Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=маркетингові мислення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Ч-96
Автор(и) : Чухрай, Наталія Іванівна, Мавріна, Анна Ольгердівна
Назва : Прибутковий маркетинг. Взаємоузгодження маркетингових та фінансових рішень : монографія
Вихідні дані : Л.: Вид-во Львів. політехніки, 2012
Кільк.характеристики :205, [3] с.: іл., граф., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка"
Примітки : Л-ра: с. 182-194. - Дод.: с. 195-204
ISBN, Ціна 978-617-607-334-5: 74.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Фінансовий менеджмент
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сучасний маркетинг--современный маркетинг--маркетингові мислення--маркетинговое мышление--управлінські рішення--управленческие решения--оцінювання ефективності витрат--оценивание эффективности затрат--бюджетування витрат--бюджетирование затрат--оперативна ефективність--оперативная эффективность--маркетингова статегія--маркетинговая стратегия--стратегічна орієнтація--стратегическая ориентация--маркетингові інвестиції--маркетинговые инвестиции--маркетингова інтеграція--маркетинговая интеграция--організаційна структура підприємства--организационная структура предприятия
Анотація: Дослідження теоретичних та практичних проблем щодо розроблення та прийняття управлінських рішень у системі "маркетинг-фінансовий менеджмент".
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)