Пошуковий запит: <.>K=маркетингові технології<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
>1.
| Поліщук Т.В. Перспективні напрямки розробки успішних брендів в Україні/Т. В. Поліщук // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2009,N N 7.-С.129-137
|
>2.
| Пурська І. С. Міжнародний маркетинг/І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. С. Занько. - 2012
|
>3.
| Двуліт З. П. Контент-маркетинг як інструмент успішного функціонування вітчизняних компаній/З. П. Двуліт, С. І. Наумчук // Економіка та держава, 2018,N N 10.-С.10-13
|
>4.
| Карачина Н. П. Концепт територіального брендингу в контексті соціально-економічного розвитку сільських територій/Н. П. Карачина, Т. В. Вакар, І. О. Мороз // Економіка та держава, 2019,N N 4.-С.25-32
|
>5.
| Розвиток сільського жіночого підприємництва: практичний посібник/[Т. О. Зінчук та ін.] ; за ред. Н. М. Куцмус. - 2020
|
>6.
| Серпухов М. Маркетингові технології як інструмент вітчизняних підприємств/М. Серпухов, А. Нестеренко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2020,N N 5.-С.63-69
|
|