаційних процесів шляхом застосування системних управлінських алгоритмів та кількісних методів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
368.021
Ч-75


   
    "4Р" маркетингу страхових компаній [] : монографія / [О. В. Козьменко та ін.] ; кер. авт. кол. О. В. Козьменко. - Суми : Унів. книга, 2015. - 431, [1] с. : рис., табл. - Дод.: с. 411-431. - ISBN 978-966-680-702-4 : 171.00 грн
УДК
ББК 65.271 + 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання
   Страхування--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
страховий маркетинг -- страховой маркетинг -- страховые компании -- страхові компанії -- страховий продукт -- страховой продукт -- брендінг -- брендинг -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- цінова політика -- ценовая политики -- збутовая політика -- сбытовая политика -- медичне страхування -- медицинское страхование -- страхування життя -- страхование жизни -- страхування туризму -- страхование туризма -- банкострахування -- банкострахование -- управління персоналом -- управление персоналом -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия
Анотація: Розкрито сутність страхового маркетингу й дослідженно маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Козьменко , Ольга Володимирівна; Козьменко, Сергій Миколайович; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Абрамітова, Д. Р; Козьменко, Ольга Володимирівна \кер. авт. кол.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.


    Збираник, Ю. В.
    Принципи і особливості розвитку комунікаційної політики Європейського Союзу [] / Ю. В. Збираник // Інвестиціі: практика та досвід. - 2018. - N 6. - С. 99-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Комунікація--Політика--Розвиток--Європейський Союз
Кл.слова (ненормовані):
комунікаційна політика -- маркетингові комунікації -- цільова аудиторія -- канали комунікації

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

12.


    Домашева, Е. А.
    Оценивание эффективности маркетинговых интернет-коммуникаций на основе KPI [] / Е. А. Домашева, А. В. Зозулев // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 3. - С. 22-27. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Інформаційний маркетинг
   Інтернет

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-комунікації -- интернет-коммуникации -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Зозулев, А. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

13.


    Мазаракі, А. А.
    Інтернет-маркетингові комунікації в програмах Е-лояльності споживачів [] / А. А. Мазаракі, Т. В. Дубовик // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2015. - N 12. - С. 423-429. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Інтернет
   Маркетинг

   Комунікації

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- е-лояльність -- э-лояльность -- підприємства торгівлі -- торговое предприятие

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дубовик, Т. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
658.84(075.8)
Т19


    Тарасюк, Галина Миколаївна.
    Планування комерційної діяльності. Практикум [] : навч. посібник / Г. М. Тарасюк ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2004. - 410 с. : табл. - Дод.: с. 248-405. - Літ.: с. 406-408. - ISBN 966-683-095-7 : 30.00 грн
УДК
ББК 65.42я73
Рубрики: Торговельні підприємства--Комерційна діяльність--Практичні роботи--Навчальні видання для вищої школи
   Торговельні підприємства--Планування--Практичні роботи--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- закупівельна комерційна діяльність -- збутова комерційна діяльність -- торговельна діяльність -- матеріально-технічна база торгівлі -- роздрібний товарообіг -- гуртовий товарообіг -- асортимент товарів -- номенклатура товарів -- маркетингові комунікації -- планування товарних запасів -- закупівля товарів -- планування персоналу -- витрати торговельної діяльності -- фінансове планування -- бізнес-план торговельного підприємства
Анотація: [Практичні питання планування комерційної діяльності промислового підприємства та підприємств сфери товрного обігу].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

15.
027.54(477.25)
Н35


. Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського

    Туровська, Леся.
    Маркетингові дослідження у сфері бібліотечного сервісу [] / Л. Туровська // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського : збірник / Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України ; ред. О. С. Онищенко (голова) [та ін.]. - К. : НБУВ, 2010. - Вип. 28. - С. 18-29. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 78.34(4УКР-2К)751.1
Рубрики: Бібліотечне обслуговування--Маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
бібліотечний маркетинг -- маркетингові комунікації -- маркетинговий інструментарій -- ринок бібліотечних послуг -- користувач наукової бібліотеки -- бібліотечно-інформаційний сервіс

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Онищенко, О. С. \ред.\; Боряк, Г. В. \ред.\; Бровкін, А. Г. \ред.\; Горовий, В. М. \ред.\; Національна академія наук України; Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського; Асоціація бібліотек України

Є примірники у відділах: всього 2 : ФОНД (1), БГ (1)
Вільні: ФОНД (1), БГ (1)

Знайти схожі

16.


    Пахуча, Е. В.
    Застосування інструментів маркетингових комунікацій у підвищенні конкурентоспроможності підприємств [] / Е. В. Пахуча // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 19/20. - С. 82-89 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарські підприємства--Комунікаційний маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- інструменти маркетингу -- динаміка вартості сільгосппродукції -- динаміка середніх цін реалізації продукції

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

17.
339.138(075.8)
М47


    McCarthy, E. Jerome.
    Basing marketing. A global-managerial approach [Текст] / E. J. McCarthy, W. D. Perreault. - 12th ed. - Chicago ; Bogota ; Boston : Irwin, 1996. - XXVI, 833, I-22, G-13 p. : ill. - Текст: англ. - Notes: p. 783-829. - Ill. Credits: p. 831-833. - Author ind.: p. I-1-I-22. - Gloss.: p. G-1-G-G-13. - ISBN 0-256-13990-3 : 15.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- глобальна економіка -- роль маркетингу у фірмі -- сегментація ринку -- маркетингове середовище -- ділові клієнти -- управління продуктами -- замовник з логістики та дистрибуції -- маркетингові комунікації
Анотація: Perreault and McCarthy's book pioneered the "4Ps" approach for organizing marketing strategy decisions. THia clear approach has worked well in the first marketing course for millions of marketing dtudents. And it continues as the innovative leader in both content and by using technology for learning about marketing.This book offers a thorough integration of the latest marketing themes, topics and examples blended with the traditional strengths of communication and a focus on management decision-making in marketing.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Perreault, William D.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

18.
339.138(075.8)
П76


    Примак, Тетяна Олександрівна.
    Маркетинг [] : навч. посібник для студентів вищих навч. закладів / Т. О. Примак ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - 2-ге вид., випр. и доп. - Київ : МАУП, 2004. - 228 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 223-224. - ISBN 966-608-405-8 : 15.08 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
історія маркетингу -- функції маркетингу -- маркетингові дослідження -- стратегія ціноутворення -- маркетингова діяльність -- маркетингові комунікації
Анотація: Розглядається сутність концепції маркетингу, навколишнє маркетингове середовище та його дослідження, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, маркетингова політика розподілу, а також управління маркетингом.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міжрегіональна академія управління персоналом
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
658.8(075.8)
Т19


    Тарасюк, Галина Миколаївна.
    Планування комерційної діяльності [] : навч. посібник / Г. М. Тарасюк ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2004. - 430 с. : рис., табл. - Термінологіч. слов.: с. 390-422. - Основні нормативні док. в сфері торг. та гром. харчування: с. 423-424. - Літ.: с. 425-427. - ISBN 966-683-083-3 : 26.11 грн
УДК
ББК 65.42я73
Рубрики: Комерційна діяльність--Планування--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- суть комерційної діяльності -- система планів підприємств -- структура поточних планів -- визначення ринку сировини -- закупівлі матеріально-технічних ресурсів -- збутова комерційна діяльність -- торговельна діяльність -- матеріально-технічна база підприємства -- роздрібний товарообіг -- гуртовий товарообіг -- асортимент товарів -- номенклатура товарів -- маркетингові комунікації -- нормування товарних запасів -- закупівля товарів -- планування персоналу -- планування витрат -- фінансове планування -- бізнес-план торговельного підприємства
Анотація: [Теоретичні, методологічні та практичні питання планування комерційної діяльності промислового підприємства та підприємств товарного обігу].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

20.
338:005:004:159:378:342](043.2)
С88


    "Студент - Дослідник - Фахівець", науково-практична конференція (24 ; 2020 ; Київ).
    Матеріали XXIV Міжнародної науково-практичної конференції "Студент - Дослідник - Фахівець" Київського інституту бізнесу та технологій, 28 травня 2020 року [] : спецвипуск / Київ. ін-т бізнесу та технологій ; [редкол.: О. В. Яковлева (голова) та ін.]. - Київ : КІБіТ, 2020. - 338 с. : рис., табл. - : Студент - Дослідник - Фахівець. - Текст: укр., англ. - Бібліогр. в підрядковій прим. - 120.00 грн
УДК
ББК 65.050
Рубрики: Економіка--Наукові видання
   Управління персоналом--Наукові видання

   Психологія--Наукові видання

   Комп’ютеризація--Наукові видання

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- маркетингові комунікації -- страхові послуги -- комерційні банки -- бухгалтерський облік -- активи підприємства -- освітні технології -- економічне зростання -- маркетингова політика -- управління персоналом -- виробничо-комерційні фірми -- стандартизація продукції -- фінансова безпека підприємства -- кадровий менеджмент -- інноваційні технології -- булінг -- психічні процеси людини -- суїцидальна поведінка -- емоції -- лідерство -- готовність до материнства -- стресостійкість -- домашнє насильство -- комп'ютерно-ігрова залежність -- комп'ютерна інженерія
Анотація: Тези та матеріали доповідей ХХIV Міжнародної науково-практичної конференції КІБіТ "Студент - Дослідник - Фахівець"(28 травня 2020 р.).

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Яковлева, О. В. \ред.\; Воловик, Н. Л. \ред.\; Гончаров, В. В. \ред.\; Гридковець, Л. М. \ред.\; Київський інститут бізнесу та технологій
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-52 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)