Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингові технології<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Поліщук Т.В. Перспективні напрямки розробки успішних брендів в Україні/Т. В. Поліщук // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2009,N N 7.-С.129-137
2.

Пурська І. С. Міжнародний маркетинг/І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. С. Занько. - 2012
3.

Двуліт З. П. Контент-маркетинг як інструмент успішного функціонування вітчизняних компаній/З. П. Двуліт, С. І. Наумчук // Економіка та держава, 2018,N N 10.-С.10-13
4.

Карачина Н. П. Концепт територіального брендингу в контексті соціально-економічного розвитку сільських територій/Н. П. Карачина, Т. В. Вакар, І. О. Мороз // Економіка та держава, 2019,N N 4.-С.25-32
5.

Розвиток сільського жіночого підприємництва: практичний посібник/[Т. О. Зінчук та ін.] ; за ред. Н. М. Куцмус. - 2020
6.

Серпухов М. Маркетингові технології як інструмент вітчизняних підприємств/М. Серпухов, А. Нестеренко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2020,N N 5.-С.63-69
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)