Пошуковий запит: <.>K=маркетингові стратегії<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14 |
>1.
| Каракай Ю.В. Маркетингові стратегії інноваційних товарів/Ю. В. Каракай // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2007,N N 1.-С.60-63
|
>2.
| Гаркавенко С.С. Маркетинг/С. С. Гаркавенко. - 2007
|
>3.
| Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг/Н. В. Куденко. - 2006
|
>4.
| Маркетинговий менеджмент/Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт.. - 2008
|
>5.
| Близнюк С. В. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку/С. В. Близнюк. - 2009
|
>6.
| Балабанова Л. В. Управління збутовою політикою/Л. В. Балабанова, Ю. П. Митрохіна. - 2011
|
>7.
| Holtz H. The Consultant's to Hidden Profits/H. Holtz. - 1992
|
>8.
| Майдебура Е. В. Маркетинг услуг/Е. В. Майдебура. - 2001
|
>9.
| Балабанова Л. В. Стратегічний маркетинг/Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова. - 2012
|
>10.
| Мітченко Г. В. Організаційно-економічне забезпечення стратегічного маркетингу на підприємствах автомобільного транспорту/Г. В. Мітченко ; [наук. кер. М. Н. Бідняк]. - 2015
|
>11.
| Сохацька О. Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти/О. Сохацька, Сідхарх // Журнал Європейської економіки. -Т.:Економічна думка, 2019. т.Том 18,N N 2.-С.228-241
|
>12.
| Коноваленко А. С. Культурні чинники макромаркетингового середовища ринку продуктів харчування для дітей/А. С. Коноваленко // Економіка та держава, 2020,N N 2.-С.57-61
|
>13.
| Стратегічний маркетинг/[Я. С. Ларіна та ін. ; за ред. Я. С. Ларіної]. - 2019
|
>14.
| Акимова И. М. Промышленный маркетинг/И. М. Акимова. - 2000
|
|