Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг відносин<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Завірюха А. О. Ігрова модель рівноваги Штакельберга за умови лідерської позиції виробника та послідовної позиції дилера/А. О. Завірюха // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2012,N N 6.-С.187-190
2.

Пироженко Н. Очень важно строить долгосрочные отношения потребителя с брендом/Н. Пироженко // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 2.-С.18-19
3.

Бегларашвили О. Сущность маркетинга партнерских отношений, его развитие и роль в формировании эффективного взаимодействия предприятий/О. Бегларашвили // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 2.-С.24-28
4.

Гурджиян К. Маркетинг отношений: коммуникация предприятия с потребителем не всегда становится двусторонней/К. Гурджиян // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 2.-С.32-36
5.

Тодорова О. Сторителлинг как инновационный PR-инструмент/О. Тодорова // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 2.-С.38-45
6.

Бовш Л. Інноваційні маркетингові технології готельних підприємств/Л. Бовш // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -К.:КНТЕУ, 2017,N N 5.-С.61-72
7.

Маркетинг і логістика: концептуальні основи та стратегічні рішення/С. В. Смерічевська та ін. ; за ред. С. В. Смерічевської. - 2018
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)