Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингові рішення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/П14
Автор(и) : Палеха, Юрій Іванович, Палеха, Ольга Юріївна
Назва : Маркетинг інформаційних продуктів і послуг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Ліра-К, 2013
Кільк.характеристики :478[2] с.: граф., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Примітки : Л-ра: с. 459-475
ISBN, Ціна 978-966-2609-07-3: 165.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.291.31я73
Предметні рубрики: Інформаційний маркетинг-- Прийняття рішень-- Дослідження
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні продукти--информационные продукты--інформаційні послуги--информационные услуги--маркетингове середовище підприємства--маркетинговая среда предприятия--маркетингова інформаційна система--маркетинговая информационная система--маркетингові рішення--маркетинговые решения--управління рекламною діяльністю--управление рекламной деятельностью--рекламна компанія--рекламная компания--рекламна політика--рекламная политика--бенчмаркетинг--консультативна діяльність--консультативная деятельность--консалтінгова діяльність--консалтинговая деятельность--електронна комерція--электронная коммерция
Анотація: Категорії маркетингу інформаційних продуктів і послуг, їх особливості, побудова ефективно діючої організації на їх основі.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М34
Назва : Marketing: communicating with the consumer. D'Atcy Masius Benton & Bowles
Вихідні дані : London: Mercury Books, 1992
Кільк.характеристики :198 с
Примітки : Текст: англ. - App.: p. 169-189. - Bibliogr.: p. 191-193. - Ind.: p. 194-198
ISBN, Ціна 1-85251-032-3: 100.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг-- Управління
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова стратегія--маркетингові рішення--роздрібна торгівля--управління функцією міжнародного маркетингу--міжнародне дослідження споживачів--кабінетне дослідження
Анотація: The single market will change the nature of marketing in Europe. Businesses will have to decide whether their brands can cross borders and how to develop them in order to facilitate such transferences. This book considers the effects of the single market on marketing, the media, advertising, public relations and retailing. The CBI Initiative 1992 aims to provide British business with information and advice on the most important aspects of the single European Market. The companies that have contributed to the series are all founder members of the CBI.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(477)(075./Л25-298751
Автор(и) : Ларіна, Ярослава Степанівна, Рябчик, Алла Володимирівна
Назва : Поведінка споживача : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Академія, 2014
Кільк.характеристики :222, [2] с.: табл.
Серія: Альма-матер
Примітки : Термін. слов.: с. 218-220. - Л-ра: с. 221-222
ISBN, Ціна 978-966-580-447-5: 65.00 грн
УДК : 339.138(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)42я73
Предметні рубрики: Споживачі-- Прийняття рішень-- Дослідження --Україна
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура споживання--маркетингові рішення--моделі поведінки споживачів--індивідуальний споживач--рівень зацікавленості споживача--поведінкова реакція покупців--процес прийняття рішень--промисловий ринок--індустріальний споживач--типології споживчої поведінки--політика розподілу
Анотація: Мотиваційні складники процесу прийняття споживачами рішень про купівлю, купівельної поведінки, методи та маркетингові інструменти їх дослідження та впливу на них.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004.738.5:339.138/П14-095001
Автор(и) : Палеха, Юрій Іванович, Горбань, Юрій Іванович
Назва : Інформаційний бізнес : підручник
Вихідні дані : К.: Ліра-К, 2015
Кільк.характеристики :492 с.: мал., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський національний університет культури і мистецтв
Примітки : Л-ра: с. 471
ISBN, Ціна 978-966-2609-94-3: 165.00, 220.00, грн
УДК : 004.738.5:339.138(075)
ББК : 65.09я73
Предметні рубрики: Інформаційний бізнес-- Електронна торгівля
Інформаційний ринок
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модель інформаційного бізнесу--модель информационного бизнеса--маркетингове середовище підприємства--маркетинговая среда предприятия--інформаційні продукти--информационные продукты--інформаційні послуги--информационные услуги--обробка маркетингової інформації--обработка маркетинговой информации--конкурентне середовище--конкурентная среда--маркетингова інформаційна система--маркетинговая информационная система--маркетингові рішення--маркетинговые решения--рекламна діяльність--рекламная деятельность--рекламна політика--рекламная политика--бенчмаркетинг--інформаційно-консультативна діяльність--информационно-консультативная деятельность--інформаційний консалтинг--информационный консалтинг--міжнародна електронна комерція--международная элетронная коммерция
Анотація: Категорії інформаційного бізнесу, його модель, побудова та функції, особливості і механізм функціонування інформаційного ринку.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)